Gå til innhold

FU: Klaget på produkt, fikk en hel sekk

Anbefalte innlegg

Gjest Drama putra
Skrevet

Jeg har klaget på mange produkter, og fått litt kjeft, mange gaver og underlige svar.

Eks:

Jif mopp, den første blå typen. Kjeftet en Jif selger opp og ned for et elendig produkt, og fikk en ny mopp av den nye mørkeblå typen i posten med en haug mopper til.

Beer Nuts, sendte inn og klaget på at alt krydderet og skallet lå i bånn og nøttene smakte ingenting. Fikk en hel kartong med snaks og en forklaring at den hadde blitt dengt for mye i transporten. De skulle forandre litt på produksjonen.

Kattesand: sendte klage på at sanda var av vesentlig dårligere kvalitet enn konkurrentene og klumpete, samtidig foreslo en endring i bruksanvisningen. Fikk en pakke i posten, 30 kg med masse ny sand og en ny kattesandkasse og noen leketøy til katta. Bikkja svelga den ene greia, en mus med pels på, og den satt fast i rompa på dyret som akte seg bortover bakken for å få den ut. Musa kom ut like hel, med hyssing.

Har du klaget og fått noe?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• cecily

4

• Prozak

3

• HuLitleSara

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Vi klaget på en M-pose. Det var mark og egg oppi. Fikk en kartong med M og andre sjokolader tilbake. Problemet var at ingen av oss turde å spise mer M. Tok mange år før jeg orket å spise det.

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

Vi klaget på en M-pose. Det var mark og egg oppi. Fikk en kartong med M og andre sjokolader tilbake. Problemet var at ingen av oss turde å spise mer M. Tok mange år før jeg orket å spise det.

spise M altså

Gjest Drama putra
Skrevet

Er det peanøtter i M? Vet det er en møll som legger egg i dem.

Har også hørt om sjokolademøll, men hva er det?

Gjest stakkar voven
Skrevet

*ser for meg bikkja*

*lermegihjel*

Skrevet

Ja. Kjøpte en pose Maarud-et-eller-annet en gang, potetgull eller noe. Det var ikke bra.

Tilfeldigvis så jeg en oppfordring fra Maarud om å si fra til dem dersom man ikke var fornøyd med produktet.

'Ok, nå skal jeg sjekke om de mener det'... så jeg sendte et tre-linjers brev og sa fram ærendet.

Fikk beklager-svar og en eske med ymse snacks, hvorpå jeg nok en gang sendte tre linjer, takket pent, og nevnte at de tilsendte produktene omtrent bare besto av tilsetningsstoffer (i motsetning til snackset i den opprinnelige posen jeg kjøpte), og at de derfor var uinteressant for oss.

Ny diiiiiger eske fra Maarud fulgte. Ikke akkurat favoritt-chipsen, men...

For en gjeng smiskere :-)

Gjest Drama putra
Skrevet

*ser for meg bikkja*

*lermegihjel*

Den vofsen spiste også en tøffel hvor halve såla satt fast i rompehullet. En halv pakke vaskepulver, rart den overlevde. Glitter fra juletreet er standard hver jul. Å få ut 2 meter glitter og 4-5 sånne røde sopper med ståltråd er en ganske spesiell oplevelse.

Gjest stakkar voven
Skrevet

Den vofsen spiste også en tøffel hvor halve såla satt fast i rompehullet. En halv pakke vaskepulver, rart den overlevde. Glitter fra juletreet er standard hver jul. Å få ut 2 meter glitter og 4-5 sånne røde sopper med ståltråd er en ganske spesiell oplevelse.

Huff da... må nesten passe på den der litt da. Kan jo få ordentlig vondt og dø den.

Skrevet

Du skal ihvertfall være glad for at du ikke har hund og katter, og en hund som sniker seg til å spise kattebæsj fra kattekassa, for så å spy det hele ut på teppet ved sofaen - samtidig som man har med seg en liten due og ligger og forsøker å være romantisk :-)

"..............................."

Skrevet

Stakkars vovven....

Klagde på noko yoghurt ein gong, og fikk veldig fint svar frå Tine med forklaring på kva som kunne ha skjedd, nokre informasjonshefter og ein utbetalingsblankett på hundre kroner :-)

Skrevet

Høres ikke ut som tidenes smarteste hund... (Unnskyld...)

Har heldigvis ikke sånne erfaringer med vår hund. Det særeste her er vel at han fikk spist en sylteagurk en gang, som han ikke tålte. Vi var borte noen timer på kvelden, og når vi kom hjem var det en uutholdelig stank her... :-(

Gjest midia
Skrevet

får den ikke mat? ;)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Du skal ihvertfall være glad for at du ikke har hund og katter, og en hund som sniker seg til å spise kattebæsj fra kattekassa, for så å spy det hele ut på teppet ved sofaen - samtidig som man har med seg en liten due og ligger og forsøker å være romantisk :-)

Å herreguuuuud! :-)

Skrevet

Den hunden vet visst ikke sitt eget beste... *S* Stakkars.

Gjest Drama putra
Skrevet

Eller en katt som voldtar en tøybamse midt foran gjestene, er heller ikke hverken morsomt eller uvanlig, både jeg og naboen hadde en slik seksuelt forvirret katt.

Gjest Drama putra
Skrevet

Den hunden vet visst ikke sitt eget beste... *S* Stakkars.

En annen hund borti her av samme sort spiste en stor raggsokk, svelget den hel. Veterinæren måtte skjære den ut. Raggsokker er heller ikke kjent for å være velsmakende.

Gjest togli
Skrevet

Jeg og mine tre søte små døtre "klaget" over at det var for få "jenteleverpostei" å få tak i i butikken (Stabburet). Vi fikk fem jenteleverpostei og flere viskelær med leverposteiboksbilde på i posten!

Gjest Drama putra
Skrevet

Jeg og mine tre søte små døtre "klaget" over at det var for få "jenteleverpostei" å få tak i i butikken (Stabburet). Vi fikk fem jenteleverpostei og flere viskelær med leverposteiboksbilde på i posten!

Det som er det fine for fabrikken er at det koster bare et par kroner å produsere boksen, men det dumme for dem er at porto er dyrt, og da kjøper du 5 bokser færre i butikken.

Men de gjør det likevel. Kanskje goodwill er mer verd?

Skrevet

Det som er det fine for fabrikken er at det koster bare et par kroner å produsere boksen, men det dumme for dem er at porto er dyrt, og da kjøper du 5 bokser færre i butikken.

Men de gjør det likevel. Kanskje goodwill er mer verd?

"Kanskje goodwill er mer verd?"

Klart det er. For det første øker det sjangsene for at nettopp du handler deres produkter ved en senere anledning. For det andre er det mulig at du snakker om det til venner og bekjente, noe som kan føre til goodwill andre veien - og potensiellt flere salg.

".............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...