Gjest Måååvinne Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hun er jo pen og sjarmerende til tusen, itillegg synger hun KJEMPEbra! 0 Siter
Gjest var ivrig Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 hehe.. ironi er en fin bil eller noe slikt?' Tenkte meg at dette kom etter mitt innlegg.. 0 Siter
Gjest walther Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har du sett på et annet Idol enn meg? Den Tone som er med i mitt Idol er pen, men synge som en artist kan hun ikke. Absolutt ikke. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 hehe.. ironi er en fin bil eller noe slikt?' Tenkte meg at dette kom etter mitt innlegg.. jada, sjarmerende er hun..og hun synger sikkert litt bedre enn gjennomsnittet, men stemme til å bli vårt nye idol har hun ikke...ikke for å provosere, men de som mener at hun synger så fantastisk er nok ganske uvitende om hva det å kunne synge dreier seg om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.