Gå til innhold

Har du for mye penger? :)

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Å nei og nei... *går ut av siden med en gang* Takler ikke for store fristelser. Arabiske Emirater har mange fine plasser... Dubai er en av mine favoritter. Drømmer om å reise dit... ;) Å overnatte på det luksuriøse hotellet på sjøen, der det "bare" koster 8 000 (eller var det 80 000?) per. natt og man får Ferrari som leiebil... o maaan!

*går og spiller lotto*

Mary Poppins
Skrevet

Å nei og nei... *går ut av siden med en gang* Takler ikke for store fristelser. Arabiske Emirater har mange fine plasser... Dubai er en av mine favoritter. Drømmer om å reise dit... ;) Å overnatte på det luksuriøse hotellet på sjøen, der det "bare" koster 8 000 (eller var det 80 000?) per. natt og man får Ferrari som leiebil... o maaan!

*går og spiller lotto*

Hotellet er staslig men ekstremt glorete. Jeg hadde heller gått for en av de nyere hotellene i Dubai som er så vakre og magiske at du ville ikke tro det.

Men litt kult er det selvfølgelig å bli hentet i Rolls Royce eller helikopter på flyplassen og fraktet til hotellet - og der slår Burj Al Arab alt! :)

Lips1365380508
Skrevet

Hotellet er staslig men ekstremt glorete. Jeg hadde heller gått for en av de nyere hotellene i Dubai som er så vakre og magiske at du ville ikke tro det.

Men litt kult er det selvfølgelig å bli hentet i Rolls Royce eller helikopter på flyplassen og fraktet til hotellet - og der slår Burj Al Arab alt! :)

Ja, er helt enig. Har sett mange programmer om Dubai, og de har så nyyyydelig hoteller, og selve byen er helt fantastisk. Har lyst til å flytte dit, men det er ganske så dyrt der. Men de betaler ikke skatt i alle fall ;) Tenk så herlig!

Skrevet

Ja, er helt enig. Har sett mange programmer om Dubai, og de har så nyyyydelig hoteller, og selve byen er helt fantastisk. Har lyst til å flytte dit, men det er ganske så dyrt der. Men de betaler ikke skatt i alle fall ;) Tenk så herlig!

Hva skulle du jobba som da da? Kassadame eller haremespike? :)

Lips1365380508
Skrevet

Hva skulle du jobba som da da? Kassadame eller haremespike? :)

Hehe..ney, har ikke tenkt så langt. Det er jo bare en drøm, som ikke kommer til å gå i oppfyllelse, men drømme må man ;) Får nok "nøye" meg med Norge jeg da ;)

Mary Poppins
Skrevet

Har bodd der i maaange år selv, absolutt et sted å anbefale :)

Lips1365380508
Skrevet

Har bodd der i maaange år selv, absolutt et sted å anbefale :)

Ååååh! Du er HELDIG! =)

*drømme meg vekk*

Kan jeg spørre hva som fikk deg til å flytte (tilbake) hit?

Mary Poppins
Skrevet

Ååååh! Du er HELDIG! =)

*drømme meg vekk*

Kan jeg spørre hva som fikk deg til å flytte (tilbake) hit?

Jeg er født og oppvokst der.

Foreldrene mine ønsket at jeg og mine søsken skulle ha det meste av ungdomstiden i Norge, og at vi skulle få "røtter" her også. Da jeg var 15 flyttet vi hit, foreldrene mine hadde da bodd der nede i 20 år. :)

Gjest bebba
Skrevet

Hehe..ney, har ikke tenkt så langt. Det er jo bare en drøm, som ikke kommer til å gå i oppfyllelse, men drømme må man ;) Får nok "nøye" meg med Norge jeg da ;)

Det finnes flere land enn de to:)

Skrevet

Det finnes flere land enn de to:)

Mange andre, mye mer interessante land, faktisk :-)

"................................."

Gjest bebba
Skrevet

Mange andre, mye mer interessante land, faktisk :-)

"................................."

Om de er mer interessante er relativt:) Det kan diskuteres, men det andre er udiskutabelt at det finnes mange flere land enn de to;)

Skrevet

Om de er mer interessante er relativt:) Det kan diskuteres, men det andre er udiskutabelt at det finnes mange flere land enn de to;)

Ja, det er selvfølgelig subjektivt, men jeg regnet med at det var underforstått :-)

Selv har jeg aldri forstått interessen for Egypt. Ja, det er mye interessant historisk, med pyramidene etc. Men ellers så er det et brutalt og voldelig samfunn, med en forhistorisk moral og kjønssfordeling, i tillegg til at det ikke akkurat er demilitarisert. Nei, hver sin smak.

"................................"

Skrevet

Ja, det er selvfølgelig subjektivt, men jeg regnet med at det var underforstått :-)

Selv har jeg aldri forstått interessen for Egypt. Ja, det er mye interessant historisk, med pyramidene etc. Men ellers så er det et brutalt og voldelig samfunn, med en forhistorisk moral og kjønssfordeling, i tillegg til at det ikke akkurat er demilitarisert. Nei, hver sin smak.

"................................"

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...