Gå til innhold

Forstår ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest nytt for deg
Skrevet

På mitt første innlegg her på doktoronline fikk jeg mange svar. Nå får jeg ingen. Er det fordi jeg har et "uskydlig" spørsmål første gang, hvor jeg tror jeg må være bifil og fordi det siste allerede handler om barn (og homofile). Jeg er så forbannet usikker nå! Får jeg ikke svar fordi homofile og barn "ikke hører sammen"? Vær så snill å svare meg. Jeg må vite hvilket valg jeg skal ta - og det er ikke uavhengig av hva omverdenen mener! Jeg er ikke sterk nok til å stå alene mot holdningene deres!

Hjelp.

Skrevet

Hva er det du hyler om?! Det er 16 min siden du sendte det sist innlegget jo! Ikke alle sitter limt fast og venter på å få svare vet du.

Gjest nytt for deg
Skrevet

Hva er det du hyler om?! Det er 16 min siden du sendte det sist innlegget jo! Ikke alle sitter limt fast og venter på å få svare vet du.

Er litt usikker, desperat og redd i dag. Derfor er jeg hysterisk. Sorry da folkens..... :-) SKal prøve å smøre meg med tålmodighet.

Gjest klem til deg
Skrevet

Ikke lag en ny tråd for hvertmoment du kommer på, svar direkte til de som har svart deg i tråden, og utvikle den opprinnelige tråden.

Nye tråder som egentlig hører sammen med den opprinnelige tråden, gjør det slitsomt å følge diskusjonen.

Mange svarer mange timer og dager etter at innlegget er skrevet.

Ikke mas.

Og ang det med barn osv, du skremmer jo både deg selv og potensielle kjærester med å tenke på barn allerede før dere har kysset.

Først må du se om dere utvikler dette til noe mer, så ser man hvordan forholdet utvikler seg, mange forhold lir jo bare nettopp det, et kort forhold. Er dere sammen og et par når julen kommer, kan du tenke på hva du skal fortelle foreldrene dine, er dere et par om fire år, kan du tenke på barn. Kutt ut alle disse tankene ihvertfall til langt over sommeren. Kos deg!

Og svar de som har svart deg, legg inn nye momenter i den opprinnelige tråden i stedet for å starte nye tråder, og ikke mas etter svar et kvarter senere!

Gjest nytt for deg
Skrevet

Ikke lag en ny tråd for hvertmoment du kommer på, svar direkte til de som har svart deg i tråden, og utvikle den opprinnelige tråden.

Nye tråder som egentlig hører sammen med den opprinnelige tråden, gjør det slitsomt å følge diskusjonen.

Mange svarer mange timer og dager etter at innlegget er skrevet.

Ikke mas.

Og ang det med barn osv, du skremmer jo både deg selv og potensielle kjærester med å tenke på barn allerede før dere har kysset.

Først må du se om dere utvikler dette til noe mer, så ser man hvordan forholdet utvikler seg, mange forhold lir jo bare nettopp det, et kort forhold. Er dere sammen og et par når julen kommer, kan du tenke på hva du skal fortelle foreldrene dine, er dere et par om fire år, kan du tenke på barn. Kutt ut alle disse tankene ihvertfall til langt over sommeren. Kos deg!

Og svar de som har svart deg, legg inn nye momenter i den opprinnelige tråden i stedet for å starte nye tråder, og ikke mas etter svar et kvarter senere!

Takk for tips til ei som er uerfaren med både det ene og det andre :-)

Gjest bromsen
Skrevet

Er litt usikker, desperat og redd i dag. Derfor er jeg hysterisk. Sorry da folkens..... :-) SKal prøve å smøre meg med tålmodighet.

Tror ikke DOL er riktig arena for deg, i den sinnstilstand du er i. Prøv om du kan få en legetime.

Gjest nytt for deg
Skrevet

Tror ikke DOL er riktig arena for deg, i den sinnstilstand du er i. Prøv om du kan få en legetime.

hehe, legetime fordi jeg er utålmodig og usikker. Den må du lenger ut på landet med! :-)

Gjest bromsen
Skrevet

hehe, legetime fordi jeg er utålmodig og usikker. Den må du lenger ut på landet med! :-)

Du skrev: "Er litt usikker, desperat og redd i dag. Derfor er jeg hysterisk." sitat slutt.

