Gå til innhold

Irritert over idol

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

he he.. ja, hvis du sammenlikner henne med Lil Babs er du kanskje inne på noe. Men her er det altså en idol konkurranse da, vinneren skal bli pop stjerne. Ergo bør personen kunne synge og opptre. Tone tør ikke engang lee en arm på sena hun da.

Ikke synger hun noe bra heller. Har venninner som synger like bra. Blir altfor A4.. Alt ved henne er det. Hun har ingenting utenom det vanlige.

Jeg synes heller ikke hun er den rette til å vinne idol.

Men jeg synes da likevel hun har et vinnende vesen.

Gjest var ivrig
Skrevet

Sandra er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen - men ei utrolig positiv og hyggelig jente. Jeg traff henne i fjor en gang, og fikk et noe annet inntrykk. Men selvsagt, hun er (var i alle fall) veldig fjortis da...

Men om ikke annet, så har hun jo hatt suksess med en single sammen med Philip i en god tid nå, og slipper snart egen plate, så noen har jo i alle fall sansen nok til å satse på henne. Så får man jo se hvordan det går videre...

Joda, hun er sånn typisk hjernedød blid og positiv. Men synge kan hun ikke. Den låta med Phillip så er jo det eneste bidraget hennes puppene er det ikke så?

Hørte en sang fra albumet hennes i dag. Grusomt var det. Men men.. alle som driver med musikk MÅ vel ikke være musikalske... ;)

Gjest erwin
Skrevet

Hva slags utstråling da?

I mine øyme er den totalt fraværende. Jorunn derimot har masse utstråling, men er ikke så bilde-pen. Tone er sånn kjedelig-pen hun.

Kan en hest ha utstråling?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sandra fra et år før sa det jo rett ut på tv hun at nå har mora mi stemt for flere tusen. Men så var jo hun også dum som et brød da.

Hun var nok ikke dum, men umoden.

Etter hva jeg leste et sted fikk hun svært gode karakterer på skolen.

Det får man ikke hvis man er dum som et brød.

Skrevet

"Hvorfor røk Erik ut sist, han synger jo så fint? Det er noe annet enn Tone gjør, hun burde heller gått ut. I tillegg har hun jo sjarm som em murvegg."

100% enig med deg. Men det er desverre ingenting å gjøre med. Folk er stokk stein dumme som stemmer på den plastdukka der.

Tipper det er mest gutter som gir henne stemmer i bøtter og spann - KUN pga. utseénde hennes. Hun synger ok, men ALT, absolutt alt hun synger klarer hun å gjøre kjedelig. Det er helt tragisk å høre hvordan hun ødelegger sanger, og gjør dem så flate og kjedelige som det overhode er mulig.

La oss håpe hun ryker ut i dag. Hvis ikke er det noe alvorlig galt med folk.

Jeg tippet henne som nr.3 for en stund siden, men det var ikke fordi JEG syntes hun fortjente det - MEN fordi jeg regnet med at folk kom til å stemme slik.

Ut med Tone!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hva slags utstråling da?

I mine øyme er den totalt fraværende. Jorunn derimot har masse utstråling, men er ikke så bilde-pen. Tone er sånn kjedelig-pen hun.

Hvor er Jorun ikke bilde-pen hen? Hun er jo rånydelig, jo!!

Gjest var ivrig
Skrevet

Kan en hest ha utstråling?

Hvorfor spør du om det?

Gjest var ivrig
Skrevet

"Hvorfor røk Erik ut sist, han synger jo så fint? Det er noe annet enn Tone gjør, hun burde heller gått ut. I tillegg har hun jo sjarm som em murvegg."

100% enig med deg. Men det er desverre ingenting å gjøre med. Folk er stokk stein dumme som stemmer på den plastdukka der.

Tipper det er mest gutter som gir henne stemmer i bøtter og spann - KUN pga. utseénde hennes. Hun synger ok, men ALT, absolutt alt hun synger klarer hun å gjøre kjedelig. Det er helt tragisk å høre hvordan hun ødelegger sanger, og gjør dem så flate og kjedelige som det overhode er mulig.

La oss håpe hun ryker ut i dag. Hvis ikke er det noe alvorlig galt med folk.

Jeg tippet henne som nr.3 for en stund siden, men det var ikke fordi JEG syntes hun fortjente det - MEN fordi jeg regnet med at folk kom til å stemme slik.

Ut med Tone!

Jepp, jeg også tippet at hun kom høyt opp. Tror faktisk hun kommer til finalen og jeg, og det er skremmende. Hun har nok noen pengesterke stemmere bak seg, dessverre.

I tillegg til at hun gjør sangene så kjedelig står hun jo som en stokk på scena, leer ikke en muskel jo.

Gjest var ivrig
Skrevet

Hvor er Jorun ikke bilde-pen hen? Hun er jo rånydelig, jo!!

Joda, hun er veldig pen, men ikke sånn klassisk-kjedelig som Tone.

Jorunn er råkul hun.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Joda, hun er veldig pen, men ikke sånn klassisk-kjedelig som Tone.

Jorunn er råkul hun.

OK, da er vi gjerne enig. Men jeg synes ikke klassisk er ensbetydende med kjedelig, så da stusset jeg litt ;O)

Gjest petrusa
Skrevet

Jeg mener det er omvendt jeg.

Hun er normalt pen, men har en veldig utstråling som gjør henne enda penere.

Folk har tydeligvis svært forskjellig smak! Men jeg er vel i fåtall her. Syne ikke Tone er særlig pen, selv om hun ble bedre etter makeover'n. Men syns hun stråler og har kjempesøøøt stemme som gjør sangene søte søte. Men teknisk er hun ikke helt super til å synge og hun har ikke noe utvidet register.

Men jeg har da kamerater som stemmer på henne fordi hun er SÅ PEN!

Heia på Cindy jeg, men hun er ute *snufs*

Men rimelig sjokkert av at Erik gikk ut. Av de som var igjen. Så er det mer slik at nå bryr jeg meg ikke om hvem som vinner av de som er igjen...

Gjest var ivrig
Skrevet

OK, da er vi gjerne enig. Men jeg synes ikke klassisk er ensbetydende med kjedelig, så da stusset jeg litt ;O)

Neida, er ikke ensbetydene:) Men hun er veldig kjedelig, men det er sikkert pga den manglende utstrålingen.

Med Jorunn feks utstråling ville vel Tone blitt skummet flott å se på da, hun ville jo fortsatt ikke sunget bra.. LOL

Gjest erwin
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Spørsmålet kan jo ha noe sammenheng med at jeg syns Jorun minner meg om en hest?

Gjest var ivrig
Skrevet

Spørsmålet kan jo ha noe sammenheng med at jeg syns Jorun minner meg om en hest?

en hest? *LOL* javel.. synger bra til å være en hest da.. ;)

Skrevet

Sandra fra et år før sa det jo rett ut på tv hun at nå har mora mi stemt for flere tusen. Men så var jo hun også dum som et brød da.

Ja, men ville ikke du stemt for "flere tusen " hvis et av dine barn kunne vinne ære og berømmelse? Jeg ville!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...