Gå til innhold

Stem på Tone!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tonefan
Skrevet

Hun er en verdig vinner, uten tvil. Hun har hele pakka som skal til!

Stem på Tone!!!!!!!!!

Skrevet

hun har null og niks. Umoden stemme. Hun takler godt å ta i og synge høyt der oppe - men det skal jo henge sammen med resten av sangen da.

Skrevet

Nr 2 idag, men det sier kanskje ikke all verden om kvaliteten, når Jorun er nr 3.

Skrevet

Tone kan sikkert bli flink med tiden, men jeg synes hun rett og slett synger for mye. Enig i at hun sang godt på første låten, men dommerne hadde rett i kritikken på låt nr to.

Ali var veldig bra, Jorunn var ikke noe særlig i dag :-(

Men totalt sett, hele idol under sett under et, så bør Ali og Jorunn gå videre.

Men jeg tror Jorunn ryker i dag - dessverre.

Beste hilsen fra

Skrevet

tvilsomt at hun får min stemme, gitt - hun er jo dønn kjedelig...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Tone gjerde seg fortjent til en plass i finalen i kveld, og derfor stemte jeg på henne. Det jeg angrer på er at jeg ikke stemte på Ali også. Jorun KAN IKKE SYNGE! Hun er en fantastisk entertainer, men synge kan hun ikke, og dessverre røk en av de beste stemmene ut i dag. Bare det at Ole I Dole sa "husk at dette er jakten på en superstjerne og ikke jakten på en vokalist" sier jo litt. Jorun synger rett og slett ikke godt nok til å fortjene en plass i finalen. Det må jo også sies at Kurt har ødelagt hele Idol-konseptet. Ingen kommer noen sinne til å overgå ham....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...