Gå til innhold

Tone og Ali best i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja, når vi ikke trodde Jorun kunne falle noe lavere i kvalitet, så kom pinadø det definitive lavmålet.

Tone overraskende bra i første låta, men herregud for noen prestasjoner Alejandro gjør....han blåser jo faen meg alle av banen!!

Skrevet

...ja, når vi ikke trodde Jorun kunne falle noe lavere i kvalitet, så kom pinadø det definitive lavmålet.

Tone overraskende bra i første låta, men herregud for noen prestasjoner Alejandro gjør....han blåser jo faen meg alle av banen!!

enig

Skrevet

slo over på NRK1 jeg nå - hehe, dansband på full guffe - - - -da blir jeg kanskje snart alene her.

Gjest tonefan!!!
Skrevet

Er dere klar over hvor flink hun egentlig er? Har lastet ned gammelt materiale fra tidligere i Idol. Hun er BEST!!!!

Skrevet

Er dere klar over hvor flink hun egentlig er? Har lastet ned gammelt materiale fra tidligere i Idol. Hun er BEST!!!!

Nei. Tone synger nasalt, anstrengt og til tider surt.

Ali er i en klasse for seg!

Skrevet

Jeg rakk ikke å høre den første sangen til Jorun, men den andre var så elendig framført at jeg synes hun skal gå ut i dag!

Skrevet

Enig - Tone har sånn "tenåringshulk" i stemmen som er fælt og umodent -om du skjønner hva jeg mener...

Mary Poppins
Skrevet

Nope ikke enig.

Tone synger for kjedelige sanger etter min mening (joda i dag var det ikke hennes valg men generelt).

Jorun har karisma, er kjempe flink på scenen og i det hele tatt en kul jente.

Håper på Ali og Jorun i finalen!

Mary Poppins
Skrevet

Enig igjen ;)

Skrevet

Enig - Tone har sånn "tenåringshulk" i stemmen som er fælt og umodent -om du skjønner hva jeg mener...

Ja, jeg skjønner deg veldig godt!! Det er akkurat det jeg også mener.

Jorunn sang definitivt dårligst i dag - men for noen sanger de hadde gitt henne!! :-((

Men Tone har ingenting i finalen å gjøre...

Beste hilsen fra

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nope ikke enig.

Tone synger for kjedelige sanger etter min mening (joda i dag var det ikke hennes valg men generelt).

Jorun har karisma, er kjempe flink på scenen og i det hele tatt en kul jente.

Håper på Ali og Jorun i finalen!

Jammen hva hjelper det om hun kan hoppe hvis hun ikke kan synge? Synes Jorun er herlig, jeg, men hun fortjener ikke å vinne en konkurranse hvor stemmen bør være det som teller mest... Man kan lære seg å entertaine folk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...