collins Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 ...ja, når vi ikke trodde Jorun kunne falle noe lavere i kvalitet, så kom pinadø det definitive lavmålet. Tone overraskende bra i første låta, men herregud for noen prestasjoner Alejandro gjør....han blåser jo faen meg alle av banen!! 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 ...ja, når vi ikke trodde Jorun kunne falle noe lavere i kvalitet, så kom pinadø det definitive lavmålet. Tone overraskende bra i første låta, men herregud for noen prestasjoner Alejandro gjør....han blåser jo faen meg alle av banen!! enig 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 slo over på NRK1 jeg nå - hehe, dansband på full guffe - - - -da blir jeg kanskje snart alene her. 0 Siter
Gjest tonefan!!! Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Er dere klar over hvor flink hun egentlig er? Har lastet ned gammelt materiale fra tidligere i Idol. Hun er BEST!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Er dere klar over hvor flink hun egentlig er? Har lastet ned gammelt materiale fra tidligere i Idol. Hun er BEST!!!! Nei. Tone synger nasalt, anstrengt og til tider surt. Ali er i en klasse for seg! 0 Siter
smurfette Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg rakk ikke å høre den første sangen til Jorun, men den andre var så elendig framført at jeg synes hun skal gå ut i dag! 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei. Tone synger nasalt, anstrengt og til tider surt. Ali er i en klasse for seg! Enig - Tone har sånn "tenåringshulk" i stemmen som er fælt og umodent -om du skjønner hva jeg mener... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nope ikke enig. Tone synger for kjedelige sanger etter min mening (joda i dag var det ikke hennes valg men generelt). Jorun har karisma, er kjempe flink på scenen og i det hele tatt en kul jente. Håper på Ali og Jorun i finalen! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei. Tone synger nasalt, anstrengt og til tider surt. Ali er i en klasse for seg! Enig igjen 0 Siter
snø Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Enig - Tone har sånn "tenåringshulk" i stemmen som er fælt og umodent -om du skjønner hva jeg mener... Ja, jeg skjønner deg veldig godt!! Det er akkurat det jeg også mener. Jorunn sang definitivt dårligst i dag - men for noen sanger de hadde gitt henne!! :-(( Men Tone har ingenting i finalen å gjøre... Beste hilsen fra 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Nope ikke enig. Tone synger for kjedelige sanger etter min mening (joda i dag var det ikke hennes valg men generelt). Jorun har karisma, er kjempe flink på scenen og i det hele tatt en kul jente. Håper på Ali og Jorun i finalen! Jammen hva hjelper det om hun kan hoppe hvis hun ikke kan synge? Synes Jorun er herlig, jeg, men hun fortjener ikke å vinne en konkurranse hvor stemmen bør være det som teller mest... Man kan lære seg å entertaine folk.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.