Gå til innhold

Hva har du bilde av på desktopen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker fine skrivebordsbakgrunner, så jeg soser rundt på sider som deviantart.com og caedes.net for å finne fine bilder å ha på pc'en. Akkurat nå har jeg et svart/hvitt-bilde jeg tok av katten, men jeg bytter ofte. :)

Hva har du bilde av?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

11

• Gemini

5

• Kvinna

2

• smurfette

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Drama putra
Skrevet

Skrivebordet er helt sort.

Jeg kaller det starless night.

Ellers pleide jeg å ha Cowboy-Laila og Bjøro Håland. IIIIIK. Bare for å være sær. Kolleger syns det var sært.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ett bilde av hunden vår, som står ute i tunet, vi har fin natur rundt hele huset vårt.

Før hadde jeg landskapsbilde av stølen vår, skikkelig idyllisk.

Skrevet

Skrivebordet er helt sort.

Jeg kaller det starless night.

Ellers pleide jeg å ha Cowboy-Laila og Bjøro Håland. IIIIIK. Bare for å være sær. Kolleger syns det var sært.

Hehe... En venninne av meg kalte Bjøro Håland for Brøle Håland da hun var liten. Kanskje passende? :)

Skrevet

På jobben har jeg mørk blå bakgrunn med små gule prikker, noe stndard unix-greier.

Hjemme har jeg et bilde fra Korsika.

Skrevet

Akkurat nå har jeg et bilde av Johnny Depp(!)

Ellers har jeg hatt et bilde av en strand på den greske øya Lesvos lenge, skal dit snart, så jeg gleder meg...

Skrevet

Pc er ganske ny så fremdeles er logo til der jeg kjøpte den :)

Er så mye snaskens på denne maskina at jeg har nedprioritert å bytte desktop.

Men snart får jeg vel sette inn bilde av en eller annen jeg har kjær eller noe sånn vel.

:)

Skrevet

Jeg alternerer som sagt litt på bildene, og denne er definitivt med i rotasjonen min:

http://schneeflocke.gorillazfan.com/gallery/data/media/9/sparrow_by_schneef.jpg

*sukk* :)

Dette har jeg:

http://www.iballer.com/wallpaper/celebs/d_g/depp/images/depp1_1024x768_jpg.jpg

Men det var fint det du hadde også! Pirates of the Carribean var kul, men har du sett han i Finding Neverland? En helt annen type film - helt nydelig - og han var fantastisk der også synes jeg! Hehe - høres skikkelig fjortis ut, men jeg synes faktisk han har en maksimalt bra kombinasjon av veldig bra skuespillerprestasjoner og et herlig utseende!

Er forresten veldig greit å finne fine bilder å variere med vha. Googles bildesøk :-)

fru Burlefot
Skrevet

Jeg har et veldig kult bilde av en dobbeltdekker buss, tatt gjennom en regnvåt bussrute i Edinburgh.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Et selvkomponert bilde av guttene mine der jeg har gitt dem englevinger og hvor de svever på hver sin sky sånn som små glansbildeengler. Syns det er en nusselig illusjon. :-)

Skrevet

Datteren min i i sin flotte bunad fra Aust Agder, tatt på konfirmasjonen hennes.

Skrevet

En vakker solnedgang på Koh Samet i Thailand. Tok bildet en av kveldene vi var der, og det er et nyyydelig bilde. :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg har bilde av Schnappi;-)

Gjest Drama putra
Skrevet

Hehe... En venninne av meg kalte Bjøro Håland for Brøle Håland da hun var liten. Kanskje passende? :)

Engang hadde Bjøro ikke på seg hatten da han skulle opptre, og måtte stille uten hatt. Noen hadde gjemt den for spøk.

Etter at han hadde sunget et par sanger var det ei dame som ropte "Kommer ikke Bjøro Håland snart?"

Gjest Drama putra
Skrevet

Ja, en sang som sprer glede over vårt langstrakte land.

Gi kjerringene Bjøro og svensktoppar så kroer de seg som katter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...