mamajo Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Hjelp...Hvor kan en litt stor dame finne tøffe klær (som ikke er helt uten fasong, og ser ut som et telt) ? Noen store damer som vet? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Hei. Så akkurat en reklame for Unoklær, de hadde en kolleksjon for store damer, var iallefall fint det som var avbildet. Kanskje det er en butikk som selger Unoklær i nærheten der du bor? 0 Siter
Gjest mange butikker Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Lindex har klær i store størrelser. (Generous heter "merket"-"avdelingen") Ellers har Pip-stor mote, fine klær, men nå vet ikke jeg hvor du bor, så... 0 Siter
Kvinna Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 H&M, Big is Beautiful Lindex, Generous KapAhl, XLNT Bogerud har ett og annet fint stort plagg... Simply 4 You i Akersgata i Oslo (veldig god service) Gerds Stormote Wolters Klær (Gjerdrum) Ellos Alt er vel kanskje ikke like lekkert, men hvis en leter, så finner en! Mange "finere" klesbutikker har også litt større grunnstørrelser, sånn at en finner noe der og. Når det gjelder undertøy synes jeg "Underbart" er geniale :-) 0 Siter
Gjest jeg er ikke stor, men... Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Noen som satser på akkurat det du sier, de holder til i Glasmagasinet (Oslo) i 2. etg. i et av hjørnene. 0 Siter
Maya Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 H&M, Big is Beautiful Lindex, Generous KapAhl, XLNT Bogerud har ett og annet fint stort plagg... Simply 4 You i Akersgata i Oslo (veldig god service) Gerds Stormote Wolters Klær (Gjerdrum) Ellos Alt er vel kanskje ikke like lekkert, men hvis en leter, så finner en! Mange "finere" klesbutikker har også litt større grunnstørrelser, sånn at en finner noe der og. Når det gjelder undertøy synes jeg "Underbart" er geniale :-) 4 you 2 på Tveita har også store størrelser og er ganske rimelig. Ligger i 2 etg på Tveita senteret. 0 Siter
Gjest bolla på landet Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Cinderella på Gjøvik har et fantastisk utvalg nå. Var der nettopp før helgen og fornyet meg til 17.mai. Det var innmari vanskelig å velge - for de hadde så mye tøfft i masse friske, tøffe farger. Jeg kjøpte meg en langskjorte i knallfarger, bl.a. turkis og med masse fine detaljer, og turkise bukser med masse morsomme detaljer på. Har en perfekt topp til å ha inni. Men som sagt det var så mye fint at det var kjempevanskeligå velge! Det er en Molli-butikk vegg i vegg - de har felles lokaler på en måte, så utvalget er bare enormt! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Simply 4 you i Akersgata i Oslo har godt utvalg av tøffe klær og fantastisk service! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.