laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Blir det en kjekk syttende mai?:-) Min blir slapp, kommer til å skulke konge og bakfull russ, men klarer nok en is og en svart/hvitt film..:-) Og vi skal grille&ølle umoderat den sekstende.. Før det skal jeg forsøksvis shaine litt hus i påvente av gjester. Gleder man seg? Sier dere HURRA eller BAH til syttende mai? :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Gleder meg, jeg. Skal se på 6åringen min i barnetoget, dra litt hit og dit, og senere på dagen skal jeg danse i folketoget selv. Jeg liker 17.mai, jeg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Sier "koselig å treffe så mange kjentfolk", men orker ikke å stresse til byen for å se det kjipe lange barnetoget. (Og jeg bor bare i en liten by, tør ikke tenke på hvor kjedelig det må være å se barnetoget i Oslo... men det er kanskje flere rundt om kring? Ja, det må det jo være, det er det jo til og med i vår lille fisleby...) Borgertoget må jeg se da. Og familieselskap med masse god mat. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Gleder meg, jeg. Skal se på 6åringen min i barnetoget, dra litt hit og dit, og senere på dagen skal jeg danse i folketoget selv. Jeg liker 17.mai, jeg. Hyggelig da! Selv er jeg en moderat syttendemaifeirer. Det er greit nok, men mye kø, og mange svette irriterte folk i bunad.. Karl Johan har forlengst ærklært for ikkeområde den syttende. Der kan en ikke være. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 skal grille i morgen kveld. og så skal jeg få nok å henge fingrene i når jeg skal lage koldtbord til 15 personer til 17 mai. mye pes men jeg synes det er litt gøy også. Kommer til å rope hurra en del ganger da jeg i forbindelse med jobben kjenner en hel horde med barn. gleder meg til å se de søte barna i tog. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Sier "koselig å treffe så mange kjentfolk", men orker ikke å stresse til byen for å se det kjipe lange barnetoget. (Og jeg bor bare i en liten by, tør ikke tenke på hvor kjedelig det må være å se barnetoget i Oslo... men det er kanskje flere rundt om kring? Ja, det må det jo være, det er det jo til og med i vår lille fisleby...) Borgertoget må jeg se da. Og familieselskap med masse god mat. Kos deg!:-) Tror det er flere barnetog i Oslo, men sikker er jeg ikke..Jeg unngår i hvertfall Karl Johan. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Jeg storkoser meg på 17 mai :-) Så bra! Kos deg! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 skal grille i morgen kveld. og så skal jeg få nok å henge fingrene i når jeg skal lage koldtbord til 15 personer til 17 mai. mye pes men jeg synes det er litt gøy også. Kommer til å rope hurra en del ganger da jeg i forbindelse med jobben kjenner en hel horde med barn. gleder meg til å se de søte barna i tog. Oj, da har du hvertfall nok å gjøre! Personlig skal jeg bespise en syv-åtte stk den sekstende, og synes det er styrete nok..Men det er jo kjekt når det er ferdig og folk skryter av en;) Du får kose deg!:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Oj, da har du hvertfall nok å gjøre! Personlig skal jeg bespise en syv-åtte stk den sekstende, og synes det er styrete nok..Men det er jo kjekt når det er ferdig og folk skryter av en;) Du får kose deg!:-) Jeg skal få litt hjelp av storesøster og jeg gleder meg litt til å ordne også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.