Gå til innhold

Bunadsko til barn i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææh.... ute i siste liten igjen! Trenger str. 31 til jente, og str. 36 til gutt.

Noen som vet om noen som... hehe... kjøper gjerne brukt også, sånne sko brukes jo knapt et par ganger før de er for små igjen.

Snorkfrøken
Skrevet

Har de ikke billige sko på økonomisko mener jeg å ha sett reklame på...

Skrevet

Har de ikke billige sko på økonomisko mener jeg å ha sett reklame på...

Uhm.... hvor er det hen da? Kbs-senteret? City Syd?

Snorkfrøken
Skrevet

Uhm.... hvor er det hen da? Kbs-senteret? City Syd?

Bor ikke i tr.heim, men mine kilder sier at det muligens er på Mercur.

Gjest togli
Skrevet

Ser snorkfrøken nevner ØkonomiSko. De har bunadsko til 149,-. Problemet er at den svarte skosålen lager masse merker på gulvet :-(

Jeg kjøpte disse til døtrene mine og parketten var full av svarte merker etter ti minutter....

Kanskje du kan prøve bunadskoene fra DinSko? De koster det samme tror jeg, men muligens er det samme typen som ØkonomiSko har?

Gjest Flystripa
Skrevet

Obs!CityLade har til 199,-, det samme har Skoringen på KBS.

Skrevet

Obs!CityLade har til 199,-, det samme har Skoringen på KBS.

Har vært både på KBS og City Lade, og begge var utsolgt for størrelsen. Likeså på City Syd og Trondheim Torg.

Vi får finne på noe annet lurt til 17.mai, for minsta må ha noe slagt sko å gå i sammen bunaden sin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...