Gå til innhold

Forslag til hva man kan gjøre en lørdag?

Anbefalte innlegg

Gjest mønstrete
Skrevet

- ingen konserter rock/jazz/klassisk

- ingen filmer på tv, filmklubb eller kino

- ingen venner det passer for

- er dame og synes ikke det er lett å gå ut alene

Skrevet

Hvis du har lyst å gå ut, gjør det. Du møter alltids noen å slå av en prat med. Det kan også være fint å bare dingle med bena i baren og kikke dovent på folkelivet. Ikke tenk på at du mangler noe, men ta det helt laid-back.

Lips1365380508
Skrevet

Hva med å leie video, og lage deg popkorn og eller kakao å kose deg i din egen selskap? Eller gå på kino alene? Vet om flere som har gjort det. Eller du kan også gå ut alene...hvis du er singel er det en fordel, for da treffer du garantert en du kan danse med, ha det gøy med? ;) Masse muligheter, bare du har lyst til det.

Hvis det er fint vær, kan du også gå deg en laaaang tur. Kjempeherlig. Det er jo ikke mørkt før i 10 tiden... ;)

Skrevet

Se film og spise godteri :)

Har du sett de filmene de sender på tv i kveld eller *himler med øynene* :o(

Gjest Drama putra
Skrevet

Kanskje det er en tannlege som har oppe på lørdagskvelden?

Gjest mønstrete
Skrevet

Drama Putras var min favoritt. (Hiver meg over telefonen).

Gjest Streif
Skrevet

Ta vare på deg selv: Fyll opp badekaret (dersom du har) ha i aromatiske oljer, stearinlys etc. Evt les en god bok, gjør noe du ellers ikke ville ha gjort - eller kos deg med noe god mat

Gjest tjohooo
Skrevet

Har du sett de filmene de sender på tv i kveld eller *himler med øynene* :o(

Nei, men har en liten bunke DVDer her :D

(og et par pensumbøker for mye, i tilfelle jeg skulle bli lei av å se film...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...