amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 'HURRA' VIL HAN SAKL VINNE HELE GREIA JEG SE. Ja, Ali må vinne finalen! Det er sikkert, hvis ikke han vinner så må det være noe spik spenna gærnt med hele greia. Jah. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 mulig det for mange unger som bråker her. Bråker? "Hyyssssj!!" bruker jeg å si når snuppa skravler for mye om dette og hint under idol. Som laguna sier, idolfred må det være i stua 0 Siter
Gjest heier på ali Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ja, jeg syns fremdeles det er synd at Erik røk ut. Ja, det synes jeg også. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Får du ikke tuktet dem til å tie under Idol? :-o Da får du vise frem bjørkeriset! Idolfred må det være i stua.... Eldstedatra kommer rett fra Svinesund med 2,4 KILO smågodt - hva forventer du? en på 3 år, 8, 13, 22 og 42 år som eter, hyler og hysjer... 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Bråker? "Hyyssssj!!" bruker jeg å si når snuppa skravler for mye om dette og hint under idol. Som laguna sier, idolfred må det være i stua Jeg ønsker meg en tv-stue til! 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ali var god på Travis, men fyttikatta så fæl han var på U2. Jorunn var om mulig enda mer dårlig enn duetten forrige uke. Hun klarer ikke holde på en eneste tone for tiden. 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ja, jeg syns fremdeles det er synd at Erik røk ut. Det syns jeg også. Jeg savner Erik og Malin. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ali var god på Travis, men fyttikatta så fæl han var på U2. Jorunn var om mulig enda mer dårlig enn duetten forrige uke. Hun klarer ikke holde på en eneste tone for tiden. Nei, han sang herlig både på U2 og Travis. Den stemmen er unik. Men jeg er enig i at Jorun ikke traff alle tonene idag. Tone sang nasalt og anstrengt på Manic Monday-sangen. Den første var fin, men hun hadde noen sure toner der også. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Ali var god på Travis, men fyttikatta så fæl han var på U2. Jorunn var om mulig enda mer dårlig enn duetten forrige uke. Hun klarer ikke holde på en eneste tone for tiden. Enig! 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Han sang jo sååå fint! Det var helt gåsehudnydelig... Og sangen er også veldig fin. Syns du???? U2-sangen var veldig falsk, gutten kom jo ikke ned i det hele tatt. Ikke opp heller, for den saks skyld. Hørtes ut som om han presset ut sangen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ja, Ali må vinne finalen! Det er sikkert, hvis ikke han vinner så må det være noe spik spenna gærnt med hele greia. Jah. JA!!!! 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei, han sang herlig både på U2 og Travis. Den stemmen er unik. Men jeg er enig i at Jorun ikke traff alle tonene idag. Tone sang nasalt og anstrengt på Manic Monday-sangen. Den første var fin, men hun hadde noen sure toner der også. Ali på Travis og Tone på Eva Cassidy var veldig bra. Resten var veldig veldig dårlig, og jeg fatter og begriper ikke dommerne som skryter av Jorun...eller Tone Lise som griner av fæl U2-fremføring. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Eldstedatra kommer rett fra Svinesund med 2,4 KILO smågodt - hva forventer du? en på 3 år, 8, 13, 22 og 42 år som eter, hyler og hysjer... Oj! Du kommer til å ha dem løpende rundt til i morgentidlig du da? Jeg trodde lenge jeg kunne kjøpe husfred når jeg var barnevakt med å ha tilstrekkelig med godter og snop, men fikk erfare at sukkergiring nok ikke er en myte.. Unger som hopper i senga og kler seg ut kl midnatt og over..:-o Men så barnevakter jeg nå engang sjelden og mener at da får utsjeielser heller passere.. :-) Uansett, jeg synes Ali definitivt var best sammenlagt i dag..Uten tvil! 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Ali på Travis og Tone på Eva Cassidy var veldig bra. Resten var veldig veldig dårlig, og jeg fatter og begriper ikke dommerne som skryter av Jorun...eller Tone Lise som griner av fæl U2-fremføring. Ja, den var jo til å gråte av! hehe 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ja, Ali må vinne finalen! Det er sikkert, hvis ikke han vinner så må det være noe spik spenna gærnt med hele greia. Jah. Han er den beste av de som er igjen, ja. Men jeg savner Dølle-Erik. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Skikkelig irriterende dette her. Dommerne roser Ali og Jorun opp i skyende og rakker ned på Tone. Tone var best i dag, med Ali på en klar 2.plass. U2 var ikke bare bra, men Travis rulet. 0 Siter
cecily Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ja, den var jo til å gråte av! hehe Ja, det var den. Selv som egentlig Ali-fan, så må jeg si at der sang han mer surt enn rent. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Oj! Du kommer til å ha dem løpende rundt til i morgentidlig du da? Jeg trodde lenge jeg kunne kjøpe husfred når jeg var barnevakt med å ha tilstrekkelig med godter og snop, men fikk erfare at sukkergiring nok ikke er en myte.. Unger som hopper i senga og kler seg ut kl midnatt og over..:-o Men så barnevakter jeg nå engang sjelden og mener at da får utsjeielser heller passere.. :-) Uansett, jeg synes Ali definitivt var best sammenlagt i dag..Uten tvil! Ja, hadde det endav ært sånn at jeg bare passa dem! hehehe neeeeeeeeeida - ville ikke vært dem foruten Har forresten ikke sett gubben på noen timer - så nå skriver han sikert på et laaaangt stykke, sikkert ikke om Idol eller unger :-) 0 Siter
collins Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 En fin måte å vurdere kvaliteten på prestasjonene er å lukke øya, snu seg bort, og leke at Idol er på radio. Da høres Jorun, om mulig, enda jævligere ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.