Gjest poet Skrevet 7. februar 2001 Del Skrevet 7. februar 2001 spørsmål 1: Jeg kommer jo seff altid når jeg har sex med dama.. men tror sist gang vi hadde sex var første gang jeg har hatt en orgasme.. holdt på og besvime så godt var d. Ble svart for øyna og jeg rista no sinnsykt. Det som egentlig var spørsmålet var: er det normalt at en kommer uten og egentlig ha en orgasme(det er altid godt men ikke sånn godt som det var sist)? spørsmål 2: Tror aldri jeg har gitt dama en orgasme.. men hu virker alikevel altid tilfreds når jeg har kommet. jeg tilbyr meg altid og slikke hu eller gjør hva hu vil etter jeg er ferdig, men hu sier hu heller vil ligge og kose for alt er så godt etter sex. Hu har også sagt nermere en time etter vi er ferdige at hu fremdeles har en kjempe god følelse i kroppen. spørsmålet her er vel om hu har hatt orgasme da? og hvis ikke hvorfor har hu ikke lyst til at jeg skal fortsette så kanskje hu åsså får en orgasme(slikker hu ofte før selve samleiet og da sier hu altid at d er kjempe godt)? på forhånd takk! =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibi Skrevet 7. februar 2001 Del Skrevet 7. februar 2001 Hei jeg er ei jente på 20 år. har vært sammen med typen min i 1 og et halvt år. vi har hatt jevnlig sex helt siden vi ble sammen, men jeg kan ikke si jeg har fått en ordentlig orgasme. hvertfall ikke som er så sterk at jeg selv kan si at jeg er sikker på at det er orgasme. Men det kommer som regel alltid et høydepunkt der det er best, men ikke sånn at det svartner for meg liksom. Jeg kan ikke svare på om jenta di har fått orgasme, men poenget mitt er at sex er jo godt selv om jeg ikke får orgasme. skjønner ikke helt alt det peset med å få orgasme. selvfølgelig du vil gjøre det godt for jenta di, men den orgasmen kommer nok hvertfall ikke vist dere maser om at hun skal få orgasme. hun må slappe av og ikke stresse med det.. tror nå jeg da... hvertfall, er orgasme så viktig da? jeg synes sex er helt utrolig deilig selv om jeg ikke får noe spesiell orgasme å skryte av, men jeg har det jo dritgodt fordi om. er det noen andre der ute som mener det samme, eller er jeg alene om å føle det slik? vet ikke om det var til hjelp men... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-82517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 7. februar 2001 Del Skrevet 7. februar 2001 Hei jeg er ei jente på 20 år. har vært sammen med typen min i 1 og et halvt år. vi har hatt jevnlig sex helt siden vi ble sammen, men jeg kan ikke si jeg har fått en ordentlig orgasme. hvertfall ikke som er så sterk at jeg selv kan si at jeg er sikker på at det er orgasme. Men det kommer som regel alltid et høydepunkt der det er best, men ikke sånn at det svartner for meg liksom. Jeg kan ikke svare på om jenta di har fått orgasme, men poenget mitt er at sex er jo godt selv om jeg ikke får orgasme. skjønner ikke helt alt det peset med å få orgasme. selvfølgelig du vil gjøre det godt for jenta di, men den orgasmen kommer nok hvertfall ikke vist dere maser om at hun skal få orgasme. hun må slappe av og ikke stresse med det.. tror nå jeg da... hvertfall, er orgasme så viktig da? jeg synes sex er helt utrolig deilig selv om jeg ikke får noe spesiell orgasme å skryte av, men jeg har det jo dritgodt fordi om. er det noen andre der ute som mener det samme, eller er jeg alene om å føle det slik? vet ikke om det var til hjelp men... Det er nok mange som deler dine oppfatninger. Du har helt rett i det tåpelige med alt dette orgasmehysteriet, som gjør at mennesker blir mer opptatt av å prestere enn å nyte. Menn har det nok gjennomgåenfde greiere med sine orgasmer. Naturen har vært så viselig at den har koblet orgasmen sammen med sæduttømningen. For de fleste gutter og menn er ikke problemet at de ikke får otgasme, men at den har en tendens til å komme fort, ofte litt for fort. Kvinner har nok en høyere terskel for orgasme, de må streve mer, og jo mer de strever jo vanskeligere blir det i mange tilfeller. Så kommer det i tillegg at gutter gjerne ser at de klarer å gi jenta orgasme. Hvis ikke er de nemlig i egne øyne ikke gode elskere, bare egoister som driver med skjedeonanering. Med andre ord, begge parter blir opphengt i det å skulle få det til, som tegn på egen vellykkethet og normalitet. Mitt råd er, gi blaffen, tenk minst mulig på orgasmen, så vil du oppleve at den dukker opp. At du er usikker på om du har hatt orgasme tyder nok på at du foreløpig ikke har vært innom denne erfaringen. Men den kommer, lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-82560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 7. februar 2001 Del Skrevet 7. februar 2001 Det er ikke sikkert at hun er like gira på orgasme som du er. Hun syns det er skjønt å kjenne deg tett inntil seg, ha intimiteten, så får det være det samme med orgasmen. At guttene er så fiksert i dette med orgasme, skyldes kanskje dypest sett at det er noe de er programmert til å gjøre, for guttas oppgave er strengt tatt å kvittere med sæd, og den er koblet sammen med orgasmen. Kvinner trenger ikke orgasme for å bli gravide. At de har orgasme er på et vis en større luksus hos dem enn hos menn. Menn hadde ikke giddet