Gjest Fundere litt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei. Sitter her og funderer på om det er et lite håp om å få mammaen til mine barn tilbake. Vi har vært i lag i 10år gift i 2 og JEG mener det har vært et meget bra forhold, jeg fikk ikke noe som helst forvarsel på at dette skulle komme. Hun kom hjem etter en tur på byen med jobben og fortalte meg at hun hadde falt for en på jobb og hun da hadde vært utro. Jeg begynte da å spørre om hva det var som var galt med forholdet vårt da svarte hun at det var div ting, blant annet at hun hadde ikke følelser for meg lengre (jeg synes at det er rart at noen kan bare bytte seng over natta)! Vi hadde det bra på alle måtene sexsen var meget bra og vi koste oss med god mat og det livet måtte vise oss. Så begynte problemene og det har ikke vært få i fra hennes side, hun skulle flytte som hun sa men det gikk så langt at jeg måtte få henne til å flytte (hun mente at vi skulle bo under samme tak til vi hadde solgt huset men det ville ikke jeg og hun flyttet til slutt ut). Så når hun flyttet så hadde hun en del ting som hun skulle ha med seg men hun tok bare "gammelt skrot" og har ikke gitt meg resten det skal hun ha men NÅR vet jeg ikke. Hun har ikke vært villig til å prate om dette som har skjedd, vært helt lik en gråstein som ikke ville prat (dere forstår sikker hva jeg mener) etter at vi har hatt oss en krangel så har jeg sett at hun ikke har det så godt med seg selv,(hun vil bare at det skal gå hennes vei men det har ikke gjort det) spurte da om vi ikke kunne ta oss noen timer på familierådgiving men det VILLE hun ikke i det hele tatt, vi har jo vært på mekling for barna (der pratet vi kun barna) Vi har etter at hun flyttet vært ganske "ikke" grei med hverandre! Men det har jo gått begge veiene, spesielt hun har jo kommet med div ting når hun ser at jeg har det litt bedre en hun. Jeg prøver jo å holde dette til et akseptabelt nivå. Hun blant annet ikke klarer å skille mellom ungene og selve skillsmissen, jeg klarer det jeg er en person når vi snakker om barna men er en annen når vi prat om skillsmissen (barna skal ha det bra uansett hva som skjer) er bare ikke så enig når det gjelder skillsmissen. Fordi jeg trodde vi hadde det fint i lag og jeg mener at jeg skulle ha fått sjansen til å få prøv å rette dette opp som hun mener var problemet i forholdet men det mener hun ikke. Det er ganske mye rariteter hun kommer med blant annet at jeg ble invitert på kaffe til hun! Og at hun stikker innom for å hente "småtterier" fra huset! Det virker som hun vil "se" hvordan jeg har det! Og når vi ikke krangler og her det ok så finner hun på ting som det virker på meg at hun vet vi vil krangle om, er ikke det litt rart??? Jeg synes i alle fall det. Hun sier jo at hun ikke vil mer men hvorfor gjør hun sånne ting da? Jeg har jo bare måtte akseptere at hun vil dette og det har jeg gjort men jeg aksepterer ikke denne oppførselen hennes så jeg vet ikke om hun er usikker eller hva det er hun vil oppnå med den oppførselen sin. Her for et par dager siden kom hun og fortalte meg at hun ville på ekteskap rådgiving for å se om vi ikke kunne få hjelp til å få til å kommunisere med hverandre hva? Sånn plutselig. Lurer på hva hun vil prate om på dette? Er litt spent. Så jeg lurer på om hun har fått kalde føtter eller noe sånt, derfor lurer jeg på om det er et lite håp Dette ble litt langt så jeg takker for at du leste dette og kanskje si noen ord det hadde vært fint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke bli såret Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Om hun har vært utro kan hun være det igjen.... Men det er jo klart at hun ser at det hun hadde er bedre enn dette nye hun fant. Gresset er ikke grønnere på den andre siden som regel. Jeg håper ikke hun sårer deg igjen om dere satser på forholdet igjen. Dere var jo sammen lenge, og dere har delt mye sammen. Tenk på deg selv, og husk at dere må kunne stole på hverandre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1256360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føler med deg Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei. Når man mister følelser for en person så vil det skje gradvis over lang tid. Hun har sikkert dårlig samvittighet og kan oppføre seg litt merkelig. Etter 10 år tar noen partnere hverandre som en selvfølge og glemmer at det finnes andre konkurrenter på markedet. Du har kanskje fått noen hint som du har oversett? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1256410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... representant for damekjønnet... Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Slik jeg tolker situasjonen, har forholdet til denne hun var utro med kjølnet, eller hun har fått second thoughts. Hun har nok hele tida villet gardere seg, slik at hun eventuelt kunne komme tilbake til deg. Dette er nok bare en 40-årskrise (eller hva hun nå er), et lite desperasjons-sidesprang. Mange kvinner trenger bekreftelse gjennom sidesprang på at de fremdeles er attraktive "der ute". Hun er på vei tilbake til deg. Du er personen hun hele tida har elsket, hun har bare vært blind for ungdommelige følelser i forbindelse med oppmerksomhet fra det annet kjønn utenfra. Holder du på den forståelsen det ser ut som du utviser i denne situasjonen, vil du få din kone tilbake. Så kan dere bygge noe opp fra bunnen av. Til glede for alle involverte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1256510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Slik jeg tolker situasjonen, har forholdet til denne hun var utro med kjølnet, eller hun har fått second thoughts. Hun har nok hele tida villet gardere seg, slik at hun eventuelt kunne komme tilbake til deg. Dette er nok bare en 40-årskrise (eller hva hun nå er), et lite desperasjons-sidesprang. Mange kvinner trenger bekreftelse gjennom sidesprang på at de fremdeles er attraktive "der ute". Hun er på vei tilbake til deg. Du er personen hun hele tida har elsket, hun har bare vært blind for ungdommelige følelser i forbindelse med oppmerksomhet fra det annet kjønn utenfra. Holder du på den forståelsen det ser ut som du utviser i denne situasjonen, vil du få din kone tilbake. Så kan dere bygge noe opp fra bunnen av. Til glede for alle involverte. Til glede for alle involverte? Helt til hun igjen ønsker litt bekreftelse på at hun er attraktiv. Hun viser jo ingen reell anger og da er det dødfødt å satse på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1256957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isa1 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 leste en lang artikkel om dette som en samlivsterapeut hadde skrevet, og hun sa det ganske godt: parten som gjør det slutt har gjerne blitt ferdig med sin kjærlighetssorg og kan derfor virke kald eller likegyldig. den andre parten reagerer med sjokk, og får kjærlighetssorg lenge etter den andre. derfor blir det vedlig vanskelig å kommunisere da den ene vil gå videre mens den andre nettopp har begynt å bearbeide det. synes ingen skal ta til takke med utroskap og å være nummer to hvis du skjønner.....virker som om du burde øve deg litt på å tenke gjennom hva DU vil og hvordan DU føler det istedetfor å bruke tiden på å tolke henne. hva vil du egentlig selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1256963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fundere litt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slik jeg tolker situasjonen, har forholdet til denne hun var utro med kjølnet, eller hun har fått second thoughts. Hun har nok hele tida villet gardere seg, slik at hun eventuelt kunne komme tilbake til deg. Dette er nok bare en 40-årskrise (eller hva hun nå er), et lite desperasjons-sidesprang. Mange kvinner trenger bekreftelse gjennom sidesprang på at de fremdeles er attraktive "der ute". Hun er på vei tilbake til deg. Du er personen hun hele tida har elsket, hun har bare vært blind for ungdommelige følelser i forbindelse med oppmerksomhet fra det annet kjønn utenfra. Holder du på den forståelsen det ser ut som du utviser i denne situasjonen, vil du få din kone tilbake. Så kan dere bygge noe opp fra bunnen av. Til glede for alle involverte. Hei dette er det mest positive svare jeg har fått i disse mnd, har du vært der selv? funderer på om hun da vil bruke mye tid sammen med den nye da vis du har riktig i dette som du skriver. jeg selv har en magefølelse som sier det samme som du sier, men hun har ikke vist meg på noe som helst måte at hun "angrer" uten om hvordan hun gjør forskellige ting. det eneste som hun gjør for tiden er å prøv å sabotere alt vi har "prøvd" å bli enige om, samt at hun har en agreskjon mot meg som ikke ligner grisen! det virker som om at hun vil prøve å få noe på meg vis du forstår hva jeg mener. jeg synes hele tingen er rar fordi sånn som jeg kjenner henne så er det ikke liksom ikke hu, hun har jo hat en ganske god moral når det gjeller lives moral. vet jo ikke om jeg sitter igjen med følelsen om å få henne tilbake eller om det er at jeg ser at barna slites i to at jeg vil ha sjangsen til å rette opp disse feilene hun mener jeg gjorde feil i dette forholdet? men jeg må bare få si at dette skulle hun og di som gjør dette skulle ha tenkt på før di fikk barn, om hvor mye di ville kjempet for en Krise i forholdet/ekteskapet eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184486-funderer-litt/#findComment-1258566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.