Gå til innhold

Så fantastisk vakker og sjarmerende Tone i Idol er!!!

Anbefalte innlegg

Gjest misterpustenavTone
Skrevet

Det er lenge siden jeg har sett et så vakkert og ikke minst sjarmerende menneske...

Husker noen av dere den videoen der hun sang en country sang? Hun var så sjarmerende og sexy at hun trollbandt meg ihverfall...

Skrevet

Hun er nok flott, men synge rent og bra nok til å komme til finalen, det gjør hun ikke.

Gjest misterpustenavTone
Skrevet

Synge kan hun jommen med det. Hun kommer ikke helt ut noen ganger og det jeg så idag var ikke det beste jeg har sett av henne, men helt klart hun er en VERDIG vinner. Men hun ER en verdig Idol-vinner!!!!!

Håper å følge henne i mange år fremover. Hun MÅ vinne Idol!!!!

Gjest @riele
Skrevet

Du er ikke alene om å synes det. Forbausende mange av gutta jeg kjenner er helt trollbundet av henne. Jeg ser at hun er ei pen og søt jente, men hun er da ikke ekstraordinært sexy?? Sk.jønner ikke dette jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...