Gjest ikkejorunnei Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hun sang fryktelig dårlig idag synes jeg. Har egentlig ikke hatt særlig sansen for henne i det hele tatt jeg. En ny Tina Turner kanskje? 0 Siter
Dory Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 enig... Jeg likte henne først. Men i det siste har hun synget falsk dessverre... I dag håper jeg Tone og Ali går videre jeg. 0 Siter
Anki Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ut med Tone, håper jeg! :)Syns hun er dørgende kjedelig på scenen 0 Siter
Gjest jorun vinner! Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Mulig hun sang dårlig, men som dommerne selv sa er de ikke ute etter den beste vokalisten, men superstjerna og det er jorun så absolutt! shower på scenen, bra på intervjuer, utstråling og hele pakka! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Du sier hun synger dårlig (noe hun gjør, ut fra det lille jeg har hørt), og så sier du: "En ny Tina Turner kanskje?" Uhm...finn en logisk brist her. Tina Turner "dårlig" sanger? Det er som å kalle B.B.King en dårlig gitarist. ".............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.