Gå til innhold

Er planene for langhelgen i orden?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Blir det en kjekk syttende mai?:-)

Min blir slapp, kommer til å skulke konge og bakfull russ, men klarer nok en is og en svart/hvitt film..:-)

Og vi skal grille&ølle umoderat den sekstende..

Før det skal jeg forsøksvis shaine litt hus i påvente av gjester.

Gleder man seg? Sier dere HURRA eller BAH til syttende mai?

:-)

Skrevet

Gleder meg, jeg. :)

Skal se på 6åringen min i barnetoget, dra litt hit og dit, og senere på dagen skal jeg danse i folketoget selv.

Jeg liker 17.mai, jeg.

:)

Skrevet

Sier "koselig å treffe så mange kjentfolk", men orker ikke å stresse til byen for å se det kjipe lange barnetoget. (Og jeg bor bare i en liten by, tør ikke tenke på hvor kjedelig det må være å se barnetoget i Oslo... men det er kanskje flere rundt om kring? Ja, det må det jo være, det er det jo til og med i vår lille fisleby...)

Borgertoget må jeg se da. Og familieselskap med masse god mat.

laguna1365380434
Skrevet

Gleder meg, jeg. :)

Skal se på 6åringen min i barnetoget, dra litt hit og dit, og senere på dagen skal jeg danse i folketoget selv.

Jeg liker 17.mai, jeg.

:)

Hyggelig da!

Selv er jeg en moderat syttendemaifeirer.

Det er greit nok, men mye kø, og mange svette irriterte folk i bunad..

Karl Johan har forlengst ærklært for ikkeområde den syttende. Der kan en ikke være.

Gjest midia
Skrevet

skal grille i morgen kveld.

og så skal jeg få nok å henge fingrene i når jeg skal lage koldtbord til 15 personer til 17 mai.

mye pes men jeg synes det er litt gøy også.

Kommer til å rope hurra en del ganger da jeg i forbindelse med jobben kjenner en hel horde med barn.

gleder meg til å se de søte barna i tog.

laguna1365380434
Skrevet

Sier "koselig å treffe så mange kjentfolk", men orker ikke å stresse til byen for å se det kjipe lange barnetoget. (Og jeg bor bare i en liten by, tør ikke tenke på hvor kjedelig det må være å se barnetoget i Oslo... men det er kanskje flere rundt om kring? Ja, det må det jo være, det er det jo til og med i vår lille fisleby...)

Borgertoget må jeg se da. Og familieselskap med masse god mat.

Kos deg!:-)

Tror det er flere barnetog i Oslo, men sikker er jeg ikke..Jeg unngår i hvertfall Karl Johan.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg storkoser meg på 17 mai :-)

Så bra! Kos deg! :-)

laguna1365380434
Skrevet

skal grille i morgen kveld.

og så skal jeg få nok å henge fingrene i når jeg skal lage koldtbord til 15 personer til 17 mai.

mye pes men jeg synes det er litt gøy også.

Kommer til å rope hurra en del ganger da jeg i forbindelse med jobben kjenner en hel horde med barn.

gleder meg til å se de søte barna i tog.

Oj, da har du hvertfall nok å gjøre! Personlig skal jeg bespise en syv-åtte stk den sekstende, og synes det er styrete nok..Men det er jo kjekt når det er ferdig og folk skryter av en;)

Du får kose deg!:-)

Gjest midia
Skrevet

Oj, da har du hvertfall nok å gjøre! Personlig skal jeg bespise en syv-åtte stk den sekstende, og synes det er styrete nok..Men det er jo kjekt når det er ferdig og folk skryter av en;)

Du får kose deg!:-)

Jeg skal få litt hjelp av storesøster og jeg gleder meg litt til å ordne også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...