Gå til innhold

Jeg skal kjøpe plata til Ali - ikke Tone sin - *snurt*

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Hele Sogndal har vel stemt 15 000 ganger HVER!!!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

14

• flisa

7

• amber sun

3

• Lips1365380508

2

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Hele Sogndal har vel stemt 15 000 ganger HVER!!!

Hele skulle det stå ;-)

Lips1365380508
Skrevet

"Nei, nå går jeg og ser på film."

Det skal jeg også, for mannen var og leide DVD mens det sto på, og der ropte de i sinne når Ali røyk ut. De var overgitte og jeg hørte i bakgrunn at de sa: Det var jo HAN som skulle vunnet hele greien. Og mannen min sa også at det hadde vært hett der.

Så vi er ikke alene om å syntes at dette er en skandale.

Det er vel kanskje sånn, at folk har tatt det som en selvfølge at han går videre, også har de ikke stemt.

Eller så er det noe juks.

Pokker også. Han hadde fortjent å vinne.

Han var jo så søt da han gråt å..

Åååhh...

Gjest trine20000
Skrevet

selvfølgelig vil han få idolstempel! Du trenger ikke å vinne for å få det

Tja, men bare til en viss grad. Kan ikke akkurat sammenligne Margareth og Kjartan for eksempel. Men det er min mening...

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Tja, men bare til en viss grad. Kan ikke akkurat sammenligne Margareth og Kjartan for eksempel. Men det er min mening...

idol-margareth, idol-sandra, idol-david

Gjest trine20000
Skrevet

Ingen. Han passer ikke som idol. Kvalitetsmessig var han den beste, han har en nydelig stemme, og han kommer til å nå langt. Tror han skal være glad for at han ikke blir med i idol-sirkuset men får etablere seg som artist på sin egen måte.

Helt enig...

Skrevet

"Nei, nå går jeg og ser på film."

Det skal jeg også, for mannen var og leide DVD mens det sto på, og der ropte de i sinne når Ali røyk ut. De var overgitte og jeg hørte i bakgrunn at de sa: Det var jo HAN som skulle vunnet hele greien. Og mannen min sa også at det hadde vært hett der.

Så vi er ikke alene om å syntes at dette er en skandale.

Det er vel kanskje sånn, at folk har tatt det som en selvfølge at han går videre, også har de ikke stemt.

Eller så er det noe juks.

Pokker også. Han hadde fortjent å vinne.

Det er en skandale. Og han hadde fortjent å vinne, ja.

Hvilken film så dere igår?

Jeg hadde leid "Secret window", etter en anbefaling her inne. Den var bra, men litt ekkel også, innimellom. Veldig bra spill av Depp.

Skrevet

Akkurat slik som jeg kjøpte plata til Margareth og ikke Kjartan, så skal jeg kjøpe plata til Erik, Malin og Ali.

Tone er kjedelig og Jorun synger falskt.

Skrevet

Hele skulle det stå ;-)

...og det stod det også...

Skrevet

...jeg skal kjøpe plata til Erik jeg....

jeg også! :)=

Mary Poppins
Skrevet

Ja jeg skal ikke kjøpe hennes plate. Alis plate derimot, den vil jeg ha.

Skrevet

Det er en skandale. Og han hadde fortjent å vinne, ja.

Hvilken film så dere igår?

Jeg hadde leid "Secret window", etter en anbefaling her inne. Den var bra, men litt ekkel også, innimellom. Veldig bra spill av Depp.

"Hvilken film så dere igår?"

National treasure med Nicolas Cage. Ok film, men ikke det helt store.

Jeg liker best komedie, men vet ikke om noe bra for tiden. Vet du?

Mulig vi leier noe i kveld også, så et tips hadde vært fint :-)

Mannen ordner litt med båten nå, så derfor sitter jeg her. Vi fant ut at vi venter til i morgen med å reise utpå.

Ingen av oss er i form heller, kvalme som fy, men men. Nei, vi er ikke fyllesjuke, har ikke drukket i det hele tatt på år og dag, så gud veit hva det er.

Skrevet

Han var jo så søt da han gråt å..

Åååhh...

Det er ikke riktig at Ali gikk ut. Jeg skjønner ingenting. Folk må være gale, eller tatt det som en selvfølge at han gikk videre.

Det MÅ være noe juks et sted.

Hvem gidder å kjøpe plata til Tone - om det verste skulle skje og hun vinner.

Jeg vil ha cd med Ali!!

:-)

Skrevet

her er vi og overbevist om at det er juks ute og går. Det er vel noen i sogndal som har trikset og mikset med telefonlinjene.

