noami Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Husker noen her skrev dette som gaveforslag her for en stund siden, er det noen som vet hvordan en får tak i dette, og vet ca pris/leveringstid? Veldig takknemlig for hjelp! 0 Siter
Gjest Drama putra Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Jeg tror alt av metall kan graveres, og jeg tipper det er bare å kjøpe en stang med metallring som kan graveres på. Det gjøres for hånd av en gravør. Mest vanlgi på klokker og smykker, men også pokaler og medaljer. Jeg tipper en gullsmed eller pokalbutikk fikser det for deg og kan svare på om en stang kan graveres. Gullsmeden kan sikkert også lage en plate for deg som kan festes på stangen. Stålgravør er en som graverer skytevåpen. 0 Siter
noami Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Jeg tror alt av metall kan graveres, og jeg tipper det er bare å kjøpe en stang med metallring som kan graveres på. Det gjøres for hånd av en gravør. Mest vanlgi på klokker og smykker, men også pokaler og medaljer. Jeg tipper en gullsmed eller pokalbutikk fikser det for deg og kan svare på om en stang kan graveres. Gullsmeden kan sikkert også lage en plate for deg som kan festes på stangen. Stålgravør er en som graverer skytevåpen. Hei, sant nok! Absolutt verdt å sjekke ut, takker & bukker 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Det va vel meg det. De kunne ordne det på Gjesting Sport, Alnabru/Oslo. Måtte bestilles fra fabrikk, husker ikke lev. tiden. Andre sportsbutikker med en viss servicegrad bør også kunne fikse dette. Det var vel ikke alle fabrikantene som hadde dette tilbudet heller. 0 Siter
noami Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Det va vel meg det. De kunne ordne det på Gjesting Sport, Alnabru/Oslo. Måtte bestilles fra fabrikk, husker ikke lev. tiden. Andre sportsbutikker med en viss servicegrad bør også kunne fikse dette. Det var vel ikke alle fabrikantene som hadde dette tilbudet heller. Kjempeflott, tror jeg sjekker ut det alternativet først...men....søkte etter gjesting sport på gulesider, fikk ingen treff? 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Kjempeflott, tror jeg sjekker ut det alternativet først...men....søkte etter gjesting sport på gulesider, fikk ingen treff? http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=0&bcId=0&fkode=Z001YK0K&lineId=Z001YK0K&firma=Jesting+Sport+A%2fS&custId=&url=%2fcompanyDetails.do&itemId=LISTP Det var vist Jesting Sport det het. Lykke til, få høre hva du bestemmer deg for da! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.