Gå til innhold

FU: Kjøper dere bunadsko til unga, altså?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Nei. Jeg kjøpte vanlige svarte pensko til Lillemann. Han hadde vokst fra penskoa sine, og bunadsko ville kanskje blitt brukt 3 ganger i løpet av den tida de ville vært passe.

Skrevet

Gutten min som blir 6 år nå har hele tida hatt svarte, fine sko til bunaden. Disse har, som du sier, ikke akkurat blitt flittig brukt, kanskje 3-4 ganger mens de passet.

Nå skulle jeg kjøpe slike sko igjen, men det eneste paret butikken hadde som passet gutten min, var bunadssko! De kostet 198,-, og man kunne ta av spenna når man ikke hadde bunad. Disse skoene blir sikkert like lite brukt som de andre han har hatt, men so What!? De kosta mindre enn de jeg har kjøpt tidligere, og siden de blir så lite brukt, kan søstera og broren arve dem etter ham.

Kommer til å kjøpe slike sko neste år, og...

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi gidder ikke kjøpe bunadsko til barnet. Han bruker pene, enkle sorte sko.

Skrevet

Apropos joggesko i maskinen - tåler alle joggesko å vaskes i maskin?

Frøkna har et par som en stakket stund var hvite..

Jeg har vasket alle snuppas joggesko i maskin, på 30-40grader og med vanlig vaskepulver.

De har alltid blitt ganske så fine etterpå. :)

Gjest Sko eller ei?
Skrevet

Jeg har vasket alle snuppas joggesko i maskin, på 30-40grader og med vanlig vaskepulver.

De har alltid blitt ganske så fine etterpå. :)

Da skal jeg sannelig gjøre et forsøk :)

Gjest vanlige sko
Skrevet

Neida. Og de skal vel ha noen sko som de har brukt noen ganger slik at de ikke får gnagsår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...