Gå til innhold

gave til trettiår-dillema

Anbefalte innlegg

Gjest molde27
Skrevet

skal i bursdag i slutten av måneden til min venninne. vi , min sambo og meg,er invitert på en konsert som koster 140 pr pers og så skal vi ut og spise og betale selv for maten. oss og åtte andre. Hvor mye skal jeg gi i gave til min venninne? er litt for blakk for tida, men vil jo ikke være kjip. vil jo bli over tusen i mat og billetter og taxi ellers på oss....og vi er ikke superclose.

noen idé på hva vi kan kjøpe og hvor mye?

margerita1365380476
Skrevet

En flaske vin elller en blomst til underkant av 100kr synes jeg er nok.

Skrevet

Hvis hun er glad i vin - kjøp en Rosendal vinkaraffel (ca 130 kr).

Den er fin, og har blitt veldig godt mottatt av de jeg har gitt den til.

Gjest nytt for deg
Skrevet

Enig med de som forseslår en flaske vin til rundt 100-lappen

matildes mor
Skrevet

Jeg hadde lagt meg på 200.-.Det pleier vi å gi enten vi er invitert i selskap eller vi betaler selv.I vår gjeng er det ganske vanlig å feire ute på byn med god mat og drikke-og alle betaler for seg.

Forslag til gave: Smykke el armbånd,mye tøft nå!!

Gavekort på hage senter eller gavekort på sminke/hudpleie på en butikk.

Kos dere!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...