Gå til innhold

Fiskestang m/inngravert navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker noen her skrev dette som gaveforslag her for en stund siden, er det noen som vet hvordan en får tak i dette, og vet ca pris/leveringstid? Veldig takknemlig for hjelp!

Gjest Drama putra
Skrevet

Jeg tror alt av metall kan graveres, og jeg tipper det er bare å kjøpe en stang med metallring som kan graveres på. Det gjøres for hånd av en gravør. Mest vanlgi på klokker og smykker, men også pokaler og medaljer.

Jeg tipper en gullsmed eller pokalbutikk fikser det for deg og kan svare på om en stang kan graveres. Gullsmeden kan sikkert også lage en plate for deg som kan festes på stangen.

Stålgravør er en som graverer skytevåpen.

Skrevet

Jeg tror alt av metall kan graveres, og jeg tipper det er bare å kjøpe en stang med metallring som kan graveres på. Det gjøres for hånd av en gravør. Mest vanlgi på klokker og smykker, men også pokaler og medaljer.

Jeg tipper en gullsmed eller pokalbutikk fikser det for deg og kan svare på om en stang kan graveres. Gullsmeden kan sikkert også lage en plate for deg som kan festes på stangen.

Stålgravør er en som graverer skytevåpen.

Hei, sant nok! Absolutt verdt å sjekke ut, takker & bukker :)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Det va vel meg det.

De kunne ordne det på Gjesting Sport, Alnabru/Oslo.

Måtte bestilles fra fabrikk, husker ikke lev. tiden.

Andre sportsbutikker med en viss servicegrad bør også kunne fikse dette.

Det var vel ikke alle fabrikantene som hadde dette tilbudet heller.

Skrevet

Det va vel meg det.

De kunne ordne det på Gjesting Sport, Alnabru/Oslo.

Måtte bestilles fra fabrikk, husker ikke lev. tiden.

Andre sportsbutikker med en viss servicegrad bør også kunne fikse dette.

Det var vel ikke alle fabrikantene som hadde dette tilbudet heller.

Kjempeflott, tror jeg sjekker ut det alternativet først...men....søkte etter gjesting sport på gulesider, fikk ingen treff?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...