Gå til innhold

Jeg skal kjøpe plata til Ali - ikke Tone sin - *snurt*

Anbefalte innlegg

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"Det er noe falskt med henne. Får litt sånn bitch-følelse når jeg ser henne."

Falsk ja, så falsk som det går an. Det oser blærete og ekkelt av hele jenta sier mannen her. Dårlig skjult påttatt sjarm - for den som vil se.

"Kanskje hun minner meg om en."

Hvem?

Enig med at det er dårlig skjult påtatt sjarm.

Vet ikke hvem hun minner meg om, men jeg er kanske god menneskekjenner og jeg kjenner typen:)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

14

• flisa

7

• amber sun

3

• Lips1365380508

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei, ikke ironi. Tror det må være juks.

Den derre blunkingen hennes hver gang irriterer vettet av meg. "nå har telefonnr mitt kommet opp på skjermen....blink"

"nei, ikke ironi. Tror det må være juks.

Den derre blunkingen hennes hver gang irriterer vettet av meg. "nå har telefonnr mitt kommet opp på skjermen....blink""

Ja hun horer med skjermen. Æsj. Hvor langt hadde hun kommet tror du, hvis hun hadde sett ut som et troll?

Den eneste som har hatt baller nok til å si til henne at "dette var ikke bra i det hele tatt" var jo Tor Milde. Var det tre uker siden tro, og da hadde jeg ventet på akkurat DET lenge :-)

Davidpusen har jo virket fullstendig betatt av henne og skrytt uansett hvor tregt og flatt hun har sunget. Han virker nærmest forelsket, og jeg husker han sa noe om utseénde hennes tidlig. Det var når de 50 som gikk videre var valgt.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"nei, ikke ironi. Tror det må være juks.

Den derre blunkingen hennes hver gang irriterer vettet av meg. "nå har telefonnr mitt kommet opp på skjermen....blink""

Ja hun horer med skjermen. Æsj. Hvor langt hadde hun kommet tror du, hvis hun hadde sett ut som et troll?

Den eneste som har hatt baller nok til å si til henne at "dette var ikke bra i det hele tatt" var jo Tor Milde. Var det tre uker siden tro, og da hadde jeg ventet på akkurat DET lenge :-)

Davidpusen har jo virket fullstendig betatt av henne og skrytt uansett hvor tregt og flatt hun har sunget. Han virker nærmest forelsket, og jeg husker han sa noe om utseénde hennes tidlig. Det var når de 50 som gikk videre var valgt.

ja, jeg husker han sa at han synes hun var sjarmerende. Tror de glemmer hvor unge folk som er med. En så voksen mann burde ikke si noe sånt. Ser jo blikket han også når han ser på henne.

Hvis hun hadde vært stygg han hun ikke kommet til finalerundene engang. Tidligere når hun har sunget har jeg brukt tiden til å gå på do og lignende for det har vært så nitrist å høre på. De som har stemt kunne likegodt bare tatt lyden av og sittet og se på henne

Skrevet

jeg synes jorunn fikk vanskelige låter igår. Mye mas og lite vokaler

"jeg synes jorunn fikk vanskelige låter igår. Mye mas og lite vokaler"

Veldig vanskelige låter å synge ja. Så når man tar det i betrakning, så klarte hun seg greit, om ikke topp.

Nå skal jo en/ei som virkelig kan synge beherske det meste, men ok hun er tross alt ikke gamle jenta heller.

Den andre sangen til Tone er jo veldig lett og synge, men hun klarte ikke DET engang, hun ødelegger alt hun synger. Karaokeaktig var et treffende utsagn.

Jazz hvor man kan stå i øska og synge og vase, må være midt i blinken for Tone.

Tenk om skandalen blir komplett og Tone vinner - lurer på hva de sier i world-Idol da. Sikkert noe sånt som: Nå har norge sendt ei som ser bra ut, men som ikke kan synge. Dette var så kjedelig at vi holdt på å sovne - eller noe i den duren.

Skrevet

"Hvilken film så dere igår?"

National treasure med Nicolas Cage. Ok film, men ikke det helt store.

Jeg liker best komedie, men vet ikke om noe bra for tiden. Vet du?

Mulig vi leier noe i kveld også, så et tips hadde vært fint :-)

Mannen ordner litt med båten nå, så derfor sitter jeg her. Vi fant ut at vi venter til i morgen med å reise utpå.

Ingen av oss er i form heller, kvalme som fy, men men. Nei, vi er ikke fyllesjuke, har ikke drukket i det hele tatt på år og dag, så gud veit hva det er.

"The Others" er et annet bra filmtips. Nicole Kidman spiller i den.

