Gå til innhold

Fagerstrand- igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg benka meg foran Tv'n igår, og fikk med meg Fagerstrand.

Jeg har jo tidligere gitt uttrykk for ta jeg _ikke_ synes Reidar og May-Britt er verdige vinnere av et hus til 3 mill, og håpet at de skulle ryke ut. Noe de også gjorde - men ærlig talt! Var ikke reaksjonene hos de tidligere deltakerene "en smule" barnslige!?

Jo, jeg forstår at de er forbanna på dette paret, - de har jo klart å provosere meg, og, men likevel!? Ikke hilse håndhilse engang!?

"Nesten" så jeg syntes litt synd på Reidar og MB, jeg! Der satt de, og den eneste stemmen som ikke gikk til dem, var den de sjøl ga til Edel og Kurt!

Jaja. Nå er det nesten de samme hvem som vinner, selv om jeg holder en liten knapp på Stine og Anders enda...

Gjest togli
Skrevet

Helt enig med deg i alt du sier!

Jeg var overlykkelige over at Reidar og May Britt ikke kom til finalen, men makan til barnslig oppførsel fra de andre. Voksne folk burde holde seg for gode til å mobbe på denne måten!

Jeg hadde vel aldri trodd jeg skulle føle sympati for R og MB, men når de andre holdt på slik kjente jeg at jeg ble ganske irritert, ja!

Gjest uttern
Skrevet

De (reidar og co.) har seg selv å takke. Har overhodet ingen medlidenhet med dem.

Hvis de ikke ser selv at slik oppførsel provoserer andre, så har de ikke vett til og bli lei seg heller.

Gjest werta
Skrevet

"Jo, jeg forstår at de er forbanna på dette paret"

Sjøl er jeg mest forbanna på DEG, som sviner til et bra diskusjonsforum med vrøvletråder om et møkkaprogram.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, jeg synes de fikk akkurat det de trengte, og de kunne gjerne fått mer for min del...

Når settingen er riktig er det ingenting galt med en omgang real grisemobb..;)

Logitechmusa
Skrevet

Vel, det Reidar og May Britt fikk, var svar på tiltale. Det er da slik ting fungerer i RL? Hvis du går for langt over streken og tråkker nok mange på tærne så blir du selv slått ut av lynet til slutt.

"Lys-og-varme-gjengen" (noe så avsindig flaut og barnslig å kalle seg, for ikke å snakke om de ultraidiotiske bevegelsene som hørte med..) som syns de har vært så j*vla smarte var ikke smarte nok til å forutse at de faktisk kunne bli fanget i sitt eget nett hvis de spilte spillet for høyt. Syns de fikk som fortjent, men det virka ikke som om de lærte noe av det akkurat. At noen er så dumme at de innbiller seg at de kan forhandle seg frem til en finaleplass fra starten av i en konkurranse som denne er bare for dumme til noe som helst, selv om det til tider var engasjerende at de var så inn i granskauen uspiselige.

Skrevet

Sjøl er jeg mest forbanna på DEG, som sviner til et bra diskusjonsforum med vrøvletråder om et møkkaprogram.

?!?!

Så hold kjeft, sjøl da!

Er det ikke et åpent forum, eller!? Synes faktisk ikke at alle andre tråder er ultraspennende her, jeg heller, men jeg gjør meg ikke så liten at jeg svarer slik du gjør på alle!:-(

Gjest '!-o-!'
Skrevet

At du i det hele tatt nedverdiger deg til et sånt innlegg som dette i en tråd som så tydelig sier hva den handler om er for meg en gåte. Tror du at du må lese alle innlegg i Åpent forum, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...