yellow Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Driver å laster ned musikk her.....men fant plutselig ut at noe av det jeg laster ned ikke vil spilles av... D som spiller har fra 128 kbps...(aner ikke hva det betyr)....mens de som ikke vil spille har 32 kbps...... Noen som skjønner....og gidder å hjelpe meg?? 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Kpbs, betyr kilobite , noe som betyr størrelsen på fila. Har ingenting å gjøre med det om sangen virker eller ei. Hvor du laster ned fra? Bruk DC++, den er bra, og du får filer som viker 0 Siter
yellow Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Kpbs, betyr kilobite , noe som betyr størrelsen på fila. Har ingenting å gjøre med det om sangen virker eller ei. Hvor du laster ned fra? Bruk DC++, den er bra, og du får filer som viker En kompis som lastet ned K-lite for meg forje dagen...funker egentlig greit det...bortsett fra noen av de helvetes sangene ikke spiller.... *sur* 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 En kompis som lastet ned K-lite for meg forje dagen...funker egentlig greit det...bortsett fra noen av de helvetes sangene ikke spiller.... *sur* Det er vel sånn musikkbransjen holder på for å få folk til å gå over til lovlig nedlasting... 0 Siter
yellow Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Det er vel sånn musikkbransjen holder på for å få folk til å gå over til lovlig nedlasting... mm...nja,,...kanskje det....:-/ Men lastet ned en gang til fra en annen bruker jeg...og da gikk det...*s* Så nå koser jeg meg til gunsNroses..:-) 0 Siter
trubaduren Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 mm...nja,,...kanskje det....:-/ Men lastet ned en gang til fra en annen bruker jeg...og da gikk det...*s* Så nå koser jeg meg til gunsNroses..:-) Kazza light er ganske bra brukte det i over to år, men har bytta til Lime Wire som er et mye bedre musikk og video nedlastningsprogram. 0 Siter
petter smart Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Husker jeg selv skulle laste ned en del Guns'N'Roses med kazaa for en god stund siden. Fikk ekstremt mange treff på mange av sangene. Dette var selvfølgelig tomme file/filer med støy som musikkbransjen har lagt ut. Kazaa er dødt, gå over til DC eller BitTorrent. Bruker selv BitTorrent og der kan du laste ned samtlige Guns'N'Roses album som er gitt ut. Med garantert kvalitet og med høy hastighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.