mamajo Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Vi skal male huset i sommer.Ønsker å male en pen beigefarge, men klarer ikke å ta ut fargen. Skal bruke hvitt rundt alle vinduene, og har dessuten hvite sprosser. Har begynt å male med en farge som heter sand, men synes den ser for lys ut... Noen gode råd? 0 Siter
Elbereth Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Har malt med lys toscana, den er litt mørkere enn fx antikkhvit. Har hvite karmer. Er fornøyd, jeg, iallefall. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Har malt med lys toscana, den er litt mørkere enn fx antikkhvit. Har hvite karmer. Er fornøyd, jeg, iallefall. Ute på veggen? - eller inne? 0 Siter
Caytlin Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg hadde samme problemet. Lys sand ble for lyst, og mørk sand hadde de 4 stk forskjellige av, så vi endte opp med fargen Nevada. Har hvite karmet, gjerder og inngangsparti. Tok 1 strøk i dag og det ble kjempefint. Litt mørk biege ble den. Ikke for lys og ikke for mørk. Lykke til med valget. Vet det ikke er lett. 0 Siter
mamajo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Jeg hadde samme problemet. Lys sand ble for lyst, og mørk sand hadde de 4 stk forskjellige av, så vi endte opp med fargen Nevada. Har hvite karmet, gjerder og inngangsparti. Tok 1 strøk i dag og det ble kjempefint. Litt mørk biege ble den. Ikke for lys og ikke for mørk. Lykke til med valget. Vet det ikke er lett. Tusen takk for godt råd. Skal sjekke ut den fargen. Ha en fin 17. mai! 0 Siter
Elbereth Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Ute på veggen? - eller inne? Ute ja! Stående bordkledning, stort hus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.