Gå til innhold

Ingen kan i grunn se at ----

Anbefalte innlegg

Skrevet

----Dorthe Skappel og jeg er like gamle.....*sukk*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dere er jo søte begge to;)

Skrevet

Hehe.

Her kom jeg for å skrive at hun er en utrolig flott dame for alderen - og så var du der før meg.

Men det er jo ikke så lett å se forskjell på dere da ... :o)

Skrevet

Vel, Celina M- og jeg er _nøyaktig_ like gamle. Og jeg har en mistanke om hvem av oss som kommer til å se eldst ut etter hvert, hihihi....

Du får trøste det med at Dorte neppe ser helt fresh ut når hun våkner, hun heller ;o)

Beste hilsen fra

Gjest Streif
Skrevet

Tror nok at ho Dorthe har vært under skapellen (he, he) nå, ja i allefall så er ho godt sminket og det er godt mulig at hun har sine atributter intakte, men....synes hun er totalt uninteressant som menneske. Synes at mennesker som det vises at har levd et liv er mye mer interessante enn slike barbiedukke-kopier

Skrevet

Å, ser hun så mye gamlere ut enn deg? *S*

ja, veldig mye rynker rundt øya! :=)

Skrevet

Dere er jo søte begge to;)

åja! ;.) hehe

Skrevet

ja, veldig mye rynker rundt øya! :=)

Uff, ja, så det på et bilde i sted.

Du er heldig, som ikke har det. *S*

Skrevet

Uff, ja, så det på et bilde i sted.

Du er heldig, som ikke har det. *S*

*korsets tegn*

Ja gudameg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...