Gjest yasmin eller ikke Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei! Jeg er en jente på 23 år som trenger hjelp! Har spist Yasmin i over et år nå. Mistenker disse sterkt for at humøret mitt har blitt ekstremt ustabilt. Jeg har alltid vært generelt ganske følsom, men aldri gretten og sjalu. Etter å ha spist Yasmin et år kan jeg bli lei meg og sint for alt mulig rart. Tar alt kjæresten min sier og gjør i verste mening, og beskylder han for ting jeg egentlig vet han ikke gjør. Jeg har rett og slett mer og mer begynt å oppføre meg som den typen sutrete og grinete jente som gutter snakker om når de sier de ikke forstår seg på kvinnfolk...Deb typen jenter som gjør at gutter trekker seg vekk og heller vil drikke øl med gutta for å si det sånn. Er ikke sånn hele tiden da, men føles som det bare blir mer og mer... Tingen er at dette er ikke "meg" i det hele tatt. Jeg har aldri vært slik før, og siden jeg har hørt om flere med lignende opplevelser, så regner jeg sjansen for at det skyldes pillene som ganske stor. Før brydde jeg meg overhodet ikke om han sa noen jenter var fine for eksempel, syntes bare det var moro å vite hva han mente. Nå blir jeg skikkelig lei meg og tenker at han ikke syns jeg er fin nok osv osv osv. Vet jo at han syns det, det er derfor det er så slitsomt! Er det noen som har lignende erfaringer? Grunnen til at jeg lurer på det er hva slags piller som er den beste erstatningen for meg når jeg sliter med slike ting? Har hørt at det er forskjellig innhold i de forskjellige som påvirker ulike deler av kropp og sinn. Vil jo helst ikke risikere å bli enda verre... Håper noen kan svare på dette, det begynner å tære på meg å være så lei meg og sinna hele tiden! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184517-bytte-fra-yasmin-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette høres ikke bra ut. Ja, alle reagerer forskjellig, og du kan aldri vite hva som passer deg før du prøver det. Østrogen er det stoffet som har mest/verst bivirkninger i pillen, så jeg ville anbefalt minipillen, Cerazette, den er ny på markedet, men helt _uten_ østrogen. ELLER Loette, den har mindre på både østrogen og gestagen. Spør legen om råd Jeg har selv brukt Yasmin, men bruker nå Loette, og er kjempefornøyd med den;) Men som sagt, alle reagerer forkjellig. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184517-bytte-fra-yasmin-hjelp/#findComment-1256834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du må kutte ut yasmin så fort som mulig, du kommer til å føle deg som et nytt menneske igjen :-) Jeg gikk også på yasmin men jeg ble "gal" av dem. Var ikke meg selv i det hele tatt. Jeg bytta til Cerazette og de fungerer mye bedre for meg :-) Dog, jeg er nok litt premenstruell nå også. Så jeg prøver nattlysolje for å se om jeg blir mer stabil i humøret av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184517-bytte-fra-yasmin-hjelp/#findComment-1256920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.