...når du setter i gang et helvetes sirkus her inne, ang barn med en kvinne du ikke engang har innledet et forhold til, og dette leder til den sinnstilstand som jeg har sitert, så mener jeg at du trenger hjelp langt urover det noen tilfeldig besøkere på DOL kan bidra med.

Gjest nytt for deg
Skrevet

Du skrev: "Er litt usikker, desperat og redd i dag. Derfor er jeg hysterisk." sitat slutt.

...når du setter i gang et helvetes sirkus her inne, ang barn med en kvinne du ikke engang har innledet et forhold til, og dette leder til den sinnstilstand som jeg har sitert, så mener jeg at du trenger hjelp langt urover det noen tilfeldig besøkere på DOL kan bidra med.

Takk for velment råd da. Jeg er nok ikke så hysterisk som jeg gir uttrykk for, men usikker? Ja! Jaja, nå har jeg jo fått litt hjelp her inne og det er mitt første skritt i å undersæke hvordan folk reagerer på jener som meg.

Gjest bromsen
Skrevet

Takk for velment råd da. Jeg er nok ikke så hysterisk som jeg gir uttrykk for, men usikker? Ja! Jaja, nå har jeg jo fått litt hjelp her inne og det er mitt første skritt i å undersæke hvordan folk reagerer på jener som meg.

"jenter som meg"...

Det er overhodet ingen som reagerer på din legning. Det er nok andre ting i din måte "å selge inn budskapet", som er spesielt. Svært spesielt.

Gjest nytt for deg
Skrevet

"jenter som meg"...

Det er overhodet ingen som reagerer på din legning. Det er nok andre ting i din måte "å selge inn budskapet", som er spesielt. Svært spesielt.

Nå forstår jeg ikke hva du mener......?

Gjest girasol
Skrevet

Husk at dol ikke egentlig er et chatteforum! Folk er inne kortere eller lengre tid av gangen. Sjøl er jeg innom et par ganger om dagen, når jeg har tid. Mellom barn, mann, tv, husrydding, venner og andre interesser, blir dol en bitteliten del. Selv om den er viktig.

fru Burlefot
Skrevet

Jeg håper i alle fall ikke at du lar responsen du får på et nettsted som dette bestemme hvilke valg du tar i den virkelige verden...

Gjest nytt for deg
Skrevet

Jeg håper i alle fall ikke at du lar responsen du får på et nettsted som dette bestemme hvilke valg du tar i den virkelige verden...

Her er jo folk anonyme og tør si hva de virkelig mener, så jeg lar det være en del av pakken når jeg sjekker terrenget.

fru Burlefot
Skrevet

Her er jo folk anonyme og tør si hva de virkelig mener, så jeg lar det være en del av pakken når jeg sjekker terrenget.

Men det er ikke nødvendigvis et representativt utvalg av verden som henger her, da...

mil1365380270
Skrevet

Fordi de er anonyme kan de trekke veldig raske slutninger og la være å se saken fra flere sider også.

Gjest nytt for deg
Skrevet

Fordi de er anonyme kan de trekke veldig raske slutninger og la være å se saken fra flere sider også.

Sånn er jo det der ute også, når folk reagerer på andre. Eller? Se bare på eksepllet med fyren som lager onanibevegelser mens han plystrer på de to 35-årige :-)

mil1365380270
Skrevet

Sånn er jo det der ute også, når folk reagerer på andre. Eller? Se bare på eksepllet med fyren som lager onanibevegelser mens han plystrer på de to 35-årige :-)

He-he! God grunn til å gå for damer ;-)

Gjest nytt for deg
Skrevet

He-he! God grunn til å gå for damer ;-)

og selv bli så primitiv? :-)

mil1365380270
Skrevet

og selv bli så primitiv? :-)

Da tror jeg ikke du drar så mange damer ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...