Gå til innhold

Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er imponert over hvor engasjerte dere er i dette programmet! Har sett en eller to episoder jeg og det er fordi jeg da var borte hos noen som så på.

Noen av oss har et liv utenfor dol også, ser du, hihihi ;o)

Beste hilsen fra

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lips1365380508

5

• Lillemus

4

• snø

4

• Gemini

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Beste hilsen fra

:P

Lips1365380508
Skrevet

Jeg er imponert over hvor engasjerte dere er i dette programmet! Har sett en eller to episoder jeg og det er fordi jeg da var borte hos noen som så på.

Alle har noe de liker. ;) Mens noen sitter å glor på Big brother dag ut og dag inn, så kan ikke jeg fordra driten, mens Idol ser jeg på hver gang jeg har mulighet... Hver sin smak =)

Skrevet

ja, helt enig. Så Ali kommer sikkert til å gi ut plate, selv om han ikke vant. Det samme gjelder noen av de andre også så røk ut for lenge siden. Som Eva, fatter ikke at hun gikk ut. Hun synger SÅ bra. Men men... ;)

Det er jo fortsatt Kurt som ruler, så lenge...

Kurt er bra, men jeg er rett og slett blitt lei stemmen hans.

Den som ruler nå, og som har fast plass i cd-spilleren min er Odd. En perle av en artist, dessverre ikke så kjent som han hadde fortjent. Løp og kjøp plata hans, "Not all birds fly with ease". Evt. sjekk den ut på nettet:

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447

Human Traffic er første single ut. Hør også Agoraphobic, Awake, OD, Beautiful m.fl.

Skrevet

Beste hilsen fra

Takke meg til DOL fremfor Idol og Big Brother og de der programmene altså!

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Den som ruler nå, og som har fast plass i cd-spilleren min er Odd. En perle av en artist, dessverre ikke så kjent som han hadde fortjent. Løp og kjøp plata hans, "Not all birds fly with ease". Evt. sjekk den ut på nettet:

Human Traffic er første single ut. Hør også Agoraphobic, Awake, OD, Beautiful m.fl.

jeg er og lei stemmen hans

Gjest ibuks
Skrevet

Det har vært urettferdig på alle tre idol sesongene..Greit nok Kurt synger bra, men fatter ikke at Kjartan vant i fjor. Ikke no rart det går dårlig for ham nå da.... Syns det va helt absurd at Ahn Vu gikk ut i fjor jeg. samme med Ali nå! det er URETTFERDIG!

Men det er jo "idol", ikke "beste sanger".....

Enda mer absurd at Cindy og Eva gikk ut - det var de to som var VIRKELIGE artister i denne runden!

Skrevet

Alle har noe de liker. ;) Mens noen sitter å glor på Big brother dag ut og dag inn, så kan ikke jeg fordra driten, mens Idol ser jeg på hver gang jeg har mulighet... Hver sin smak =)

Ser ikke på noen av realityshowene jeg. BB gidder jeg i alle fall ikke se på - har jo sett noen små glimt når jeg har surfet forbi på tv'n, men herregud det er jo så usigelig pinlig på deltakernes vegne!

tigertrollet
Skrevet

Jeg takker meg til Idol, Big Brother OG DOL, hehhe:D

*burde kanskje få seg et liv*

;-)

Skrevet

Jeg er faktisk litt stolt over å ikke ha fulgt med i et eneste reality-program.

Med unntak av Idol da :-)

Jeg har sett et par episoder av Fagerstrand, men det er kun fordi jeg kjente Reidar Heljesen i ungdommen og måtte sjekke ut om han var like ille enda. Og det var han, så jeg orket ikke å se mer...

Men jeg har fått med meg nok omtale av Big Brother til å si at du IKKE aner hva du gjør når du sammenlikner dem ;o)

Beste hilsen fra

Lips1365380508
Skrevet

Ser ikke på noen av realityshowene jeg. BB gidder jeg i alle fall ikke se på - har jo sett noen små glimt når jeg har surfet forbi på tv'n, men herregud det er jo så usigelig pinlig på deltakernes vegne!

Det eneste av reality jeg ser på er Idol. Bb er så patetisk til de grader at jeg skrur av tv-en hvis den står på og jeg går forbi.. hehe. Takler den ikke.

Lips1365380508
Skrevet

Har fått sansen for Peter Jøback for tiden jeg =) Han har nyyyydelig stemme.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg fikk nesten vondt inni meg når han stod der og gråt mens de mimra jeg...

Snorkfrøken
Skrevet

ja, helt enig. Så Ali kommer sikkert til å gi ut plate, selv om han ikke vant. Det samme gjelder noen av de andre også så røk ut for lenge siden. Som Eva, fatter ikke at hun gikk ut. Hun synger SÅ bra. Men men... ;)

Det er jo fortsatt Kurt som ruler, så lenge...

Enig! Ingen over ingen ved siden. Blir ikke lei den stemmen...

Skrevet

Han synger da ikke så bra. Det gjør forresten ikke de to andre heller, så det måtte gjerne bli bingo for min del.

(Men den første låta Tone sang, sang hun faktisk godt!)

Gjest nickless
Skrevet

Det var jamen på tide at han gikk ut - skulle vært ute for lenge siden. Kjedelig, flat stemme, - lite register og alt låter likt. Flott at han er ute. Vi hører nok ikke særlig mer itlham!

Enig! Jeg likte Ali de første gangene men merket fort at han manglet mye, ja faktisk ganske mye. Tone vinner, det er jeg rimelig sikker på.

Datteren min er ikke enig med meg, men det der er en "ungpike-greie" det å elske Ali sin stemme. Syns Tone har mye mere å by på. Jorunn har sunget falskt ganske ofte.

Gjest sussilei
Skrevet

Var ikke du ihuga Kjartan-tilhenger i fjor, så vidt jeg husker ?

Beklager, men jeg stoler ikke på dømmekraften din, gitt :)

Skrevet

Jeg er helt knust.

Det var det absolutt verste som kunne skje.

På den annen side passer han egentlig ikke inn i dette konseptet. (Bob Dylan kunne ikke ha vunnet Melodi Grand Prix).Nå kan han bli stjerne uten å bindes opp til opplegget omkring Idol, og han kan stå på egne ben og reindyrke sin helt spesielle stil. Jeg er ganske sikker på at vi får se og høre mer til ham.

Men det var fryktelig trist at han røk ut likevel. Han har noe smektende i stemmen som ingen andre har, og han klarer å sette sitt personlige preg på alt han tar i. Og så er han til å spise opp.

Jeg gidder ikke å se på finalen, tror jeg.

Jorun får bare skryt av dommerne uansett hvor surt og andpustent hun synger.

Hun har et bra potensiale, men det er lenge siden hun har vist det.

laguna1365380434
Skrevet

Sånn satt jeg og sa også..I forfjor..Så skulle jeg bare se litt på..Også vips! der satt man.

Jeg er til og med så ille at jeg har fast rutine med min mor om å melde om hvem vi synes er best i dag..:-o Tenk at det går ann..

Typen min fortrenger det, han vil bare ikke vite om det.. Jeg tør ikke engang si det til min bror, som har kultiverte tv vaner..Han kommer til å få karasjokk når han skal bo hos meg i sommer..;)

Jeg er SÅ klar over hvor brød&sirkus det er, men sitter jeg klistra? Jepp.

:-)

Mary Poppins
Skrevet

Kan ikke fatte og begripe at han kunne gå ut. Fikk helt hakeslep da Tone gikk videre isteden for han. Stakar han må ha være så skuffet, trodde virkelig han var bankers jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...