Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

'HURRA'

VIL HAN SAKL VINNE HELE GREIA JEG SE.

Ja, Ali må vinne finalen!

Det er sikkert, hvis ikke han vinner så må det være noe spik spenna gærnt med hele greia.

Jah.

;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• cecily

6

• amber sun

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

mulig det for mange unger som bråker her.

Bråker?

"Hyyssssj!!" bruker jeg å si når snuppa skravler for mye om dette og hint under idol.

Som laguna sier, idolfred må det være i stua ;)

Gjest heier på ali
Skrevet

Ja, jeg syns fremdeles det er synd at Erik røk ut.

Ja, det synes jeg også.

Skrevet

Får du ikke tuktet dem til å tie under Idol? :-o

Da får du vise frem bjørkeriset!;) Idolfred må det være i stua....

Eldstedatra kommer rett fra Svinesund med 2,4 KILO smågodt - hva forventer du? :)

en på 3 år, 8, 13, 22 og 42 år som eter, hyler og hysjer...

Skrevet

Bråker?

"Hyyssssj!!" bruker jeg å si når snuppa skravler for mye om dette og hint under idol.

Som laguna sier, idolfred må det være i stua ;)

Jeg ønsker meg en tv-stue til! :)

Skrevet

Ali var god på Travis, men fyttikatta så fæl han var på U2. Jorunn var om mulig enda mer dårlig enn duetten forrige uke. Hun klarer ikke holde på en eneste tone for tiden.

Skrevet

Ja, jeg syns fremdeles det er synd at Erik røk ut.

Det syns jeg også. Jeg savner Erik og Malin.

Skrevet

Ali var god på Travis, men fyttikatta så fæl han var på U2. Jorunn var om mulig enda mer dårlig enn duetten forrige uke. Hun klarer ikke holde på en eneste tone for tiden.

Nei, han sang herlig både på U2 og Travis. Den stemmen er unik.

Men jeg er enig i at Jorun ikke traff alle tonene idag.

Tone sang nasalt og anstrengt på Manic Monday-sangen. Den første var fin, men hun hadde noen sure toner der også.

Skrevet

Enig!

Skrevet

Han sang jo sååå fint!

Det var helt gåsehudnydelig...

Og sangen er også veldig fin. :)

Syns du???? U2-sangen var veldig falsk, gutten kom jo ikke ned i det hele tatt. Ikke opp heller, for den saks skyld. Hørtes ut som om han presset ut sangen.

Mary Poppins
Skrevet

Det er sikkert, hvis ikke han vinner så må det være noe spik spenna gærnt med hele greia.

Jah.

;)

JA!!!!

Skrevet

Nei, han sang herlig både på U2 og Travis. Den stemmen er unik.

Men jeg er enig i at Jorun ikke traff alle tonene idag.

Tone sang nasalt og anstrengt på Manic Monday-sangen. Den første var fin, men hun hadde noen sure toner der også.

Ali på Travis og Tone på Eva Cassidy var veldig bra. Resten var veldig veldig dårlig, og jeg fatter og begriper ikke dommerne som skryter av Jorun...eller Tone Lise som griner av fæl U2-fremføring.

laguna1365380434
Skrevet

Eldstedatra kommer rett fra Svinesund med 2,4 KILO smågodt - hva forventer du? :)

en på 3 år, 8, 13, 22 og 42 år som eter, hyler og hysjer...

Oj! Du kommer til å ha dem løpende rundt til i morgentidlig du da?;)

Jeg trodde lenge jeg kunne kjøpe husfred når jeg var barnevakt med å ha tilstrekkelig med godter og snop, men fikk erfare at sukkergiring nok ikke er en myte..;)

Unger som hopper i senga og kler seg ut kl midnatt og over..:-o

Men så barnevakter jeg nå engang sjelden og mener at da får utsjeielser heller passere..

:-)

Uansett, jeg synes Ali definitivt var best sammenlagt i dag..Uten tvil!

Skrevet

Ali på Travis og Tone på Eva Cassidy var veldig bra. Resten var veldig veldig dårlig, og jeg fatter og begriper ikke dommerne som skryter av Jorun...eller Tone Lise som griner av fæl U2-fremføring.

Ja, den var jo til å gråte av! hehe

Skrevet

Jah.

;)

Han er den beste av de som er igjen, ja. Men jeg savner Dølle-Erik.

fei1365380229
Skrevet

Skikkelig irriterende dette her. Dommerne roser Ali og Jorun opp i skyende og rakker ned på Tone. Tone var best i dag, med Ali på en klar 2.plass. U2 var ikke bare bra, men Travis rulet.

Skrevet

Ja, den var jo til å gråte av! hehe

Ja, det var den. Selv som egentlig Ali-fan, så må jeg si at der sang han mer surt enn rent.

Skrevet

Oj! Du kommer til å ha dem løpende rundt til i morgentidlig du da?;)

Jeg trodde lenge jeg kunne kjøpe husfred når jeg var barnevakt med å ha tilstrekkelig med godter og snop, men fikk erfare at sukkergiring nok ikke er en myte..;)

Unger som hopper i senga og kler seg ut kl midnatt og over..:-o

Men så barnevakter jeg nå engang sjelden og mener at da får utsjeielser heller passere..

:-)

Uansett, jeg synes Ali definitivt var best sammenlagt i dag..Uten tvil!

Ja, hadde det endav ært sånn at jeg bare passa dem! hehehe

neeeeeeeeeida - ville ikke vært dem foruten :)

Har forresten ikke sett gubben på noen timer - så nå skriver han sikert på et laaaangt stykke, sikkert ikke om Idol eller unger :-)

Skrevet

En fin måte å vurdere kvaliteten på prestasjonene er å lukke øya, snu seg bort, og leke at Idol er på radio.

Da høres Jorun, om mulig, enda jævligere ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...