Gå til innhold

Mer om å forelske seg i ei dame

Anbefalte innlegg

Gjest nytt for deg
Skrevet

Hva om du senest i går hørte faren og broren din le av homofili.. Og du husker godt at mora di sier hun aksepterer deg men overhodet ikke forstår slikt. Vile du fortsatt turt å falle ei dame? Er sånn i tvil. Man behøver vel ikke nødvendigvis være bifil eller lesbisk fordi man blir forelsket i noen?

Hvis du bare forelsket deg i damer, ville du turt å kalle deg lesbe da?

Nye følelser bringer mange spærsmål.....

Skrevet

Hadde jeg forelsket meg i en dame, ville jeg nok kalle meg selv for bifil.

Om Noen i familien ikke ikke forstår homofili så er det dems problem, ikke ditt :-)

Gjest klem til deg
Skrevet

Da synes jeg du tar for mye på forskudd.

Ta kontakt, se hva som skjer. Sjansen for at dere blir et etablert par som du skal introdusere for familien, er jo ikke kjempestor, uansett hva som skjer.

Viser det seg at det blir noe mer, så tar du det derfra. Det kan være tøft, både for barnet som forteller det, og foreldrene som opplever en del drømmmer / fremtidsutsikter som plutselig snus på hodet (at barna skal gjennom samme prosess som dem selv, med kjernefamilie osv). Men det tar man når det kommer, og ser hvor mye en ønsker å involvere familien i livet sitt.

Sjansen for at dette blir en flørt / et kort forhold er jo også stor, og om neste du forelsker deg i er en dame eller mann vet du jo ingeting om.

Prøv å være åpen for følelsene dine, og ikke planlegge for langt frem / ta problemer på forskudd).

fru Burlefot
Skrevet

Ikke stress med å sette deg selv i bås!!! Slapp av og se hva som skjer - ikke vær så opptatt av om du er bifil eller lesbisk. Alt blir mindre skummelt etterhvert, særlig når du merker at de færreste har et problem med hvem du forelsker deg i.

Lykke til - jeg har vært der du er nå...

Skrevet

"Man behøver vel ikke nødvendigvis være bifil eller lesbisk fordi man blir forelsket i noen?"

Hvis du har evnen til å bli forelsket i en av samme kjønn, er du pr.def. bifil - gitt at du også kan forelske deg i det motsatte kjønn.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...