Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

I dag sang Jorunn helt elendig. Ali var god på Travis og Tone var god på første sangen =)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• cecily

6

• amber sun

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En fin måte å vurdere kvaliteten på prestasjonene er å lukke øya, snu seg bort, og leke at Idol er på radio.

Da høres Jorun, om mulig, enda jævligere ut.

Klart hun gjør - det hjelper ikke å ha et morsomt ansikt da!

Snorkfrøken
Skrevet

ja, snakker om å hoppe etter Virkola (eller hva han heter)

Det er Kurt som kan synge U2 for å si det sånn... Men Travis gjorde han bra!

Skrevet

ja, snakker om å hoppe etter Virkola (eller hva han heter)

Det er Kurt som kan synge U2 for å si det sånn... Men Travis gjorde han bra!

Wirkola :)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, hadde det endav ært sånn at jeg bare passa dem! hehehe

neeeeeeeeeida - ville ikke vært dem foruten :)

Har forresten ikke sett gubben på noen timer - så nå skriver han sikert på et laaaangt stykke, sikkert ikke om Idol eller unger :-)

Da hadde jeg blitt bittelitt overrasket;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ali på Travis og Tone på Eva Cassidy var veldig bra. Resten var veldig veldig dårlig, og jeg fatter og begriper ikke dommerne som skryter av Jorun...eller Tone Lise som griner av fæl U2-fremføring.

Tone med Eva Cassidy-sangen var faktisk nyyyydelig.. Da jeg hørte hva hun skulle synge tenkte jeg NEEEIIII, vær så snill å ikke ødelegg den sangen. Jeg endte opp med ståpels. Ali's U2 derimot, var ikke god nok til at jeg begynte å grine. Og det skal faktisk ikke så mye til...

Kom hjem fra vinkveld hos naboen nå, og begynte å grine da jeg slo på tv'n og de spilte Eminem med Mockingbird ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...