Gå til innhold

Jeg skal kjøpe plata til Ali - ikke Tone sin - *snurt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare fordi noen har råd til å skyfle ut sms'er nå at Tone går videre - herreminhatt.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

14

• flisa

7

• amber sun

3

• Lips1365380508

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg også. Det er ikke mulig.

Hvordan går det an å stemme fram Tone framfor Ali?

Nei, nå går jeg og ser på film.

Gjest heide på ali
Skrevet

Han burde gått videre! Jorun sang falskt jo! Ali har en nydelig stemme.

Skrevet

Fatter heller ikke at Tone gikk videre framfor Ali ... Utrolig! Og jeg har ikke vært Ali-fan altså, men han er da bedre enn Tone i hvert fall

Skrevet

Han burde gått videre! Jorun sang falskt jo! Ali har en nydelig stemme.

Ja det er jo platesalget ETTERPå som teller for dem. Tone kommer aldri til å slå an.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

det er idiotiske mannfolk som stemmer tone frem...og små drittunger. Alle mannfolk jeg kjenner som ser idol liker tone

Skrevet

det er idiotiske mannfolk som stemmer tone frem...og små drittunger. Alle mannfolk jeg kjenner som ser idol liker tone

hehe

Skrevet

HÆLVETES FOLK !!!!

Ali som var den beste går ut, det er jo faen ta meg en skandale.

Jeg er regelrett forbanna.

Tone skulle vært skyfla på hue og ræva ut for lenge siden, også går HUN videre.

Fatter faen ingenting. Er folk helt idioter, eller er det noe muffens her.

Jeg nekter å tro at dette er sant. Det må være noe juks.

Lips1365380508
Skrevet

jaaa. er det mulig?? Ali er jo best! Har likt ham siden første audition. Han har alltid vært min favoritt...

Skrevet

HÆLVETES FOLK !!!!

Hvor mange stemmer ga du til Ali?

Gjest miriamme
Skrevet

Jeg skal ikke kjøpe plata til Ali. Syns han har en spesiell stemme, men han har aldri fått taket på meg. Stemte for første gang i dag, og stemte faktisk på Tone. Jorun vinner jo i Spektrum uansett. Tror årets deltagere er sånne man fort går lei av.

Skrevet

Hvor mange stemmer ga du til Ali?

Mange, telte ikke, men mange.

Og du?

Gjest Ja, ja, ja... Jeg vet dere er irriterte
Skrevet

Ok.. Jeg vet at jeg provoserer nå.. Ja, jeg ble overrasket over at Ali ikke gikk videre. Ali har en nydelig stemme, men vil ikke akkurat påstå at han er noe popidol.. Og det er det de leter etter i denne konkurransen. Derfor synes på en måte det er ok at Ali ikke kom videre. Da kan han lykkes som artist - UTEN det forbanna idol-stempelet. Ali kommer jo til å få platekontrakt uansett.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Ok.. Jeg vet at jeg provoserer nå.. Ja, jeg ble overrasket over at Ali ikke gikk videre. Ali har en nydelig stemme, men vil ikke akkurat påstå at han er noe popidol.. Og det er det de leter etter i denne konkurransen. Derfor synes på en måte det er ok at Ali ikke kom videre. Da kan han lykkes som artist - UTEN det forbanna idol-stempelet. Ali kommer jo til å få platekontrakt uansett.

selvfølgelig vil han få idolstempel! Du trenger ikke å vinne for å få det

Skrevet

Mange, telte ikke, men mange.

Og du?

Ingen. Han passer ikke som idol. Kvalitetsmessig var han den beste, han har en nydelig stemme, og han kommer til å nå langt. Tror han skal være glad for at han ikke blir med i idol-sirkuset men får etablere seg som artist på sin egen måte.

Skrevet

HÆLVETES FOLK !!!!

Jeg kan tenke meg at det ble litt sånn som dette:

Alis tilhengere stemte på han som vanlig. Siden han var regnet som ganske sikker i finalen, har tilhengerne til Jorunn og Tone stemt MYE mer enn normalt for å forhindre at favoritten sin går ut. Dermed røyk han ut pga konkurransen mellom jentene.

Skrevet

"Nei, nå går jeg og ser på film."

Det skal jeg også, for mannen var og leide DVD mens det sto på, og der ropte de i sinne når Ali røyk ut. De var overgitte og jeg hørte i bakgrunn at de sa: Det var jo HAN som skulle vunnet hele greien. Og mannen min sa også at det hadde vært hett der.

Så vi er ikke alene om å syntes at dette er en skandale.

Det er vel kanskje sånn, at folk har tatt det som en selvfølge at han går videre, også har de ikke stemt.

Eller så er det noe juks.

Pokker også. Han hadde fortjent å vinne.

Skrevet

...jeg skal kjøpe plata til Erik jeg....

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"Nei, nå går jeg og ser på film."

Det skal jeg også, for mannen var og leide DVD mens det sto på, og der ropte de i sinne når Ali røyk ut. De var overgitte og jeg hørte i bakgrunn at de sa: Det var jo HAN som skulle vunnet hele greien. Og mannen min sa også at det hadde vært hett der.

Så vi er ikke alene om å syntes at dette er en skandale.

Det er vel kanskje sånn, at folk har tatt det som en selvfølge at han går videre, også har de ikke stemt.

Eller så er det noe juks.

Pokker også. Han hadde fortjent å vinne.

her er vi og overbevist om at det er juks ute og går. Det er vel noen i sogndal som har trikset og mikset med telefonlinjene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...