Gå til innhold

Inspirert av tråden Lyder under her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn greier bare gjøre en ting om gangen da vet du ;) Når de konser om å *kremt* penetrere så greier de jo ikke stønne samtidig. Legger merke til det, for hvis han ligger på ryggen og bare blir sugd, DA stønner han ;) hihi

Bare tull at vi menn ikke kan gjøre to ting samtidig, det er en myte. Sikker på at alle menn kan onanere og se på film samtidig:-)

Dere kvinner er ikke noe likere, dere kan ikke ha sex å ha vondt i hode samtidig:-)

Miss seventy

Bare tull at vi menn ikke kan gjøre to ting samtidig, det er en myte. Sikker på at alle menn kan onanere og se på film samtidig:-)

Dere kvinner er ikke noe likere, dere kan ikke ha sex å ha vondt i hode samtidig:-)

Du det der siste er jo bare tull Ikke noe som kurerer en hodepine bedre enn en orgasme eller to da. Blir jo frigitt masse stoffer i kroppen da.

Å se på film krever bare å ha øya oppe da, så det teller ikke som en ting, så det så.

;)

Annonse

Du det der siste er jo bare tull Ikke noe som kurerer en hodepine bedre enn en orgasme eller to da. Blir jo frigitt masse stoffer i kroppen da.

Å se på film krever bare å ha øya oppe da, så det teller ikke som en ting, så det så.

;)

Da skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke begynner å ha sex når dere skylder på hodepine:-)

Da skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke begynner å ha sex når dere skylder på hodepine:-)

Hva slags erfaringer er det du har, da? *S*

Jeg er helt enig med hun andre i at sex kurerer hodepine- Endorfinene er gode smertedempere! :-)

Men vel og merke dersom det "kun" er "ordinær" hodepine. Har man MER enn vondt i hodet, f.eks. er kvalm, syk og vondt i kropppen etc, så er det vel de færreste som føler seg fristet til sex.

Hva slags erfaringer er det du har, da? *S*

Jeg er helt enig med hun andre i at sex kurerer hodepine- Endorfinene er gode smertedempere! :-)

Men vel og merke dersom det "kun" er "ordinær" hodepine. Har man MER enn vondt i hodet, f.eks. er kvalm, syk og vondt i kropppen etc, så er det vel de færreste som føler seg fristet til sex.

Nja, det er vel en kjent sak at jentene snur ryggen til og sier de har vondt i hode når mannen tar hånden under dyna:-)

Personlig har jeg ikke vært plaget med sånt:-)

Nja, det er vel en kjent sak at jentene snur ryggen til og sier de har vondt i hode når mannen tar hånden under dyna:-)

Personlig har jeg ikke vært plaget med sånt:-)

Ja, det er ihvertfall en standard vits. Og det er godt mulig at den har rot i virkeligheten også.

Jeg har imidlertid for lengst ødelagt enhver mulighet til å benytte dette som en generell unnskyldning, hvis jeg mot formodning skulle ønske det, for jeg har fortalt min bedre halvdel at hodepine faktisk er en meget god GRUNN for å ha sex! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...