Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøsten er at Alejandro helst sikkert får gi ut plate uansett! Og DEN skal jeg ha, og ikke Jorunn og Tones.........

(selv om de for all del er flinke artister de også). MEN; hadde virkelig håpet å se Ali briljere i finalen. Og han var jo bedre enn jentene i dag. Spørs om kapitalen rådde i dag, viser kanskje hvem som har best økonomi. Støtter en stemme per telefon.

Skrevet

Jeg kjøper også plate hvis Ali gir ut.

Han burde vært i finalen, ingen tvil om det.

Skrevet

Syns det var trist at Ali gikk ut i dag jeg og ... Syns han hadde fortjent den ene finaleplassen ...synd..

Skrevet

Tenk om datteren eller sønnen til en milliardær skal bli med - - -da er de jo for søren sikra å vinne - på grunn av sms'ene

Skrevet

Jepp, 1 stemme per telefon hadde vært mer rettferdig syns jeg, og resultatet hadde nok ikke alltid blitt det samme.

Men de som styrer pengesekken tenker nok ikke akkurat sånn.

Skrevet

Ingen penger i en stemme per telefon.. Idol drar mye penger for TV2 så tror forslaget ditt blir nedstemt, men mer rettferdig hadde det så klart blitt..

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Det er jo ikke så rart, egentlig. Sogndølene har klart å holde liv i 2 stykker helt fram til for noen uker siden, og nå kunne alle mann konsentrere seg om Tone. Samme med venndølene, de kommer fra et sted nesten ingen vet noe om, og nå har Jorunn gitt dem en identitet.

Mens Ali kommer fra Kristiansand, som slett ikke har det samme behovet for å bli satt på kartet.

Skrevet

Han har en fantastisk stemme, jeg skalv i knærne etter at han fremførte Sail Away for 1,5 uke siden.. :-) Håper virkelig han får gi ut plate, jeg kommer også til å kjøpe den!

Fant faktisk opptak av hans Sail Away-versjon på Limewire, og har lastet ned *nyter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...