Line Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hvor lagrer man vinterklær til en hel skokk, når boden er full og de ikke skal kastes? Jeg har veldig lite skapplass her vi bor, leiligheten er i grunn altfor liten for oss fire, så det er et lite dillemma det der med bortpakking av klær. Noen gode råd? Det er snakk om luer, votter, ullklær og tykke vinterjakker og bukser... (Jeg har visst mye på hjertet i kveld 0 Siter
Gjest forguder de kassene Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 hva med slike plastkasser med lokk (med hjul) som man kan skyve under sengene? lette å ta frem og rengjøre;) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg putter mine i pappesker som jeg setter oppå skapet, og det synes ikke fordi mellomrommet mellom skap og tak er akkurat så høye at skaptoppene passer til bok/film hyller..Umulig å se at det står uskjønne banankasser der.. Litt pes å plassere, men da står det i allefall ikke i veien.. Jeg beklager at tipset er fullstendig ubrukelig om det skulle vise seg at du har helt andre mål mellom skap og tak, hvilket i grunn ikke er helt usannsynelig.. :-) 0 Siter
favn Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Du bør ikke oppbevare i tett plast, det er ikke bra for klærne. Har du tilgang til tørt loft? Slike småklær du snakker om kan du kanskje få plass til i ei/to skaphyller hvis du tar ut gensere eller noe annet og legger der du har hatt luene/vottene - altså bytte plass. Dernest lønner det seg å ta en runde gjennom alt og gi bort / legge bort det som er for smått eller ubrukelig eller uinteressant. Det hoper seg besynderlig fort opp. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Jeg har tenkt å bruke sånne store gjennomsiktige poser med glidelås fra IKEA. De rommer kjempemye! Og kan klemmes inn mellom annet skrot i boden f.eks., i motsetning til ei eske som ikke kan klemmes så mye... :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Hva med sånne dyne-poser? Sånne som nye dyner ligger i? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.