Gå til innhold

Temaer på Seksualitet

Anbefalte innlegg

Nei, det var ikke det jeg mente.

Men erfarne, voksne menn med 'sære' interesser for hva som er mulig å foreta med en ung kropp.

"Men erfarne, voksne menn med 'sære' interesser for hva som er mulig å foreta med en ung kropp."

Tror du det er vanligere for voksne menn å f.eks ønske å fiste en 20-åring enn en 30-åring? Det tror jeg ikke har noe med saken å gjøre. De som liker yngre sexpartenere liker nok disse på alle områder - og det inkluderer selvsagt evt. ekstreme kinks som er en del av legningen deres.

"..............................."

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• favn

15

• Mary Poppins

6

• laguna1365380434

2

"Nei, dette vil jeg ikke vite noe om!"

Ah - men hva i all verden er poenget med å forsøke å latterliggjøre de som snakker om det, da?

"................................"

Fy faen, du er kjapp! Strileser du nyeste?

For å legge det snublende nær... du kan ta deg i .... på at jeg ikke vil vite detaljene, nei.

Jammen Prozak, du svarer og snakker da i hytt og vær på Dol om nær sagt det meste selv om ikke du har personlig befatning med emnet.

"Jammen Prozak, du svarer og snakker da i hytt og vær på Dol om nær sagt det meste selv om ikke du har personlig befatning med emnet."

Men har jeg noengang forsøkt å latterliggjøre andres interesser og legninger, selv om jeg selv ikke er interessert i det? Nope. Det er altså snakk om å snakke om og evt. diskutere ting man selv ikke har noen erfaring eller interesse for, uten å ha et idiotisk behov for å overbevise flest mulig om at "dette er sykt" etc., fordi en selv ikke har noe med det å gjøre.

Fy faen, du er kjapp! Strileser du nyeste?

For å legge det snublende nær... du kan ta deg i .... på at jeg ikke vil vite detaljene, nei.

Men da bør du slutte å kommentere det når de som vil vite detaljene snakker om det.

Javisst. Det å f.eks ha en interesse for utforsking innen ting folk flest ikke har interesse for, er definitivt en del av en mer nyskjerrig og utforskende legning.

Her er en annen sjarmerende legning, sett på film: Naken, bundet, låst inne i en svart, bitteliten kasse i timesvis.

"Jammen Prozak, du svarer og snakker da i hytt og vær på Dol om nær sagt det meste selv om ikke du har personlig befatning med emnet."

Men har jeg noengang forsøkt å latterliggjøre andres interesser og legninger, selv om jeg selv ikke er interessert i det? Nope. Det er altså snakk om å snakke om og evt. diskutere ting man selv ikke har noen erfaring eller interesse for, uten å ha et idiotisk behov for å overbevise flest mulig om at "dette er sykt" etc., fordi en selv ikke har noe med det å gjøre.

Du har selvsagt et poeng i at man så langt råd er, bør behandle folk med respekt.

Men ærlig talt, du er nå ikke den rette til å komme med formaninger. Det går jo ikke en dag uten at du kaller folk idiot og det som verre er rundt omkring her.

Nå har jeg vel sagt mer enn nok i denne tulletråden. Hva folk har inne i tarmer og mage og deromkring er ikke mitt favorittemne for å si det sånn.

Annonse

Du har selvsagt et poeng i at man så langt råd er, bør behandle folk med respekt.

Men ærlig talt, du er nå ikke den rette til å komme med formaninger. Det går jo ikke en dag uten at du kaller folk idiot og det som verre er rundt omkring her.

Nå har jeg vel sagt mer enn nok i denne tulletråden. Hva folk har inne i tarmer og mage og deromkring er ikke mitt favorittemne for å si det sånn.

"Det går jo ikke en dag uten at du kaller folk idiot og det som verre er rundt omkring her."

Igjen må jeg spørre om du har noe å vise til, eller bare presenterer synsing som fakta.

Joda - det hender jeg kaller folk for idiot og liknende. Men det er uhyre sjelden det skjer uten at vedkommende faktisk er en idiot på det området. Et eksempel på en idiot er en som insisterer på at alle som har meninger og/eller interesser som en selv ikke forstår eller er uenige i, er syke, avvikere eller idioter. Et annet eksempel er et par idioter her inne som insisterer på å bruke ordet "tarmsex". Hvorfor gjør de det? Fordi de forsøker å latterliggjøre noe de selv ikke har interesse for, og forsøker å skjule dette bak en ordbruk som de forsøker å rettferdiggjøre med fakta.

Da må man bare spørre: Hva er det som ikke henger på greip på innsiden av hodet til slike folk?

".............................."

laguna1365380434

Ja det er så mange tullinger her (særlig damer) at man kan begynne å lure. Ingenting av dette er normalt. Men det er alltid noen som skal skryte på seg noe. Ingen sex er best. Hørte dere det jenter?

Hva mener du?

Klart det er kvalitetsforskjeller på sex.

Og på elskere. Sånn er det bare.

Annonse

Ja det er så mange tullinger her (særlig damer) at man kan begynne å lure. Ingenting av dette er normalt. Men det er alltid noen som skal skryte på seg noe. Ingen sex er best. Hørte dere det jenter?

Blit veldig morsomt og underholdende når _du_ presterer å si at det er mange tullinger her :-)

Gjest Russel

Blit veldig morsomt og underholdende når _du_ presterer å si at det er mange tullinger her :-)

Ja er det ikke det da? Du svarte jo nå..!

Folk som liker svineriet sex må være "nuts"

Jeg ville aldri tenkt tanken engang.

Skrekk og gru"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...