IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Oberst? Since when? Jeg vet ikke når du sist steg i gradene:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Kypriotiske poteter har jeg ofte spist, men tror ikke jeg har spist israelske. Men er det noen som burde kunne poteter så er det vel dem - jødene spiste jo poteter når resten av verden fortsatt betraktet det som grisefór. "..................................." Hmmmm, er det ikke som i sangen da, at den som først spiste poteten, var indianer? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Åherregud, du ligger jo an til sivil dom bare på utseende, far. 18 døgn på isolat, på vann og tørt brød. Etter ei stønn ville RSPn smakt som gourmet-mat. Kapteinen i KP-Bodø sa jeg var en god kriger, så god at jeg ble innkalt til repp. 9 måneder etter at jeg dimma:-( Da ble jeg overført til Jan-Mayen-troppen. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Jeg vet ikke når du sist steg i gradene:-) De eneste gradene jeg bryr meg om for tiden er de som befinner seg på gradestokken. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Kapteinen i KP-Bodø sa jeg var en god kriger, så god at jeg ble innkalt til repp. 9 måneder etter at jeg dimma:-( Da ble jeg overført til Jan-Mayen-troppen. Åherreminhatt, jeg er så gammal at jeg nesten kunne deltatt i Tysklands-brigaden. Jan Mayen? Hvem fan var'e du hadde "pissed off", siden du havnet der? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Åherreminhatt, jeg er så gammal at jeg nesten kunne deltatt i Tysklands-brigaden. Jan Mayen? Hvem fan var'e du hadde "pissed off", siden du havnet der? Jeg likte meg godt der. Mye å snoke og ta bilder av. Der lå fly som var skutt ned under krigen f.eks. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hmmmm, er det ikke som i sangen da, at den som først spiste poteten, var indianer? Meget mulig, men det vil jeg i såfall ikke basere på en sangtekst. "..............................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Jeg likte meg godt der. Mye å snoke og ta bilder av. Der lå fly som var skutt ned under krigen f.eks. Men klimaet da mann, klimaet. Åssen i helvete skal en vekselvarm søring overleva i sånne ugjestmilde omgivelser? Og flya skal værra i lufta, ikke ligge vrak i en steinhaug med dauinger ombord. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Men klimaet da mann, klimaet. Åssen i helvete skal en vekselvarm søring overleva i sånne ugjestmilde omgivelser? Og flya skal værra i lufta, ikke ligge vrak i en steinhaug med dauinger ombord. Snitt 5-7 grader året rundt. Du er jo riktignok søring, men du hadde da klart der på en repp.øvelse?:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Snitt 5-7 grader året rundt. Du er jo riktignok søring, men du hadde da klart der på en repp.øvelse?:-) Ville ikke mellomlanda der for å drite engang. Under 35 i skyggen er arktiske forhold etter min mening. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Ville ikke mellomlanda der for å drite engang. Under 35 i skyggen er arktiske forhold etter min mening. Pyse:-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 ja, skulle jeg ikke det? Jo, men jeg viste ikke at dere laget mat til hverandre. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hva spiste du da, i millitæret?:-) Det er ikke alle oss innvandrere som har vært i det militære:) 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jo, men jeg viste ikke at dere laget mat til hverandre. *ler* Nei -jeg lager til han - om det ikke er pannekaker da - Mr.Kahns pannekaker er viden kjent. Vi er jo gift da så... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 *ler* Nei -jeg lager til han - om det ikke er pannekaker da - Mr.Kahns pannekaker er viden kjent. Vi er jo gift da så... Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;) 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;) ÅÅÅÅ! trodde alle visste det jeg! - -men vi flirter veldig lite på DOL til at det kan skjønnes også da. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;) "jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;)" Tror jeg ikke nò på:-/ Den gamle obersten spiser i offisersmessa. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg forsto det;) Men jeg forsto det først nå, viste det ikke før. Kan godt si det sånn: jeg viste ikke at dere spiste maten deres ved samme bord;) Her er`n: http://www12.nrk.no/magasin/upunkt/urort/bilder/scaled/28368_main.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Her er`n: http://www12.nrk.no/magasin/upunkt/urort/bilder/scaled/28368_main.jpg Pøsj - gubben min er ikke så gammel å se på! *snurt* - han har hår! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.