Gå til innhold

Temaer på Seksualitet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• favn

15

• Mary Poppins

6

• laguna1365380434

2

Ok.

Men jeg kan ikke dy meg for å nevne - nok en gang - at Waldemarsen jammen meg virker som en rimelig våken kar idet han (og jeg og sikkert flere) forbløffes over denne nitidige interessen for kroppens indre og hvorvidt det er mulig å nå 'midten' eller kanskje komme ut på andre siden, hva vet jeg.

"Våken" fordi man blir forbløffet over at det finnes ganske mange andre som har ganske andre interesser og legninger enn en selv? Nei, det er ikke "våkenhet" - det er uvitenhet. Og det er i og for seg helt greit. Men idet man forsøker å latterliggjøre andre på grunnlag av dette, så har man tapt fullstendig i enhver saklig sammenheng.

"..............................."

Jeg gidder ikke legge meg ut i en lang diskusjon her. Men jeg vil si at jeg ikke synes man virker særlig oppegående hvis man ikke har evnen til å forstå at folk er forksjellige, har ulike lyster, og tenner man forskjellige ting.

Jeg må bare stjele uhemmet fra Waldemarsen:

Hvis vi som stusser over interessen for hvor inderlig langt inn i egne og andres kropper det er mulig å føre helst større (fremmed)legemer uten operative inngrep, anses som avvikere, er det sannelig et kompliment.

Men for all del, såfremt fisting og nær-kirurgi-opplevelser utføres av og på reelt frivillige, be my guest...

Jeg gidder ikke legge meg ut i en lang diskusjon her. Men jeg vil si at jeg ikke synes man virker særlig oppegående hvis man ikke har evnen til å forstå at folk er forksjellige, har ulike lyster, og tenner man forskjellige ting.

Tvert imot - man fremstår som trangsynt og kunnskapsløs. Og når man i tillegg presterer å forsøke å ARGUMENTERE for/mot smak, legning og subjektive lyster, så har man tapt. Så enkelt er det.

Jeg må bare stjele uhemmet fra Waldemarsen:

Hvis vi som stusser over interessen for hvor inderlig langt inn i egne og andres kropper det er mulig å føre helst større (fremmed)legemer uten operative inngrep, anses som avvikere, er det sannelig et kompliment.

Men for all del, såfremt fisting og nær-kirurgi-opplevelser utføres av og på reelt frivillige, be my guest...

"Men for all del, såfremt fisting og nær-kirurgi-opplevelser utføres av og på reelt frivillige, be my guest..."

Det skal vel jaggu godt gjøres å "utføre" noe slikt på noen som ikke er frivillig med på det. "Lure inn" en knyttneve i rumpa. f.eks. (Ser selvfølgelig bort fra vold og misbruk)

".............................."

"Våken" fordi man blir forbløffet over at det finnes ganske mange andre som har ganske andre interesser og legninger enn en selv? Nei, det er ikke "våkenhet" - det er uvitenhet. Og det er i og for seg helt greit. Men idet man forsøker å latterliggjøre andre på grunnlag av dette, så har man tapt fullstendig i enhver saklig sammenheng.

Enkelte ting sorterer vel utenfor det vi kjenner som legninger her, tror jeg.

Annonse

At du karakteriserer meg som fordomsfull, fordi jeg bruker et Strindberg-sitat som reaksjon på sex som inkluderer sleiking i endetarmer, og aktiviteter oppi innvollene, tar jeg med knusende ro. Ja, jeg tar det faktisk som et kompliment, å bli kalt fordomsfull i forhold til disse aktivitetene.

Selvfølgelig er det et kompliment, hvis en har en sykelig trang til å sette seg selv på en slags moralsk høyere gren over ting man selv ikke forstår eller har noen interesse av.

Hva er denne direkte patetiske trangen til å kommentere hva andre driver med, så lenge det ikke har noe som helst med en selv å gjøre?

"Men for all del, såfremt fisting og nær-kirurgi-opplevelser utføres av og på reelt frivillige, be my guest..."

Det skal vel jaggu godt gjøres å "utføre" noe slikt på noen som ikke er frivillig med på det. "Lure inn" en knyttneve i rumpa. f.eks. (Ser selvfølgelig bort fra vold og misbruk)

Tja, det finnes da nok av ungjenter som voksne menn gjør både det ene og det andre på. Lekkert?

Og nå ble jeg kvalm her. Dere får kose dere videre uten meg.

Tja, det finnes da nok av ungjenter som voksne menn gjør både det ene og det andre på. Lekkert?

"Tja, det finnes da nok av ungjenter som voksne menn gjør både det ene og det andre på. Lekkert?"

Snakker du om voldtekt, misbruk etc.? Det har selvsagt ingenting med saken å gjøre - det er noe helt for seg selv.

"................................."

Mary Poppins

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan du kan finne på å dra inn voldtekt og misbruk i denne diskusjonen. Det er absolutt ikke det vi diskuterer.

Annonse

"Tja, det finnes da nok av ungjenter som voksne menn gjør både det ene og det andre på. Lekkert?"

Snakker du om voldtekt, misbruk etc.? Det har selvsagt ingenting med saken å gjøre - det er noe helt for seg selv.

"................................."

Nei, det var ikke det jeg mente.

Men erfarne, voksne menn med 'sære' interesser for hva som er mulig å foreta med en ung kropp.

"Enkelte ting sorterer vel utenfor det vi kjenner som legninger her, tror jeg."

Som for eksempel...?

"............................."

Kaller du fascinasjonen og interessen for å stappe ting så langt som overhodet mulig inn i en kropp for 'legning'?

Jeg er ikke prippen, og sannsynligvis langt over gjennomsnittlig fordomsfri hva angår folks seksualitet, men dette er jaggu meg hinsides... legning.

Så dette handler om uvitenhet, sier du.

Nå ble jeg ambivalent her... På den ene siden: Kan du opplyse oss uvitende? På den andre siden: Nei, dette vil jeg ikke vite noe om!

Så dette handler om uvitenhet, sier du.

Nå ble jeg ambivalent her... På den ene siden: Kan du opplyse oss uvitende? På den andre siden: Nei, dette vil jeg ikke vite noe om!

"Nei, dette vil jeg ikke vite noe om!"

Ah - men hva i all verden er poenget med å forsøke å latterliggjøre de som snakker om det, da?

"................................"

Selvfølgelig er det et kompliment, hvis en har en sykelig trang til å sette seg selv på en slags moralsk høyere gren over ting man selv ikke forstår eller har noen interesse av.

Hva er denne direkte patetiske trangen til å kommentere hva andre driver med, så lenge det ikke har noe som helst med en selv å gjøre?

Jammen Prozak, du svarer og snakker da i hytt og vær på Dol om nær sagt det meste selv om ikke du har personlig befatning med emnet.

Kaller du fascinasjonen og interessen for å stappe ting så langt som overhodet mulig inn i en kropp for 'legning'?

Jeg er ikke prippen, og sannsynligvis langt over gjennomsnittlig fordomsfri hva angår folks seksualitet, men dette er jaggu meg hinsides... legning.

Javisst. Det å f.eks ha en interesse for utforsking innen ting folk flest ikke har interesse for, er definitivt en del av en mer nyskjerrig og utforskende legning.

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan du kan finne på å dra inn voldtekt og misbruk i denne diskusjonen. Det er absolutt ikke det vi diskuterer.

Jeg FORSØKTE å si at det ikke hadde noe med saken å gjøre, i det håp at det ikke skulle bli dratt frem, men til inge nytte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...