Kvinna Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Et feriebilde fra i fjor, som minner meg på at det ikke er mange ukene til vi skal tilbake :-) 0 Siter
Freya Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Et feriebilde fra i fjor, som minner meg på at det ikke er mange ukene til vi skal tilbake :-) Heldiggris! 0 Siter
smurfette Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hva slags tegneseriefigurer har du skapt? Linker til bilder etc? Hvis jeg legger ut linker er jeg ikke så anonym lenger, så det har jeg ikke lyst til:-) Liker du tegneserier? Mine er ikke av de aller mest kjente, men ganske mange har nok lest dem. 0 Siter
Freya Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Hvis jeg legger ut linker er jeg ikke så anonym lenger, så det har jeg ikke lyst til:-) Liker du tegneserier? Mine er ikke av de aller mest kjente, men ganske mange har nok lest dem. Høres spennende ut! Hvilken sjanger tegner du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.