å streve med sitt sexliv, onanert m.m. hvis det ikke var for å oppnå orgasme. Et samleie uten orgasme for menn er en dårlig forestilling, kall det gjerne for det ufullendte samleiet, mens mange kvinner ikke føler det samme på egne vegne. Kosing betyr mer for jenter enn for gutter. Gutter er kåte og vil raskt til saken, ikke for lange forspill etc. De er utålmodige og skal ha det overstått. Det er orgasmen de er ute etter. det er synd at den varer så kort. Det er som en lang nysing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-82565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sweets Skrevet 8. februar 2001 Del Skrevet 8. februar 2001 Det er nok mange som deler dine oppfatninger. Du har helt rett i det tåpelige med alt dette orgasmehysteriet, som gjør at mennesker blir mer opptatt av å prestere enn å nyte. Menn har det nok gjennomgåenfde greiere med sine orgasmer. Naturen har vært så viselig at den har koblet orgasmen sammen med sæduttømningen. For de fleste gutter og menn er ikke problemet at de ikke får otgasme, men at den har en tendens til å komme fort, ofte litt for fort. Kvinner har nok en høyere terskel for orgasme, de må streve mer, og jo mer de strever jo vanskeligere blir det i mange tilfeller. Så kommer det i tillegg at gutter gjerne ser at de klarer å gi jenta orgasme. Hvis ikke er de nemlig i egne øyne ikke gode elskere, bare egoister som driver med skjedeonanering. Med andre ord, begge parter blir opphengt i det å skulle få det til, som tegn på egen vellykkethet og normalitet. Mitt råd er, gi blaffen, tenk minst mulig på orgasmen, så vil du oppleve at den dukker opp. At du er usikker på om du har hatt orgasme tyder nok på at du foreløpig ikke har vært innom denne erfaringen. Men den kommer, lykke til. hei du! Jeg er ei jente på 19 år som har en samboer på 30. Vi har ett bra sex-liv selv om jeg nesten aldri får orgasme. Han er ikke noe spesielt flink med forspillet...noe han var før, nå har vi sex når vi har lagt oss om kvelden og bli fortest mulig ferdig og god natt. Det synes vi er mere sårbart enn å få orgasme assa. Vi jenter er litt mere romantiske og liker at guttene skal være litt mere kosete. ORGASME ER IKKE ALT. Det er det som er rundt det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-82881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 8. februar 2001 Del Skrevet 8. februar 2001 hei du! Jeg er ei jente på 19 år som har en samboer på 30. Vi har ett bra sex-liv selv om jeg nesten aldri får orgasme. Han er ikke noe spesielt flink med forspillet...noe han var før, nå har vi sex når vi har lagt oss om kvelden og bli fortest mulig ferdig og god natt. Det synes vi er mere sårbart enn å få orgasme assa. Vi jenter er litt mere romantiske og liker at guttene skal være litt mere kosete. ORGASME ER IKKE ALT. Det er det som er rundt det. Jeg er 32 år og er forsåvidt ikke enige med de to andre jentene her. Men her spiller aldersforskjellen inn også. For 10 år siden var ikke sex så godt og så viktig for meg, orgasme eller ikke, det betydde ingenting for meg. Da var det nærheten, intimiteten og hans tilfredstillelse som var det beste for meg. Men nå derimot, har jeg et større sexbehov og lyst enn min mann. Jeg vil bli tilfredstilt. Klarer ikke han det i samleie, da gjør jeg det selv. Jeg kan ikke tenke meg nå sex uten orgasme. Men, det krever samarbeid, trening fra jentas side og lyst. Jenta skal bli kjent med seg selv, og så lenge jenta ikke vet hva en orgasme er, er det ikke farlig. Men fra den dagen hun gjør det, da vil nok hennes behov forandre seg også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-82919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnyside Skrevet 9. februar 2001 Del Skrevet 9. februar 2001 Hei jeg er ei jente på 20 år. har vært sammen med typen min i 1 og et halvt år. vi har hatt jevnlig sex helt siden vi ble sammen, men jeg kan ikke si jeg har fått en ordentlig orgasme. hvertfall ikke som er så sterk at jeg selv kan si at jeg er sikker på at det er orgasme. Men det kommer som regel alltid et høydepunkt der det er best, men ikke sånn at det svartner for meg liksom. Jeg kan ikke svare på om jenta di har fått orgasme, men poenget mitt er at sex er jo godt selv om jeg ikke får orgasme. skjønner ikke helt alt det peset med å få orgasme. selvfølgelig du vil gjøre det godt for jenta di, men den orgasmen kommer nok hvertfall ikke vist dere maser om at hun skal få orgasme. hun må slappe av og ikke stresse med det.. tror nå jeg da... hvertfall, er orgasme så viktig da? jeg synes sex er helt utrolig deilig selv om jeg ikke får noe spesiell orgasme å skryte av, men jeg har det jo dritgodt fordi om. er det noen andre der ute som mener det samme, eller er jeg alene om å føle det slik? vet ikke om det var til hjelp men... Jeg har det akkurat som deg!! Har aldri vært særlig opptatt av å få orgasme, og skjønner ikke at så mange gjør det til et problem at de ikke kommer. Sex er jo fantastisk deilig - uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18445-ok-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-gidder-og-hjelpe-meg/#findComment-83188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.