Gå til innhold

Slettet bilder fra digital kamera

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus
Skrevet

Hjelp. Har slettet bilder fra mitt Fuji kamera. Noen som kan hjelpe meg? Har ikke tatt bilder etter at jeg dumma meg ut....

Skrevet

Er de slettet, er de slettet. Tror ikke du kan få tilbake bilder du har slettet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er visst mulig så lenge den ikke er formatert. Men den må sendes til England, kjempedyrt.

Forøvrig skal jeg slutte med mine forsøk på å gi råd om temaet foto.

Gjest bare en
Skrevet

Bilder som er slettet er nok desverre gått tapt.

Skrevet

Det er visst mulig så lenge den ikke er formatert. Men den må sendes til England, kjempedyrt.

Forøvrig skal jeg slutte med mine forsøk på å gi råd om temaet foto.

Det må du gjøre som du selv vil. Men takk for forslaget

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det må du gjøre som du selv vil. Men takk for forslaget

Værsogod;)

Skrevet

Værsogod;)

.....jeg lurer på om vi skal ta en ny slåsskamp angående bilder???

*blunker søtt og troverdig*

c",)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

.....jeg lurer på om vi skal ta en ny slåsskamp angående bilder???

*blunker søtt og troverdig*

c",)

Har ingen ting med sendte bilder å gjøre.

Men når man prøver å være til hjelp - og blir hånet, gidder jeg selvsagt ikke å svare på sånt.

Men de aller fleste er jo hyggelige her, så man står han-à;)

Skrevet

Har ingen ting med sendte bilder å gjøre.

Men når man prøver å være til hjelp - og blir hånet, gidder jeg selvsagt ikke å svare på sånt.

Men de aller fleste er jo hyggelige her, så man står han-à;)

Æh, detta tåler du. Her prøver jeg å yppe til slåsskamp, men jeg innser at det er gammelt nytt. Okei, skrive inn i glemmeboken nå....selv om det er litt morsomt å plage på deg.

;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Æh, detta tåler du. Her prøver jeg å yppe til slåsskamp, men jeg innser at det er gammelt nytt. Okei, skrive inn i glemmeboken nå....selv om det er litt morsomt å plage på deg.

;-)

Det gjaldt ikke deg;)

Skrevet

Det gjaldt ikke deg;)

Ånei, det skjønte jeg ikke. Blond jeg, serru.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Hei

Har du forsøkt å laste ned bildene til pc på nytt?

Jeg får med bilder jeg har slettet når jeg skal laste ned en "ny serie"

Dette skjedde fordi jeg ikke hadde formatert kortet fikk jeg vite i fotobutikken. Det skal vist gjøres hver gang man tømmer kortet.

Prøv det!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Søk på nettet. For et par uker siden fant jeg en link til et norsk firma som henter frem igjen bilder som er slettet fra minnebrikken. Kostet en del, men ikke verre enn at jeg syns det var overkommelig syns jeg å huske. Gidder ikke søke på nytt akkurat nå, men jeg tror søkeordet jeg brukte rett og slett var "SD minnebrikke"fordi det er det jeg har...). Men for all del: Ikke ta bilder igjen før du har fått fiksa det!

Gjest Kurt Nilsen
Skrevet

Så lenge du ikke har tatt nye bilder over de du har slettet, kan de hentes tilbake!

Last ned 'easy recovery pro', så er det problemet løst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...