Gå til innhold

Trenger sminke hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Sminkeguru
Skrevet

Jeg kan ikke sminke meg. Bruker bare maskara og øyenskygge. Jeg vil lære å sminke under øynene også, ikke med maskara, det syns jeg ikke er pent. Men sånn svart likevel. ikke knallsvart, men litt sotete på en måte, uten å være veldig tydelig..

Hvis noen skjønner hva jeg mener... Hvordan gjør jeg det?

Mary Poppins
Skrevet

Hvis du vil sminke deg under øynene med eyeliner bør du bruke mascara på undervippene også.

Snorkfrøken
Skrevet

Du kan bruke litt øyenskygge under nedre vipp, men da bør du ha mascara på både øvre og nedre...

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du vil sminke deg under øynene med eyeliner bør du bruke mascara på undervippene også.

Det er jeg helt uenig i...

Bruker en strek under øyet bør den være ren, uten markert vipp..

Dessuten synes jeg mascara på undervippene nesten alltid er stygt..

Men smaken er jo som baken..Ville bare melde min uenighet..;)

Skrevet

Det er jeg enig i. Syns det ser litt rart ut om man bare markerer med en strek uten å ha mascara på undervippene.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det ser rimelig dumt ut når man markerer øynene uten å bruke mascara nederst, ser ut som man rett og slett har glemt det.

Men vi er ihvertfal enige om å være uenige ;)

Skrevet

Mascara på undervippene stygt?

Hm, ... jeg får vel bare si meg grundig uenig i _det_, jeg da ;)

hehe

Mary Poppins
Skrevet

Det er jeg enig i. Syns det ser litt rart ut om man bare markerer med en strek uten å ha mascara på undervippene.

Synes det ser veldig merkelig ut ja. Det ser faktisk ut som man har glemt det rett og slett.

En annen ting jeg synes er rart er hvor mange doldamer det er som synes mascara på undervippene ser dumt ut, jeg må ærlig innrømme at jeg kun EN gang har sett noen som har gått med bare mascara på overvippene og ikke under. Hvor befinner

disse doldamene seg??

Skrevet

Synes det ser veldig merkelig ut ja. Det ser faktisk ut som man har glemt det rett og slett.

En annen ting jeg synes er rart er hvor mange doldamer det er som synes mascara på undervippene ser dumt ut, jeg må ærlig innrømme at jeg kun EN gang har sett noen som har gått med bare mascara på overvippene og ikke under. Hvor befinner

disse doldamene seg??

Det lurer jeg også på, du. Har aldri sett noen med mascara bare på overvippene.

Hm, disse doldamene må være helt andre steder enn der jeg er, ihvertfall.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det ser rimelig dumt ut når man markerer øynene uten å bruke mascara nederst, ser ut som man rett og slett har glemt det.

Men vi er ihvertfal enige om å være uenige ;)

Det er vi..:-)

Jeg synes det "flater ut" ethvert dåreblikk en kan ønske seg..

Masse strek og mascara oppe, dirskret og forsiktig strek, om noe, under..

Synes jeg!:-)

Skrevet

Det er vi..:-)

Jeg synes det "flater ut" ethvert dåreblikk en kan ønske seg..

Masse strek og mascara oppe, dirskret og forsiktig strek, om noe, under..

Synes jeg!:-)

Øynene mine ser iallfall større og åpnere ut med mascara både oppe og nede enn med bare mascara oppe iallfall!

laguna1365380434
Skrevet

Mascara på undervippene stygt?

Hm, ... jeg får vel bare si meg grundig uenig i _det_, jeg da ;)

hehe

Ja, jeg synes det blir rotete, og flatt..

Det KAN være OK, men på et absolutt fåtall..Jeg synes de fleste burde ligge unna de nedre øyevippene sine..

(dessuten så er det mange som ikke kan heller, da ser det hvertfall bare ut som om de har motstandsdyktig øyegoo;))

laguna1365380434
Skrevet

Øynene mine ser iallfall større og åpnere ut med mascara både oppe og nede enn med bare mascara oppe iallfall!

Her er jeg tydelig ikke i majoritet..;)

Jeg får et mye kulere blikk om jeg ikke diller for mye under øyet, hvertfall..

Skrevet

Her er jeg tydelig ikke i majoritet..;)

Jeg får et mye kulere blikk om jeg ikke diller for mye under øyet, hvertfall..

Ja, men da gjør du det som er fint på deg, da! :)

Alle kan ikke gå likt heller. Hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, men da gjør du det som er fint på deg, da! :)

Alle kan ikke gå likt heller. Hehe.

Sant! Hvis du ikke tukler med mine øyevipper, så lover jeg å ikke tukle med dine..!;)

Skrevet

Sant! Hvis du ikke tukler med mine øyevipper, så lover jeg å ikke tukle med dine..!;)

Ja, det håper jeg da inderlig!

*skuler mistenksomt bort på lagunas øyevippe-klålystne fingre*

:)

Gjest engel 49+
Skrevet

disse doldamene seg??

"jeg må ærlig innrømme at jeg kun EN gang har sett noen som har gått med bare mascara på overvippene og ikke under. "

----------------

Det er det rareste jeg har hørt. Du har sikkert ikke lagt merke til det. At mange av oss går med mascara på overvippene og ikke undervippene. Har jo naturlig farge på vippene, så da synes det vel ikke så godt. Liker ikke mascara på undervippene, for jeg liker å kunne gni meg i øynene noen ganger i løpet av dagen, og bruker ikke så veldig vannfast osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...