Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...Hvor kan en litt stor dame finne tøffe klær (som ikke er helt uten fasong, og ser ut som et telt) ? Noen store damer som vet?

Gjest Shira12
Skrevet

Hei.

Så akkurat en reklame for Unoklær, de hadde en kolleksjon for store damer, var iallefall fint det som var avbildet.

Kanskje det er en butikk som selger Unoklær i nærheten der du bor?

Gjest mange butikker
Skrevet

Lindex har klær i store størrelser. (Generous heter "merket"-"avdelingen") Ellers har Pip-stor mote, fine klær, men nå vet ikke jeg hvor du bor, så...

Skrevet

H&M, Big is Beautiful

Lindex, Generous

KapAhl, XLNT

Bogerud har ett og annet fint stort plagg...

Simply 4 You i Akersgata i Oslo (veldig god service)

Gerds Stormote

Wolters Klær (Gjerdrum)

Ellos

Alt er vel kanskje ikke like lekkert, men hvis en leter, så finner en! Mange "finere" klesbutikker har også litt større grunnstørrelser, sånn at en finner noe der og.

Når det gjelder undertøy synes jeg "Underbart" er geniale :-)

Gjest jeg er ikke stor, men...
Skrevet

Noen som satser på akkurat det du sier, de holder til i Glasmagasinet (Oslo) i 2. etg. i et av hjørnene.

Skrevet

H&M, Big is Beautiful

Lindex, Generous

KapAhl, XLNT

Bogerud har ett og annet fint stort plagg...

Simply 4 You i Akersgata i Oslo (veldig god service)

Gerds Stormote

Wolters Klær (Gjerdrum)

Ellos

Alt er vel kanskje ikke like lekkert, men hvis en leter, så finner en! Mange "finere" klesbutikker har også litt større grunnstørrelser, sånn at en finner noe der og.

Når det gjelder undertøy synes jeg "Underbart" er geniale :-)

4 you 2 på Tveita har også store størrelser og er ganske rimelig. Ligger i 2 etg på Tveita senteret.

Gjest bolla på landet
Skrevet

Cinderella på Gjøvik har et fantastisk utvalg nå. Var der nettopp før helgen og fornyet meg til 17.mai. Det var innmari vanskelig å velge - for de hadde så mye tøfft i masse friske, tøffe farger. Jeg kjøpte meg en langskjorte i knallfarger, bl.a. turkis og med masse fine detaljer, og turkise bukser med masse morsomme detaljer på. Har en perfekt topp til å ha inni. Men som sagt det var så mye fint at det var kjempevanskeligå velge! Det er en Molli-butikk vegg i vegg - de har felles lokaler på en måte, så utvalget er bare enormt!

Mrs. Wallace
Skrevet

Simply 4 you i Akersgata i Oslo har godt utvalg av tøffe klær og fantastisk service!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...