Og så har jeg jo før reklamert for filmen "Sjokolade", men det er en helt annen sjanger. Spesiell film som en ikke glemmer så lett, men ikke spennende som The Others eller Secret Window.

:)

Skrevet

ja, jeg husker han sa at han synes hun var sjarmerende. Tror de glemmer hvor unge folk som er med. En så voksen mann burde ikke si noe sånt. Ser jo blikket han også når han ser på henne.

Hvis hun hadde vært stygg han hun ikke kommet til finalerundene engang. Tidligere når hun har sunget har jeg brukt tiden til å gå på do og lignende for det har vært så nitrist å høre på. De som har stemt kunne likegodt bare tatt lyden av og sittet og se på henne

"ja, jeg husker han sa at han synes hun var sjarmerende. Tror de glemmer hvor unge folk som er med. En så voksen mann burde ikke si noe sånt. Ser jo blikket han også når han ser på henne.

Hvis hun hadde vært stygg han hun ikke kommet til finalerundene engang. Tidligere når hun har sunget har jeg brukt tiden til å gå på do og lignende for det har vært så nitrist å høre på. De som har stemt kunne likegodt bare tatt lyden av og sittet og se på henne"

Kopierte bare innlegget ditt og sier meg 100% enig.

Må bare tillegge at jeg har forsøkt å tvinge meg til å høre en hel sang med henne, men blir regerett dårlig av måten hun synger på. Irriter også, fordi hun alltid ødelegger sangene og gjør dem trege og flate.

Gjest Drama putra
Skrevet

At du gidder å være med på dette kjøret. Har du sendt mange 5-kroners?

Skrevet

"The Others" er et annet bra filmtips. Nicole Kidman spiller i den.

Og så har jeg jo før reklamert for filmen "Sjokolade", men det er en helt annen sjanger. Spesiell film som en ikke glemmer så lett, men ikke spennende som The Others eller Secret Window.

:)

Notert :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Er det ingen som tenker på at det er en fordel å IKKE vinne finalen? De som vinner IDOL må i løpet av ultrakort tid produsere en plate, mens de som kommer som nr to og tre kan ta det i eget tempo og lage en mer helstøpt og god plate med kvalitet :-) For de får jo platekontrakt alle tre garantert..

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

"ja, jeg husker han sa at han synes hun var sjarmerende. Tror de glemmer hvor unge folk som er med. En så voksen mann burde ikke si noe sånt. Ser jo blikket han også når han ser på henne.

Hvis hun hadde vært stygg han hun ikke kommet til finalerundene engang. Tidligere når hun har sunget har jeg brukt tiden til å gå på do og lignende for det har vært så nitrist å høre på. De som har stemt kunne likegodt bare tatt lyden av og sittet og se på henne"

Kopierte bare innlegget ditt og sier meg 100% enig.

Må bare tillegge at jeg har forsøkt å tvinge meg til å høre en hel sang med henne, men blir regerett dårlig av måten hun synger på. Irriter også, fordi hun alltid ødelegger sangene og gjør dem trege og flate.

irritert var ordet! Jeg besøkte min mor igår og så idol sammen med henne. Hun sa det samme. Hun blir irritert hver gang tone synger. Jeg hadde hodepine og det var faktisk helt grusomt da å sitte og høre på henne.

Skrevet

irritert var ordet! Jeg besøkte min mor igår og så idol sammen med henne. Hun sa det samme. Hun blir irritert hver gang tone synger. Jeg hadde hodepine og det var faktisk helt grusomt da å sitte og høre på henne.

"Hun blir irritert hver gang tone synger. Jeg hadde hodepine og det var faktisk helt grusomt da å sitte og høre på henne."

Hils din mor og si hun er ei grepa dame ;)

Om man ikke har hodepine, så får man det iallefall hvis man piner seg til å høre på Tone. For det er en pine.

Jeg fatter fremdeles ikke at Ali røk ut.

Ali skulle jo ha vunnet!

Uff nei, nå får jeg vel slutte å irritere meg over dette. Det hjelper jo ikke uansett, men urettferdig og galt er det.

Tror fortsatt at dette må være juks på en eller annen måte.

Vel, nyt resten av dagen - hvem du nå enn er :-)

Skrevet

At du gidder å være med på dette kjøret. Har du sendt mange 5-kroners?

jeg har ikke sendt en krone jeg :)

Skrevet

Er det ingen som tenker på at det er en fordel å IKKE vinne finalen? De som vinner IDOL må i løpet av ultrakort tid produsere en plate, mens de som kommer som nr to og tre kan ta det i eget tempo og lage en mer helstøpt og god plate med kvalitet :-) For de får jo platekontrakt alle tre garantert..

Ja - det er jo sant :) men jeg tror det var en dårlig trøst for Ali - men så er det jo verst å komme som nummer 3 også da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...