Gå til innhold

Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ali gikk ut?

Hva slags figurer er det som ikke stemmer fram den beste?

*sinna*

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lips1365380508

5

• Lillemus

4

• snø

4

• Gemini

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest heide på ali
Skrevet

Jeg var helt sikker på at han kom videre! Nei nå er jeg skuffet!

laguna1365380434
Skrevet

Nei!? Nå glemte jeg å se, resultat, men virkelig?!

DET var urimelig det! Jorunn skulle jo ut!

Skrevet

Enig :-(( Jeg hadde ikke lyst å se utstemmingen, fordi jeg trodde Jorunn skulle ryke. Og selv om hun var dårligst i dag, så synes jeg hun totalt sett fortjener å gå videre.

Men at Ali skulle ryke???????????????

Eg e øvejidde! :-(

Beste hilsen fra

Skrevet

Jeg skjønner ikke noe nå. Stemmer folk kun på sjarm, utseende og utstråling??? Jorun har jo sunget som ei kråke lenge nå. Hvis det var noen som skulle ut var det hun!

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

jeg er totalt sjokkert!!! Det er sinte folk rundt meg her. Hvordan kan det være så mange som synes ali er god og så går han ikke videre engang?

Gjest tror jeg da
Skrevet

Tror mange var sikre på Ali, og stemte på den de ville skulle gå til finalen sammen med ham.

Og så blir det for få som stemmere på Ali..

Skrevet

Nei, Tone skulle ut ;)

Skrevet

HÆLVETES FOLK !!!!

Ali som var den beste går ut, det er jo faen ta meg en skandale.

Jeg er regelrett forbanna.

Tone skulle vært skyfla på hue og ræva ut for lenge siden, også går HUN videre.

Fatter faen ingenting. Er folk helt idioter, eller er det noe muffens her.

Jeg nekter å tro at dette er sant. Det må være noe juks.

Snorkfrøken
Skrevet

Enig...

Lips1365380508
Skrevet

Det har vært urettferdig på alle tre idol sesongene..Greit nok Kurt synger bra, men fatter ikke at Kjartan vant i fjor. Ikke no rart det går dårlig for ham nå da.... Syns det va helt absurd at Ahn Vu gikk ut i fjor jeg. samme med Ali nå! det er URETTFERDIG!

Men det er jo "idol", ikke "beste sanger".....

Skrevet

Det har vært urettferdig på alle tre idol sesongene..Greit nok Kurt synger bra, men fatter ikke at Kjartan vant i fjor. Ikke no rart det går dårlig for ham nå da.... Syns det va helt absurd at Ahn Vu gikk ut i fjor jeg. samme med Ali nå! det er URETTFERDIG!

Men det er jo "idol", ikke "beste sanger".....

Men Margaret Berger som kom på 2. plass i fjor fikk gitt ut en plate som har fått mye bedre kritikker, og fortsatt blir spilt på radio, mens Kjartan er glemt og historie allerede.

Håper Eva, Malin og Erik får suksess jeg, ikke nødvendigvis i pop-idol-format, men innenfor sin nisje.

Men Tones 1. sang idag var nydelig da, så om hun får de rette sangene kan hun også gjøre det bra. Men tidligere i konkurransen har hun vært mer anonym sangmessig og scenemessig synes jeg, har nok scoret en del på utseende.

Skrevet

Jeg var helt sikker på at han kom videre! Nei nå er jeg skuffet!

Du "heide" på Ali, men stemte du på han?

Skrevet

Men Margaret Berger som kom på 2. plass i fjor fikk gitt ut en plate som har fått mye bedre kritikker, og fortsatt blir spilt på radio, mens Kjartan er glemt og historie allerede.

Håper Eva, Malin og Erik får suksess jeg, ikke nødvendigvis i pop-idol-format, men innenfor sin nisje.

Men Tones 1. sang idag var nydelig da, så om hun får de rette sangene kan hun også gjøre det bra. Men tidligere i konkurransen har hun vært mer anonym sangmessig og scenemessig synes jeg, har nok scoret en del på utseende.

Jeg heide på Margaret i fjor jeg, selv om jeg er fra Stavanger og burde være patriot ;o)

Og jeg fikk rett også, selv om Kjartan vant. Han var flink til å synge, men KJEDELIG!!

Men ingen er som Kurt da ;o)

Beste hilsen fra

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Du "heide" på Ali, men stemte du på han?

lol

Lips1365380508
Skrevet

ja, helt enig. Så Ali kommer sikkert til å gi ut plate, selv om han ikke vant. Det samme gjelder noen av de andre også så røk ut for lenge siden. Som Eva, fatter ikke at hun gikk ut. Hun synger SÅ bra. Men men... ;)

Det er jo fortsatt Kurt som ruler, så lenge...

Skrevet

Jeg er imponert over hvor engasjerte dere er i dette programmet! Har sett en eller to episoder jeg og det er fordi jeg da var borte hos noen som så på.

Gjest borrelia
Skrevet

Det var jamen på tide at han gikk ut - skulle vært ute for lenge siden. Kjedelig, flat stemme, - lite register og alt låter likt. Flott at han er ute. Vi hører nok ikke særlig mer itlham!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...