Line Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ææææh.... ute i siste liten igjen! Trenger str. 31 til jente, og str. 36 til gutt. Noen som vet om noen som... hehe... kjøper gjerne brukt også, sånne sko brukes jo knapt et par ganger før de er for små igjen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har de ikke billige sko på økonomisko mener jeg å ha sett reklame på... 0 Siter
Line Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Har de ikke billige sko på økonomisko mener jeg å ha sett reklame på... Uhm.... hvor er det hen da? Kbs-senteret? City Syd? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Uhm.... hvor er det hen da? Kbs-senteret? City Syd? Bor ikke i tr.heim, men mine kilder sier at det muligens er på Mercur. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Ser snorkfrøken nevner ØkonomiSko. De har bunadsko til 149,-. Problemet er at den svarte skosålen lager masse merker på gulvet :-( Jeg kjøpte disse til døtrene mine og parketten var full av svarte merker etter ti minutter.... Kanskje du kan prøve bunadskoene fra DinSko? De koster det samme tror jeg, men muligens er det samme typen som ØkonomiSko har? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Obs!CityLade har til 199,-, det samme har Skoringen på KBS. 0 Siter
Line Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Obs!CityLade har til 199,-, det samme har Skoringen på KBS. Har vært både på KBS og City Lade, og begge var utsolgt for størrelsen. Likeså på City Syd og Trondheim Torg. Vi får finne på noe annet lurt til 17.mai, for minsta må ha noe slagt sko å gå i sammen bunaden sin... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.