Gå til innhold

Passer bunaden i år, da!? ;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en tråd der noen gikk 2 km fort og tok sit-ups og greier, måtte jeg prøve bunadsvesten min... Den har ikke vært "stor" før heller, men nå er det noen år siden jeg har prøvd den (høygravid i fjor, skikkelig feit året før der, og før der igjen)...

Jeg har liksom "prøvd" å slanke meg/legge om livsstilen,da. Sluttet med godteri, potetgull, brus og smågodt, samt trimmet/gått turer, tatt CLA (jeg får sikkert pepper for akkurat det...), drikker masse vann, spiser masse grønnsaker og frukt, - også koser jeg meg skikkelig igjen,da... ("Sprekk" kalles det på fagspråket, - tror jeg)

Men mot alle odds! Vesten passa!!!!

Ikke akkurat romslig, men jeg kan nok fint klare å ha den på hele 17.mai!!! Herlig! Ja, _det_ var herlig, det!!

*nå skal jeg ut og trimme, - før jeg skal til venninne og kose meg med godteri...*

Skrevet

Gratulerer!

Det er jo det evige maispørsmålet her også. Passer bunaden?

Det gjorde den definitivt ikke i fjor - året før kom den på, men med et smertefullt nødskrik.

Men nå har jeg gått ned. Jeg brukte den i konfirmasjon 30. april, og den satt helt fint. Så i år blir det HIPP, HIPP HURRA på 17. mai!

Vennlig hilsen

Gjest du gjør da rett
Skrevet

Man kan da kose seg av og til, men ikke hver dag og med måte. Jeg spiser sundt og trener litt, men lørdagen er det brus og litt snop.

Skrevet

Gratulerer!

Det er jo det evige maispørsmålet her også. Passer bunaden?

Det gjorde den definitivt ikke i fjor - året før kom den på, men med et smertefullt nødskrik.

Men nå har jeg gått ned. Jeg brukte den i konfirmasjon 30. april, og den satt helt fint. Så i år blir det HIPP, HIPP HURRA på 17. mai!

Vennlig hilsen

jeg skjønte først ikke hva et mais-sprøsmål var jeg - ehehe - leser og skriver som en tulling her

Skrevet

Nei, bunaden passer nok ikke i år. Den er alt for svær! :D Har ikke fått somla meg til å sy den inn (og dessuten er det litt deilig bare å vite det at bunaden er for stor;)).

Skrevet

jeg skjønte først ikke hva et mais-sprøsmål var jeg - ehehe - leser og skriver som en tulling her

Hehe - jeg så det sjøl. Kunne lett mistolkes. Lurte en stund på om ordet fortjente en bindestrek, men ombestemte meg.

Så fikk i alle fall du trimme litt hjerneceller, da ...

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...