Gå til innhold

FU: Klaget på produkt, fikk en hel sekk

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det som er det fine for fabrikken er at det koster bare et par kroner å produsere boksen, men det dumme for dem er at porto er dyrt, og da kjøper du 5 bokser færre i butikken.

Men de gjør det likevel. Kanskje goodwill er mer verd?

Sikkert noe i det, ja... Her går leverposteien iallefall unna ;-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• cecily

4

• Prozak

3

• HuLitleSara

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den som angriper hjernen og gjør deg gal?

Det første symptomet er at du tror det er ekte skinke i Grandiosa.

Det neste er at du tar en flytur, går på toalettet, klipper av deg kjønnshåra og limer dem på haka, surrer dopapir rundt hodet og river opp døra og roper: Allah Være Stor!!

Omtrent da får du virkelige problemer.

*ler meg i filler*

Skrevet

Den som angriper hjernen og gjør deg gal?

Det første symptomet er at du tror det er ekte skinke i Grandiosa.

Det neste er at du tar en flytur, går på toalettet, klipper av deg kjønnshåra og limer dem på haka, surrer dopapir rundt hodet og river opp døra og roper: Allah Være Stor!!

Omtrent da får du virkelige problemer.

Hvisker; "ja, den"

Skrevet

Spurte Tine om tips til laktosereduserte produkter en gang og fikk en informativ brosjyre og en sjokoladeku av filt, reklame for Litago. Denne kua elsket poden og etterhvert ble Lille Frø veldig misunnelig og den førte til div. krangler og bråk i heimen.

Til slutt kontaktet jeg Tine og spurte om vi kunne få en til og da kom det 1 sjokoladeku, to jordbærkyr og to aprikoskyr i posten! :o) + klistremerker også tror jeg.

Klaget en gang på en juicekartong som smakte gjæret og fikk i retur en beklagelse, en slags "kjølebag" passende til en 1/2 liters kartong og 100,-.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har klaget på noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...