Gå til innhold

Nedlasting av musikk.....Hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å laster ned musikk her.....men fant plutselig ut at noe av det jeg laster ned ikke vil spilles av...

D som spiller har fra 128 kbps...(aner ikke hva det betyr)....mens de som ikke vil spille har 32 kbps......

Noen som skjønner....og gidder å hjelpe meg??

Gjest snøball
Skrevet

Kpbs, betyr kilobite , noe som betyr størrelsen på fila. Har ingenting å gjøre med det om sangen virker eller ei. Hvor du laster ned fra? Bruk DC++, den er bra, og du får filer som viker ;)

Skrevet

Kpbs, betyr kilobite , noe som betyr størrelsen på fila. Har ingenting å gjøre med det om sangen virker eller ei. Hvor du laster ned fra? Bruk DC++, den er bra, og du får filer som viker ;)

En kompis som lastet ned K-lite for meg forje dagen...funker egentlig greit det...bortsett fra noen av de helvetes sangene ikke spiller....

*sur*

Skrevet

En kompis som lastet ned K-lite for meg forje dagen...funker egentlig greit det...bortsett fra noen av de helvetes sangene ikke spiller....

*sur*

Det er vel sånn musikkbransjen holder på for å få folk til å gå over til lovlig nedlasting...

Skrevet

Det er vel sånn musikkbransjen holder på for å få folk til å gå over til lovlig nedlasting...

mm...nja,,...kanskje det....:-/

Men lastet ned en gang til fra en annen bruker jeg...og da gikk det...*s*

Så nå koser jeg meg til gunsNroses..:-)

Skrevet

mm...nja,,...kanskje det....:-/

Men lastet ned en gang til fra en annen bruker jeg...og da gikk det...*s*

Så nå koser jeg meg til gunsNroses..:-)

Kazza light er ganske bra brukte det i over to år, men har bytta til Lime Wire som er et mye bedre musikk og video nedlastningsprogram.

petter smart
Skrevet

Husker jeg selv skulle laste ned en del Guns'N'Roses med kazaa for en god stund siden.

Fikk ekstremt mange treff på mange av sangene. Dette var selvfølgelig tomme file/filer med støy som musikkbransjen har lagt ut.

Kazaa er dødt, gå over til DC eller BitTorrent.

Bruker selv BitTorrent og der kan du laste ned samtlige Guns'N'Roses album som er gitt ut. Med garantert kvalitet og med høy hastighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...