Gå til innhold

Irritert over idol

Anbefalte innlegg

Gjest var ivrig
Skrevet

Hvorfor røk Erik ut sist, han synger jo så fint? Det er noe annet enn Tone gjør, hun burde heller gått ut. I tillegg har hun jo sjarm som em murvegg.

Bare fordi hun fniser, og gjør seg søt så skal hun gå videre? Det blir som idol-sandra i reprise. Uff!!

Skrevet

Sånn er livet!

Jeg skulle også helst ha sett Erik videre i konkurransen på bekostning av Tone, men dette er fortid!

Ha en fin pinsehelg! :-)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Enig med deg, men det er folket som bestemmer.

Skulle gjerne sett Malin eller Eva i finalen jeg da. Men nå må jeg nøye meg med å heie på Jorunn.

Apropos Tone: hun er jo klassisk vakker, men utstråling som en avslått lyspære...

Gjest var ivrig
Skrevet

Skulle gjerne sett Malin eller Eva i finalen jeg da. Men nå må jeg nøye meg med å heie på Jorunn.

Apropos Tone: hun er jo klassisk vakker, men utstråling som en avslått lyspære...

Ja, det er akkurat det. Hun ser pen ut, men hun gir ingenting. Som et dødt bilde, ingen utstråling eller sjarm i det hele tatt.

Nesten litt rart det...

Skrevet

om du synger som en gud og bare har 2 kamerater på hjemstedt som stemmer på deg -eller synger som en kråke og har en hel bygd som sender inne stemmer -kanskje en hel familie som bruker tusenvis av kroner på sms-stemming - så blir det sånn da :)

Skrevet

Det er jo egentlig ikke "folket" som bestemmer - det er økonomien til de som stemmer som bestemmer.

Det skulle være 1 (en) stemme pr mobilnummer - da hadde bildet sett helt anderledes ut - men da hadde jo heller ikke TV2 tjent på sms'ene....

Gjest var ivrig
Skrevet

om du synger som en gud og bare har 2 kamerater på hjemstedt som stemmer på deg -eller synger som en kråke og har en hel bygd som sender inne stemmer -kanskje en hel familie som bruker tusenvis av kroner på sms-stemming - så blir det sånn da :)

Det er forhåpentligvis ikke bare venner og familie som stemmer, eller?

DA er jo konseptet helt idiotisk. Kun EN stemme fra hvert tlf nummer burde vært lov da.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Det er jo egentlig ikke "folket" som bestemmer - det er økonomien til de som stemmer som bestemmer.

Det skulle være 1 (en) stemme pr mobilnummer - da hadde bildet sett helt anderledes ut - men da hadde jo heller ikke TV2 tjent på sms'ene....

Så enig, så enig.

Men dog - vi ser jo ikke resultatene heller da, så de kan jo manipulere så mye de vil....

Har nemlig litt inside information fra Big Brother om at de "kanskje" manipulerer noen resultater...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg mener det er omvendt jeg.

Hun er normalt pen, men har en veldig utstråling som gjør henne enda penere.

Gjest var ivrig
Skrevet

Så enig, så enig.

Men dog - vi ser jo ikke resultatene heller da, så de kan jo manipulere så mye de vil....

Har nemlig litt inside information fra Big Brother om at de "kanskje" manipulerer noen resultater...

Big Brother er noe litt annet da. ALT er jo juks og tull der, for å dra seere.

Ikke så mye å hente for tv2 og arrangørene på å få valgt en pos stjerne som ikke kan synge vel?

Bare det at de stapper huset fullt av nakenmodeller og tom drar inn fæla Aylar sier vel sitt om Big Bother

Gjest var ivrig
Skrevet

Jeg mener det er omvendt jeg.

Hun er normalt pen, men har en veldig utstråling som gjør henne enda penere.

Hva slags utstråling da?

I mine øyme er den totalt fraværende. Jorunn derimot har masse utstråling, men er ikke så bilde-pen. Tone er sånn kjedelig-pen hun.

Skrevet

Jeg kjenner ei som kjenner Eva litt, og hun hadde fortalt åpent at foreldrene hennes (og foreldrene til de fleste andre deltakerne) brukte en halv formue hver fredag i sms-er. Det var snakk om flere tusen kroner hver uke...!

Skrevet

Jeg kjenner ei som kjenner Eva litt, og hun hadde fortalt åpent at foreldrene hennes (og foreldrene til de fleste andre deltakerne) brukte en halv formue hver fredag i sms-er. Det var snakk om flere tusen kroner hver uke...!

Flere tusen kroner hver uke?

Guri malla, driter de penger, eller?

Skrevet

De tar vel ut et forskudd på platesalget ? :)

Gjest var ivrig
Skrevet

Sandra fra et år før sa det jo rett ut på tv hun at nå har mora mi stemt for flere tusen. Men så var jo hun også dum som et brød da.

Skrevet

Tydeligvis...

Hva gjør man ikke for at barnets drøm skal gå i oppfyllelse... :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva slags utstråling da?

I mine øyme er den totalt fraværende. Jorunn derimot har masse utstråling, men er ikke så bilde-pen. Tone er sånn kjedelig-pen hun.

Hun har også masse utstråling ja, og jeg håper hun vinner.

Jeg tror hun er en type som kan holde i mange år.

Det er noe Lill Babs over henne.

Skrevet

Jeg er i grunnen ikke overrasket!

Men det er en uting. En stemme pr tlf nr hadde vært det mest rettferdige, men det er jo opplagt hvorfor ikke TV2 prøver å finne en slik løsning! ;-)

"kroner en kroner to kroner tre kroner fire kroner fem"

Skrevet

Sandra fra et år før sa det jo rett ut på tv hun at nå har mora mi stemt for flere tusen. Men så var jo hun også dum som et brød da.

Sandra er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen - men ei utrolig positiv og hyggelig jente. Jeg traff henne i fjor en gang, og fikk et noe annet inntrykk. Men selvsagt, hun er (var i alle fall) veldig fjortis da...

Men om ikke annet, så har hun jo hatt suksess med en single sammen med Philip i en god tid nå, og slipper snart egen plate, så noen har jo i alle fall sansen nok til å satse på henne. Så får man jo se hvordan det går videre...

Gjest var ivrig
Skrevet

Hun har også masse utstråling ja, og jeg håper hun vinner.

Jeg tror hun er en type som kan holde i mange år.

Det er noe Lill Babs over henne.

he he.. ja, hvis du sammenlikner henne med Lil Babs er du kanskje inne på noe. Men her er det altså en idol konkurranse da, vinneren skal bli pop stjerne. Ergo bør personen kunne synge og opptre. Tone tør ikke engang lee en arm på sena hun da.

Ikke synger hun noe bra heller. Har venninner som synger like bra. Blir altfor A4.. Alt ved henne er det. Hun har ingenting utenom det vanlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...