amber sun Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ali gikk ut? Hva slags figurer er det som ikke stemmer fram den beste? *sinna* 0 Siter
Gjest heide på ali Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg var helt sikker på at han kom videre! Nei nå er jeg skuffet! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei!? Nå glemte jeg å se, resultat, men virkelig?! DET var urimelig det! Jorunn skulle jo ut! 0 Siter
snø Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Enig :-(( Jeg hadde ikke lyst å se utstemmingen, fordi jeg trodde Jorunn skulle ryke. Og selv om hun var dårligst i dag, så synes jeg hun totalt sett fortjener å gå videre. Men at Ali skulle ryke??????????????? Eg e øvejidde! :-( Beste hilsen fra 0 Siter
smurfette Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg skjønner ikke noe nå. Stemmer folk kun på sjarm, utseende og utstråling??? Jorun har jo sunget som ei kråke lenge nå. Hvis det var noen som skulle ut var det hun! 0 Siter
Gjest bæ bæ lille lam Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 jeg er totalt sjokkert!!! Det er sinte folk rundt meg her. Hvordan kan det være så mange som synes ali er god og så går han ikke videre engang? 0 Siter
Gjest tror jeg da Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Tror mange var sikre på Ali, og stemte på den de ville skulle gå til finalen sammen med ham. Og så blir det for få som stemmere på Ali.. 0 Siter
Anki Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei!? Nå glemte jeg å se, resultat, men virkelig?! DET var urimelig det! Jorunn skulle jo ut! Nei, Tone skulle ut 0 Siter
Ade|ina Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 HÆLVETES FOLK !!!! Ali som var den beste går ut, det er jo faen ta meg en skandale. Jeg er regelrett forbanna. Tone skulle vært skyfla på hue og ræva ut for lenge siden, også går HUN videre. Fatter faen ingenting. Er folk helt idioter, eller er det noe muffens her. Jeg nekter å tro at dette er sant. Det må være noe juks. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Nei!? Nå glemte jeg å se, resultat, men virkelig?! DET var urimelig det! Jorunn skulle jo ut! Enig... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det har vært urettferdig på alle tre idol sesongene..Greit nok Kurt synger bra, men fatter ikke at Kjartan vant i fjor. Ikke no rart det går dårlig for ham nå da.... Syns det va helt absurd at Ahn Vu gikk ut i fjor jeg. samme med Ali nå! det er URETTFERDIG! Men det er jo "idol", ikke "beste sanger"..... 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det har vært urettferdig på alle tre idol sesongene..Greit nok Kurt synger bra, men fatter ikke at Kjartan vant i fjor. Ikke no rart det går dårlig for ham nå da.... Syns det va helt absurd at Ahn Vu gikk ut i fjor jeg. samme med Ali nå! det er URETTFERDIG! Men det er jo "idol", ikke "beste sanger"..... Men Margaret Berger som kom på 2. plass i fjor fikk gitt ut en plate som har fått mye bedre kritikker, og fortsatt blir spilt på radio, mens Kjartan er glemt og historie allerede. Håper Eva, Malin og Erik får suksess jeg, ikke nødvendigvis i pop-idol-format, men innenfor sin nisje. Men Tones 1. sang idag var nydelig da, så om hun får de rette sangene kan hun også gjøre det bra. Men tidligere i konkurransen har hun vært mer anonym sangmessig og scenemessig synes jeg, har nok scoret en del på utseende. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg var helt sikker på at han kom videre! Nei nå er jeg skuffet! Du "heide" på Ali, men stemte du på han? 0 Siter
snø Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Men Margaret Berger som kom på 2. plass i fjor fikk gitt ut en plate som har fått mye bedre kritikker, og fortsatt blir spilt på radio, mens Kjartan er glemt og historie allerede. Håper Eva, Malin og Erik får suksess jeg, ikke nødvendigvis i pop-idol-format, men innenfor sin nisje. Men Tones 1. sang idag var nydelig da, så om hun får de rette sangene kan hun også gjøre det bra. Men tidligere i konkurransen har hun vært mer anonym sangmessig og scenemessig synes jeg, har nok scoret en del på utseende. Jeg heide på Margaret i fjor jeg, selv om jeg er fra Stavanger og burde være patriot ;o) Og jeg fikk rett også, selv om Kjartan vant. Han var flink til å synge, men KJEDELIG!! Men ingen er som Kurt da ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest bæ bæ lille lam Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Du "heide" på Ali, men stemte du på han? lol 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Men Margaret Berger som kom på 2. plass i fjor fikk gitt ut en plate som har fått mye bedre kritikker, og fortsatt blir spilt på radio, mens Kjartan er glemt og historie allerede. Håper Eva, Malin og Erik får suksess jeg, ikke nødvendigvis i pop-idol-format, men innenfor sin nisje. Men Tones 1. sang idag var nydelig da, så om hun får de rette sangene kan hun også gjøre det bra. Men tidligere i konkurransen har hun vært mer anonym sangmessig og scenemessig synes jeg, har nok scoret en del på utseende. ja, helt enig. Så Ali kommer sikkert til å gi ut plate, selv om han ikke vant. Det samme gjelder noen av de andre også så røk ut for lenge siden. Som Eva, fatter ikke at hun gikk ut. Hun synger SÅ bra. Men men... Det er jo fortsatt Kurt som ruler, så lenge... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg er imponert over hvor engasjerte dere er i dette programmet! Har sett en eller to episoder jeg og det er fordi jeg da var borte hos noen som så på. 0 Siter
Gjest borrelia Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det var jamen på tide at han gikk ut - skulle vært ute for lenge siden. Kjedelig, flat stemme, - lite register og alt låter likt. Flott at han er ute. Vi hører nok ikke særlig mer itlham! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.