Gå til innhold

for en idiot dommeren er - Ole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mener det er fientlig å ikke bry seg om hva du mener om meg? Da har vi forskjellige oppfatninger av det å være fientlig.

".................................."

Jeg mener fortsatt at dine smileyer er malplasserte.

Hva du mener om meg, er ikke av interesse i denne diskusjonen, det er kommunikasjon via dine ord og smileyer jeg finner snodig.

Gjest P fan
Skrevet

Du mener det er fientlig å ikke bry seg om hva du mener om meg? Da har vi forskjellige oppfatninger av det å være fientlig.

".................................."

Hopper inn og sier at JEG synes du er en hyggelig, og til tider svært festlig fyr! :0)

Skrevet

Hva du mener om meg, er ikke av interesse i denne diskusjonen, det er kommunikasjon via dine ord og smileyer jeg finner snodig.

"kommunikasjon via dine ord og smileyer jeg finner snodig."

Og det har jeg allerede kommentert, og du har sagt hva du mener, så hvorfor ikke la det ligge?

"................................"

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og det har jeg allerede kommentert, og du har sagt hva du mener, så hvorfor ikke la det ligge?

Sent oppe, fyllesyk?:-)

Skrevet

Sent oppe, fyllesyk?:-)

Jeg er aldri fyllesyk :-)

Skrevet

Poenget mitt er at jeg syns du er spydig til tider og kommer med kommentarer som jeg tolker som latterliggjøring. Smileyene blir det samme som å smile mens en kjefter, men det er i grunn ikke hovedpoenget mitt i denne diskusjonen.

Du blåser i hva jeg mener, og jeg syns kommentaren din var langt i fra humoristisk. Men samma hva jeg syns.

Ferdig med den saken.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Jeg mener fortsatt at dine smileyer er malplasserte."

Rett og feil bruk av smileys, nå har jeg hørt det også! Smileys er da tastaturets fattige forsøk på mimikk i en samtale, og i likhet med mimikk blir derfor bruk av smileys forskjellig fra person til person. Er et smil malplassert når det etterfølger en spydig kommentar, f.eks? Mange vil kanskje mene der, men for andre igjen er det helt naturlig. Å i det hele tatt prøve å diskutere hva som er rett og feil bruk av smileys, vel... Jeg finner ikke ord!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Noe så tragisk som Idol! Hvis ikke Ali er noe superstjerne så er i vel de to andre ikke i nærheten en gang!!!!

Tone som bare står å dåse-smiler sitt "Åh... jeg er så deilig" utrykk, kjedelig stemme har hun og ikke synger hun spesielt pent heller. Så har vi Jorunn som virkelig har tapt seg de to siste gangene, dessverre kom ikke stemmen hennes høyt nok opp alikevel.. hun har sunget meget surt de to siste gangene... Også skal en av disse to vinne hele greia????

TRAGISK!!

David Bowie er en superstjerne. Robbie Williams er en superstjerne. J-Lo er sikkert også superstjerne (har ikke så god greie på kvinnelige vokalister). Jeg vil tro at de som er med i Idol knapt kan håpe på å fortjene en slik betegnelse - ever. Det nærmeste vi har kommet i Norge er vel A-Ha, og selv de rakk knapt opp til kne-nivå.

Skrevet

"Jeg mener fortsatt at dine smileyer er malplasserte."

Rett og feil bruk av smileys, nå har jeg hørt det også! Smileys er da tastaturets fattige forsøk på mimikk i en samtale, og i likhet med mimikk blir derfor bruk av smileys forskjellig fra person til person. Er et smil malplassert når det etterfølger en spydig kommentar, f.eks? Mange vil kanskje mene der, men for andre igjen er det helt naturlig. Å i det hele tatt prøve å diskutere hva som er rett og feil bruk av smileys, vel... Jeg finner ikke ord!

Det ble kanskje litt mye fokus på smileyer her, men det var i grunnen ikke hovedpoenget mitt. Jeg ser at det jeg har sagt lett kan misforstås.

Poenget mitt var at jeg oppfattet Prozak som spydig i hans kommentar og slett ikke humoristisk i det hele tatt, tross en smiley. Kanskje det kun er jeg som skjønner poenget mitt her, det er meget mulig.

Jeg mente det var dobbelkommunikasjon, når kommentaren hadde ord som "komisk at noen i det hele tatt gidder", noe som er sterkt negativt ladet og ikke humoristisk. Når jeg er spydig tilbake, takler han det ikke.

Noe smileypoliti mente jeg ikke å være i det hele tatt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det ble kanskje litt mye fokus på smileyer her, men det var i grunnen ikke hovedpoenget mitt. Jeg ser at det jeg har sagt lett kan misforstås.

Poenget mitt var at jeg oppfattet Prozak som spydig i hans kommentar og slett ikke humoristisk i det hele tatt, tross en smiley. Kanskje det kun er jeg som skjønner poenget mitt her, det er meget mulig.

Jeg mente det var dobbelkommunikasjon, når kommentaren hadde ord som "komisk at noen i det hele tatt gidder", noe som er sterkt negativt ladet og ikke humoristisk. Når jeg er spydig tilbake, takler han det ikke.

Bare innrøm at at du er sur og gneldrete i dag pga. at du drakk for mye rødvin i går:-) *dukke*

Skrevet

Bare innrøm at at du er sur og gneldrete i dag pga. at du drakk for mye rødvin i går:-) *dukke*

Er ikke sur i det hele tatt!

*mumle*

Skrevet

Er ikke sur i det hele tatt!

*mumle*

hehe, -

Jeg er blid igjen nå, forresten. Hva med deg cecily?

Det er sjelden jeg er så sur som jeg var da jeg var innom msn tidligere idag ;) Akkurat da var det veldig ok å høre at det ikke bare jeg som var sur idag, *s*

Skrevet

hehe, -

Jeg er blid igjen nå, forresten. Hva med deg cecily?

Det er sjelden jeg er så sur som jeg var da jeg var innom msn tidligere idag ;) Akkurat da var det veldig ok å høre at det ikke bare jeg som var sur idag, *s*

Forsøker du å redde æren min her, amber?

c",)

JA, jeg er faen så sur, det river i pms i hele meg og jeg griner mine sure tårer fordi det ikke skal ta slutt før om fem dager..... *rive seg i håret*

MEN....og så videre...

Skrevet

Forsøker du å redde æren min her, amber?

c",)

JA, jeg er faen så sur, det river i pms i hele meg og jeg griner mine sure tårer fordi det ikke skal ta slutt før om fem dager..... *rive seg i håret*

MEN....og så videre...

hehe noe sånt, ja.

Ikke rart du teller dager ;)

*trøsteklem*

I tillegg så var det litt ok å ikke være alene om å være sur, da. Det må jeg innrømme. :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg syns ikke Prozak var spesielt spydig og reagerte derfor ikke på smileyen i det hele tatt. Nå er kanskje kommentarer som hans ganske vanlige i min omgangskrets, det du oppfattet som spydig oppfattet jeg som humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...