"her er vi og overbevist om at det er juks ute og går. Det er vel noen i sogndal som har trikset og mikset med telefonlinjene."

Ironi?

Vel, det lar seg faktisk gjøre og få stemt før tiden når man vet rekkefølgen de skal synge i. Mannen her forklarte hvordan det kunne gjøres hvis man gikk inn via pc´n, men jeg husker ikke hva han sa.

En ting er iallefall sikkert, og det er at mange idoter har brukt månedslønna si på å få frem plastdukka. Med god hjelp av fjortiser som stemmer KUN pga. at de syntes hun er pen, og en haug av halvfulle forsende mannfolk som også sitter å sikler, så kom hun videre.

Der står Tone og smiler og blunker og gjør seg til etter beste evne, og prøver smigre seg til stemmer. Æsj, blir kvalm bare av å se henne.

Finnes ikke noe ekte sjarm ved henne.

Skrevet

...jeg skal kjøpe plata til Erik jeg....

"...jeg skal kjøpe plata til Erik jeg.."

Det skal jeg også, men det har jeg sagt før.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"her er vi og overbevist om at det er juks ute og går. Det er vel noen i sogndal som har trikset og mikset med telefonlinjene."

Ironi?

Vel, det lar seg faktisk gjøre og få stemt før tiden når man vet rekkefølgen de skal synge i. Mannen her forklarte hvordan det kunne gjøres hvis man gikk inn via pc´n, men jeg husker ikke hva han sa.

En ting er iallefall sikkert, og det er at mange idoter har brukt månedslønna si på å få frem plastdukka. Med god hjelp av fjortiser som stemmer KUN pga. at de syntes hun er pen, og en haug av halvfulle forsende mannfolk som også sitter å sikler, så kom hun videre.

Der står Tone og smiler og blunker og gjør seg til etter beste evne, og prøver smigre seg til stemmer. Æsj, blir kvalm bare av å se henne.

Finnes ikke noe ekte sjarm ved henne.

nei, ikke ironi. Tror det må være juks.

Den derre blunkingen hennes hver gang irriterer vettet av meg. "nå har telefonnr mitt kommet opp på skjermen....blink"

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

nei, ikke ironi. Tror det må være juks.

Den derre blunkingen hennes hver gang irriterer vettet av meg. "nå har telefonnr mitt kommet opp på skjermen....blink"

folk tror jo vi damer er misunnelige, men jeg kan se en sjarmerende og fin dame og innrømme at hun er det. Jeg synes ikke Tone er sjarmerende i det hele tatt. Det er noe falskt med henne. Får litt sånn bitch-følelse når jeg ser henne. Kanskje hun minner meg om en.

Skrevet

Akkurat slik som jeg kjøpte plata til Margareth og ikke Kjartan, så skal jeg kjøpe plata til Erik, Malin og Ali.

Tone er kjedelig og Jorun synger falskt.

"Tone er kjedelig og Jorun synger falskt."

Jorunn er bra, om ikke alltid like heldig. Så kan hun, og har hele pakka. Sang ikke akkurat toppers i går, og har også bommet endel før, men man har jo hørt at hun kan.

MEN, det var da enda godt at jeg var for sent ute til å få billetter til Spektrum.

Kunne jo vært artig på en måte, for da skulle jeg kastet råtne tomater og råtne egg på Tone.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"Tone er kjedelig og Jorun synger falskt."

Jorunn er bra, om ikke alltid like heldig. Så kan hun, og har hele pakka. Sang ikke akkurat toppers i går, og har også bommet endel før, men man har jo hørt at hun kan.

MEN, det var da enda godt at jeg var for sent ute til å få billetter til Spektrum.

Kunne jo vært artig på en måte, for da skulle jeg kastet råtne tomater og råtne egg på Tone.

jeg synes jorunn fikk vanskelige låter igår. Mye mas og lite vokaler

Skrevet

folk tror jo vi damer er misunnelige, men jeg kan se en sjarmerende og fin dame og innrømme at hun er det. Jeg synes ikke Tone er sjarmerende i det hele tatt. Det er noe falskt med henne. Får litt sånn bitch-følelse når jeg ser henne. Kanskje hun minner meg om en.

"Det er noe falskt med henne. Får litt sånn bitch-følelse når jeg ser henne."

Falsk ja, så falsk som det går an. Det oser blærete og ekkelt av hele jenta sier mannen her. Dårlig skjult påttatt sjarm - for den som vil se.

"Kanskje hun minner meg om en."

Hvem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...