Gå til innhold

Noen som har tatt opp forrige ep.av Lost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg fikk ikke sett sist episode av Lost.

Noen som har tatt den opp og kan sende meg en brent cd med episoden?

Vil ikke laste ned noen filer som kan fucke opp pc'en.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har den på pc'en. Men skal hun se den før den neste episoden som sendes? Mange fridager og stengte postkontor... Du kan få den av meg. (Eller er det du som vil ha den siden hovedpersonen i den episoden er så kjekk....?);)

Skrevet

Jeg har den på pc'en. Men skal hun se den før den neste episoden som sendes? Mange fridager og stengte postkontor... Du kan få den av meg. (Eller er det du som vil ha den siden hovedpersonen i den episoden er så kjekk....?);)

Ja! Kjempeflott!

Det er svogeren min som vil ha den, og han blir kjempeglad om du vil brenne den over på en cd.

Han sier (jeg er på telefonen med ham nå) han gjerne tar opp noe eller brenner noe tilbake en gang hvis det er noe du vil ha.

Jeg kan komme innom og hente den en dag, vi kan avtale det på mail.

hare1365380455
Skrevet

Ja! Kjempeflott!

Det er svogeren min som vil ha den, og han blir kjempeglad om du vil brenne den over på en cd.

Han sier (jeg er på telefonen med ham nå) han gjerne tar opp noe eller brenner noe tilbake en gang hvis det er noe du vil ha.

Jeg kan komme innom og hente den en dag, vi kan avtale det på mail.

Ok, jeg har faktisk helt til episode 21 men har ikke sett flere enn til den episoden. (Mannen min har lastet ned, og det er god kvalitet.)

Skrevet

Ok, jeg har faktisk helt til episode 21 men har ikke sett flere enn til den episoden. (Mannen min har lastet ned, og det er god kvalitet.)

Supert!

Har svart deg nå, så kan vi avtale nærmere på mail eller msn.

*går og ser videre på thrilleren på tv3*

;)

hare1365380455
Skrevet

Supert!

Har svart deg nå, så kan vi avtale nærmere på mail eller msn.

*går og ser videre på thrilleren på tv3*

;)

Har sendt mail.

*Ser snart bunnen i smirnoff black ice flaska....*

Gjest Shira12
Skrevet

Har sendt mail.

*Ser snart bunnen i smirnoff black ice flaska....*

Så du koser deg med noe godt og drikke i kveld du også? :-)

Sitter her med ett glass rødvin jeg.

hare1365380455
Skrevet

Så du koser deg med noe godt og drikke i kveld du også? :-)

Sitter her med ett glass rødvin jeg.

Ja, jeg hadde ikke tenkt å drikke noe i dag, men.... Det er en stund siden nå! Kos deg du også:)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, jeg hadde ikke tenkt å drikke noe i dag, men.... Det er en stund siden nå! Kos deg du også:)

Lov og kose seg innimellom! :-)

Jeg åpnet en flaske rødvin til maten i kveld, hadde en aldeles nydelig kveldsmat idag, og da må en kunne nyte litt god drikke også.

hare1365380455
Skrevet

Lov og kose seg innimellom! :-)

Jeg åpnet en flaske rødvin til maten i kveld, hadde en aldeles nydelig kveldsmat idag, og da må en kunne nyte litt god drikke også.

Og så er det lørdag og vi har noen dager fri! Hva hadde dere til kvelds?

Gjest Shira12
Skrevet

Og så er det lørdag og vi har noen dager fri! Hva hadde dere til kvelds?

Hjemmelaget mousakka og tzalziki, med pitabrød, festaost og tomat & løksalat.

Hmm, snadder!

hare1365380455
Skrevet

Hjemmelaget mousakka og tzalziki, med pitabrød, festaost og tomat & løksalat.

Hmm, snadder!

Det høres godt ut!! Mmmm...

Skrevet

Åh, tzatziki er bare så sykt godt! Synd at samboeren er helt anti-hvitløk. Jeg pleier å være raskt ute med å lage tzatziki når han ikke er hjemme. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er godt, men det tar en del tid og lage, så vi har de ikke så ofte, men det smaker enda bedre når vi bare har det av og til.

hare1365380455
Skrevet

Åh, tzatziki er bare så sykt godt! Synd at samboeren er helt anti-hvitløk. Jeg pleier å være raskt ute med å lage tzatziki når han ikke er hjemme. :)

Mannen min liker heller ikke hvitløk! Han rømte nesten huset en dag jeg hadde hvitløksbaguetter.....

Skrevet

Det er godt, men det tar en del tid og lage, så vi har de ikke så ofte, men det smaker enda bedre når vi bare har det av og til.

Sant det.

Synes ikke det tar så lang tid å lage, jeg. Bruker å planlegge litt i god tid, slik at jeg setter yoghurt i et kaffefilter så det får renne av seg og bli tjukt, men selve tillagingen tar jo ikke lange tiden.

Hva slags oppskrift bruker du da? Jeg bruker en litt modifisert oppskrift jeg så på Tinas mat en gang.

Gjest Shira12
Skrevet

Mannen min liker heller ikke hvitløk! Han rømte nesten huset en dag jeg hadde hvitløksbaguetter.....

He he, jeg spiste hvitløksbaguetter 2.juledag da vi skulle på dans om kvelden.

Det gjør jeg ikke igjen... Etter x antall danser oste det hvitløk av hele meg...

Jaja, bra jeg ikke var på sjekkern ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Sant det.

Synes ikke det tar så lang tid å lage, jeg. Bruker å planlegge litt i god tid, slik at jeg setter yoghurt i et kaffefilter så det får renne av seg og bli tjukt, men selve tillagingen tar jo ikke lange tiden.

Hva slags oppskrift bruker du da? Jeg bruker en litt modifisert oppskrift jeg så på Tinas mat en gang.

jeg bruker også kaffifilter, så skreller jeg agurk, rasper den, presser ut så mye væske jeg klarer, pøser på med hvitløk, pepper og litt olje.

Namnam!!

Akkurat det tar ikke så lang tid, men den hjemmelagede mousakkaen (skrives det sånn??) tar litt tid.

Og jeg har ikke oppvaskmaskin (enda, kommer i det nye huset) så det blir så mye oppvask *snufs*

(trenger jeg nevne at jeg skyr alt som heter oppvask? ;-) )

Skrevet

jeg bruker også kaffifilter, så skreller jeg agurk, rasper den, presser ut så mye væske jeg klarer, pøser på med hvitløk, pepper og litt olje.

Namnam!!

Akkurat det tar ikke så lang tid, men den hjemmelagede mousakkaen (skrives det sånn??) tar litt tid.

Og jeg har ikke oppvaskmaskin (enda, kommer i det nye huset) så det blir så mye oppvask *snufs*

(trenger jeg nevne at jeg skyr alt som heter oppvask? ;-) )

Åja, pleier ikke å lage moussaka jeg sjø. :)

Synes tzatziki er så godt at jeg kan maule det bare med brød til. Pleier å steke noe kjøtt og ha til da. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Åja, pleier ikke å lage moussaka jeg sjø. :)

Synes tzatziki er så godt at jeg kan maule det bare med brød til. Pleier å steke noe kjøtt og ha til da. :)

Mauler det jeg også du ;-)

Hm, snadder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...