Gjest Vikarjobberen Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har du hørt om eller jobber du som vikar i et vikarbyrå i Oslo som heter Prostaff? Bare lurer på om jeg får noen lønn derfra eller ikke? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Prostaff har jeg ikke hørt om, men Proffice. 0 Siter
Gjest Vikarjobberen Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Prostaff har jeg ikke hørt om, men Proffice. Jeg har også hørt om Proffice eller hva du skrev. Men jeg lurer altså på noe som heter : ProStaff AS, vikarbyrå. Hvordan finner jeg ut om dette er et "ordentlig" firma og ikke noe humbugg firma? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har også hørt om Proffice eller hva du skrev. Men jeg lurer altså på noe som heter : ProStaff AS, vikarbyrå. Hvordan finner jeg ut om dette er et "ordentlig" firma og ikke noe humbugg firma? Sjekk med Brønnøysundregistrene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.