Gå til innhold

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Oberst? Since when?

Jeg vet ikke når du sist steg i gradene:-)

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

20

• flisa

13

• Mr Kahn

13

• cecily

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kypriotiske poteter har jeg ofte spist, men tror ikke jeg har spist israelske. Men er det noen som burde kunne poteter så er det vel dem - jødene spiste jo poteter når resten av verden fortsatt betraktet det som grisefór.

"..................................."

Hmmmm, er det ikke som i sangen da, at den som først spiste poteten, var indianer?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Åherregud, du ligger jo an til sivil dom bare på utseende, far. 18 døgn på isolat, på vann og tørt brød. Etter ei stønn ville RSPn smakt som gourmet-mat.

Kapteinen i KP-Bodø sa jeg var en god kriger, så god at jeg ble innkalt til repp. 9 måneder etter at jeg dimma:-( Da ble jeg overført til Jan-Mayen-troppen.

Skrevet

Jeg vet ikke når du sist steg i gradene:-)

De eneste gradene jeg bryr meg om for tiden er de som befinner seg på gradestokken.

Skrevet

Kapteinen i KP-Bodø sa jeg var en god kriger, så god at jeg ble innkalt til repp. 9 måneder etter at jeg dimma:-( Da ble jeg overført til Jan-Mayen-troppen.

Åherreminhatt, jeg er så gammal at jeg nesten kunne deltatt i Tysklands-brigaden.

Jan Mayen? Hvem fan var'e du hadde "pissed off", siden du havnet der?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Åherreminhatt, jeg er så gammal at jeg nesten kunne deltatt i Tysklands-brigaden.

Jan Mayen? Hvem fan var'e du hadde "pissed off", siden du havnet der?

Jeg likte meg godt der. Mye å snoke og ta bilder av.

Der lå fly som var skutt ned under krigen f.eks.

Skrevet

Hmmmm, er det ikke som i sangen da, at den som først spiste poteten, var indianer?

Meget mulig, men det vil jeg i såfall ikke basere på en sangtekst.

"..............................."

Skrevet

Jeg likte meg godt der. Mye å snoke og ta bilder av.

Der lå fly som var skutt ned under krigen f.eks.

Men klimaet da mann, klimaet. Åssen i helvete skal en vekselvarm søring overleva i sånne ugjestmilde omgivelser? Og flya skal værra i lufta, ikke ligge vrak i en steinhaug med dauinger ombord.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men klimaet da mann, klimaet. Åssen i helvete skal en vekselvarm søring overleva i sånne ugjestmilde omgivelser? Og flya skal værra i lufta, ikke ligge vrak i en steinhaug med dauinger ombord.

Snitt 5-7 grader året rundt.

Du er jo riktignok søring, men du hadde da klart der på en repp.øvelse?:-)

Skrevet

Snitt 5-7 grader året rundt.

Du er jo riktignok søring, men du hadde da klart der på en repp.øvelse?:-)

Ville ikke mellomlanda der for å drite engang. Under 35 i skyggen er arktiske forhold etter min mening.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ville ikke mellomlanda der for å drite engang. Under 35 i skyggen er arktiske forhold etter min mening.

Pyse:-)

Gjest bebba
Skrevet

ja, skulle jeg ikke det?

Jo, men jeg viste ikke at dere laget mat til hverandre.

Gjest bebba
Skrevet

Hva spiste du da, i millitæret?:-)

Det er ikke alle oss innvandrere som har vært i det militære:)

Skrevet

Jo, men jeg viste ikke at dere laget mat til hverandre.

*ler*

Nei -jeg lager til han - om det ikke er pannekaker da - Mr.Kahns pannekaker er viden kjent.

Vi er jo gift da så...:)

Gjest bebba
Skrevet

*ler*

Nei -jeg lager til han - om det ikke er pannekaker da - Mr.Kahns pannekaker er viden kjent.

Vi er jo gift da så...:)

Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;)

Skrevet

Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;)

ÅÅÅÅ! :) trodde alle visste det jeg! - -men vi flirter veldig lite på DOL til at det kan skjønnes også da.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;)"

Tror jeg ikke nò på:-/ Den gamle obersten spiser i offisersmessa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...