Gå til innhold

HVA ER DET DERE GJØR!!????

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilt!

Når dere svarer på, og lager lange diskusjoner rundt innlegg som "Temaer på Seksualitet" så oppnår den som skrev det AKKURAT DET HAN/HUN VIL!

Les slike innlegg og le av det/syns synd på forfatter/bli irritert, og klikk dere videre på andre innlegg. Bit det i dere og gå videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184511-hva-er-det-dere-gj%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Det som er saken her, er faktisk at en del av disse menneskene som skriver slike provoserende innlegg (ihvertfal "temaer på seksualitet") mener det de sier - det er sånn de ser på saken. Og da klarer ihvertfal ikke jeg å la være å kommentere det.

Men jeg burde slutte å diskutere det, for jeg når ingen vei med det - såpass har jeg skjønt.

Gjest Fortvilt!

Det som er saken her, er faktisk at en del av disse menneskene som skriver slike provoserende innlegg (ihvertfal "temaer på seksualitet") mener det de sier - det er sånn de ser på saken. Og da klarer ihvertfal ikke jeg å la være å kommentere det.

Men jeg burde slutte å diskutere det, for jeg når ingen vei med det - såpass har jeg skjønt.

Nei, man kommer faktisk ingen vei med det... Man gjør bare vondt verre. Dere gir han/hun enda flere muligheter til å proklamere sitt syn på ting. Dette er enkel psykologi, hvis "vi" ikke gir noen respons, så er det faktisk ikke så gøy lenger. Det er jo ikke gøy å mobbe noen som bare snur ryggen til og ikke gidder å bry seg!

Annonse

Gjest Fortvilt!

Er det farlig om en person oppnår det den vil?

Det er noen som gjør sport i å provosere. Og det har medført at enkelte har takket for seg her på DOL.

Jeg er glad for å se at folk tørr å spørre om litt spesielle ting her, til tross for at enkelte har fått mye tyn..

Gjest Drama putra

Det er noen som gjør sport i å provosere. Og det har medført at enkelte har takket for seg her på DOL.

Jeg er glad for å se at folk tørr å spørre om litt spesielle ting her, til tross for at enkelte har fått mye tyn..

Det er noen hustyranner her som liker å mobbe personer og meninger. Og ilegge andre holdninger og egenskaper de ikke har.

Men ikke bry deg om det.

De kjeder seg. Unger som gjør ugang gjør det vanligvis av kjedsomhet.

Jeg fikk rådet å bite i en vedkubbe eller avis i stedet for å svare.

Gjest Fortvilt!

Det er noen hustyranner her som liker å mobbe personer og meninger. Og ilegge andre holdninger og egenskaper de ikke har.

Men ikke bry deg om det.

De kjeder seg. Unger som gjør ugang gjør det vanligvis av kjedsomhet.

Jeg fikk rådet å bite i en vedkubbe eller avis i stedet for å svare.

Som jeg skulle sagt det selv :-)

Gjest Drama putra

Som jeg skulle sagt det selv :-)

De som tuller får gjøre det andre steder enn i de saklige foraene, det blir bl a umulig å søke og finne saklige innlegg om et spesielt emne i et forum.

Hvis de bare skal uttrykke forakt rllrt tulle, får de lage et nytt innlegg i Åpent og beklage seg der. Helt OK syns jeg.

Jeg plager ingen i de andre foraene selv om jeg syns mye av det er fullstendig latterlig og feil. Leser og går videre.

"Men jeg burde slutte å diskutere det, for jeg når ingen vei med det - såpass har jeg skjønt."

Intolerante, og som oftest latterlig kunnskapsløse meningsfascister kommer man sjelden noen vei med, nei :-)

Drittunger, kaller vi slike der jeg kommer fra. Og når de er over en viss alder, så er de sannsynligvis dømt til å forbli det resten av livet. Hvis ikke drittungefaktene forsvinner rundt 19-19-års alderen, så er de kommet for å bli :-)

"..............................."

Annonse

Gjest ikke så fortvilt :-)

Enig med favn. Du kan ikke ha spesielt mye å fortvile over, når det skal så lite til for å fremkalle fortvilse hos deg.

Det har du helt rett i! Jeg har ikke stort å fortvile over om dagen :-)

Nicket var ment litt tullete, slik som overskrifta med store bokstaver for å skape en illusjon av at jeg roper eller noe...

For meg personlig så er det det samme om folk vil tilfredstille provokatører, men jeg syns det er ille når andre sier takk for seg pga utrivelig stemning og nesten direkte mobbing... Nettstedet vil kanskje også miste sin opprinnelige funksjon hvis dette får gå langt nok. Og det ER bare en ting som hjelper, å ikke svare.

Her må man jammen tenke seg godt om før man skriver noe skjønner jeg.. :-)

Det har du helt rett i! Jeg har ikke stort å fortvile over om dagen :-)

Nicket var ment litt tullete, slik som overskrifta med store bokstaver for å skape en illusjon av at jeg roper eller noe...

For meg personlig så er det det samme om folk vil tilfredstille provokatører, men jeg syns det er ille når andre sier takk for seg pga utrivelig stemning og nesten direkte mobbing... Nettstedet vil kanskje også miste sin opprinnelige funksjon hvis dette får gå langt nok. Og det ER bare en ting som hjelper, å ikke svare.

Her må man jammen tenke seg godt om før man skriver noe skjønner jeg.. :-)

Jeg kan ikke si annet enn at jeg syns slike innlegg som harselerer litt med sider av folks diverse seksuelle aktiviteter, er litt morsomme. Seksualitet ER et tema som kan ironiseres med. Mer hårsår bør man ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...