Gå til innhold

Er skjermen min i ferd med å dø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjermen min har vært ille et par uker nå, men i kveld er den helt vill. Den står og justerer skjermbildet med noen mm i bredden, helt av seg selv - og nå skjer det omtrent hele tiden! Betyr det at den er gåen? Jeg skal kjøpe ny, men hadde tenkt å vente til skattepengene kom i slutten av juni.

Nå roet den seg ned litt, men det varer vel ikke lenge...

Skrevet

Nei - det er i hodet ditt, Lillemus - visste du ikke at om man får for lite...så blir det sånn...

Skrevet

Nei - det er i hodet ditt, Lillemus - visste du ikke at om man får for lite...så blir det sånn...

Hallo... Det er nok heller omvendt. Lillemus får for mye for tida, hun... *hæhæhæh*

Skrevet

Hallo... Det er nok heller omvendt. Lillemus får for mye for tida, hun... *hæhæhæh*

Min skjerm står helt i ro - så det stemmer ikke *snurt* :-)

Skrevet

Min skjerm står helt i ro - så det stemmer ikke *snurt* :-)

Nei, gubben er vel opptatt med å fyre opp debattantene på DOL, og har ikke tid til å fyre opp kjerringa. ;)

Skrevet

Nei, gubben er vel opptatt med å fyre opp debattantene på DOL, og har ikke tid til å fyre opp kjerringa. ;)

Mente omvendt - at den som får får lite får trøbbel med skjermen - hæ? hehe

Skrevet

Det kommer sikkert av for lite hvitvin.

Eller for mye.

Alt ettersom - stryk det som ikke passer.

Skrevet

Det kommer sikkert av for lite hvitvin.

Eller for mye.

Alt ettersom - stryk det som ikke passer.

*knegg* Lillemus kommer aldri til å få et vettugt svar på det spørsmålet sitt :)

Skrevet

Mente omvendt - at den som får får lite får trøbbel med skjermen - hæ? hehe

Men da er du ute å kjøre skjønner du - jeg får som bare fy om dagen jeg! :o) Skyldes nok ikke mangel på sex nei.

Skrevet

*knegg* Lillemus kommer aldri til å få et vettugt svar på det spørsmålet sitt :)

Sånn er det å stille slike spørsmål på en slik tid av døgnet :-)

Skrevet

Men da er du ute å kjøre skjønner du - jeg får som bare fy om dagen jeg! :o) Skyldes nok ikke mangel på sex nei.

Ja, det var jo det jeg sa. :)

Skrevet

Den kan leve en stund til selv om den holder på sånn, men det kan også hende at du ikke får den på i morgen.

Skrevet

Ja, det var jo det jeg sa. :)

Du ja, men ikke Flisa. ;o)

Skrevet

Du ja, men ikke Flisa. ;o)

Flisa har vel ikke tatt pilla si i dag. ;)

Skrevet

Flisa har vel ikke tatt pilla si i dag. ;)

tatt overdose jeg - levaxin - blir så god og varm jeg :-)

Skrevet

Du får kjøpe deg en brukt skjerm så lenge - du får brukte 17-tommere for et par hundrelapper nå til dags *s*

Skrevet

Du får kjøpe deg en brukt skjerm så lenge - du får brukte 17-tommere for et par hundrelapper nå til dags *s*

En eller annen har sikkert en gammel skjerm å låne meg så lenge. Noe må man da kunne bruke ekser til? ;o) Kjæresten har akkurat kastet sin tror jeg... Skjønt, en flatskjerm koster da ikke all verden i dag?

Skrevet

Men det kan ta sin tid uansett, min var helt på trynet i ett år før den totalt klikket og begynte å sprute gnister.

Nå har jeg fått meg flatskjerm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...