Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for sikkerhets skyld i kveld, og aldri har vel uttrykket "låvedør" slått meg raskere enn da jeg så meg selv i speilet. Sorry favn, jeg er nok ikke så vakker som du påstår. ;)

Skitt au, bunaden er fin den, selv med meg inni! Jeg skal bære den med hevet hode på tirsdag, og pynte meg med et digert smil! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Blir nok kjempefin! Iallefall med smilet som tilbehør :-)

Skrevet

Blir nok kjempefin! Iallefall med smilet som tilbehør :-)

Ja, det er det jeg satser på. ;)

Skrevet

Ja - søren også. Hvorfor må de fleste av bunadene gjøre (de fleste av) oss så steike brede?

Men vi er mange - heldigvis er vi mange.

Hipp, hipp hurra - for oss og 17. mai!

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er det jeg satser på. ;)

Bunad er ett flott plagg, og bæres den av en som skjønner at den er flott, ja, da blir den enda flottere! :-)

Skrevet

Ja - søren også. Hvorfor må de fleste av bunadene gjøre (de fleste av) oss så steike brede?

Neida, vi er ikke så mange. Vi bare ser så mange ut fordi vi er så breie. *fnis*

Neida, bunad er fint!

Skrevet

Jeg fikk på meg bunaden min, jeg og, selv om den ikke akkurat er romslig. Litt stolt poserte jeg for mannen min, - og han uttrykte det slik:

"Jenta mi! Du er den vakreste i verden! Jeg simpelthen ELSKER å se deg i den sexy bunaden!"

"Synes du ikke den ser litt trang ut, da?" sa jeg. "!?!?!? Trang!? Det er jo det som er så fint! Endelig ser jeg formene dine på ordentlig, du ser bare SÅ kvinnelig og deilig ut! Disse modellene som poserer i bunad i ukebladene ser bare teite ut, de fyller jo ikke ut noen steder! Nei, jenta mi, DU er best! både med og uten..." Og så sier vi ikke mer om hva dette førte til...

Skrevet

Jeg fikk på meg bunaden min, jeg og, selv om den ikke akkurat er romslig. Litt stolt poserte jeg for mannen min, - og han uttrykte det slik:

"Jenta mi! Du er den vakreste i verden! Jeg simpelthen ELSKER å se deg i den sexy bunaden!"

"Synes du ikke den ser litt trang ut, da?" sa jeg. "!?!?!? Trang!? Det er jo det som er så fint! Endelig ser jeg formene dine på ordentlig, du ser bare SÅ kvinnelig og deilig ut! Disse modellene som poserer i bunad i ukebladene ser bare teite ut, de fyller jo ikke ut noen steder! Nei, jenta mi, DU er best! både med og uten..." Og så sier vi ikke mer om hva dette førte til...

Hehe, ser for meg at puppene holder på å dette ut. ;)

Gjest begonia
Skrevet

Får den låvedørstilen jeg også! Men det er vel vi som har kvinnehofter og ikke guttehofter som får det useendet i bunad? Føler meg tjukk rett og slett jeg, men hever også hodet og stener fram i dagen med bunaden.

Skrevet

Herlig! Ta godt vare på han der! :o)

Skrevet

Åhå, joda! Bare spør mannen din :-)

Jeg har ikke posert for ham i bunaden ennå. :)

Får se hva det fører til på nasjonaldagen... ;)

Skrevet

Kom inn i bunaden min i år, jeg også, men syns jo selv jeg vokste fra romslig til str elefant. Men gleder meg likevel til å bruke den på tirsdag. Fordi a)jeg har arvet den av mormor, og b)selv om jeg føler meg stor i den, så vet

jeg at sammen med den kjekke mannen min i bunaden sin så blir vi faktisk ganske stilige sammen.

Hipp-hipp-hurra.

Skrevet

Kom inn i bunaden min i år, jeg også, men syns jo selv jeg vokste fra romslig til str elefant. Men gleder meg likevel til å bruke den på tirsdag. Fordi a)jeg har arvet den av mormor, og b)selv om jeg føler meg stor i den, så vet

jeg at sammen med den kjekke mannen min i bunaden sin så blir vi faktisk ganske stilige sammen.

Hipp-hipp-hurra.

Å, så heldig du er som har en mann som vil bruke bunad! Samboeren min bare fnyser av meg når jeg spør om ikke han skal anskaffe seg herrebunad. Jeg synes det er fint! :)

Men han er jo temmelig sexy i dress da, så egentlig gjør det ikke så mye... ;)

Skrevet

Det som er så kjekt med bunader, er at de aller fleste ser ut som en låvedør i den ;-)

Skrevet

Det som er så kjekt med bunader, er at de aller fleste ser ut som en låvedør i den ;-)

Ja, jeg trøster meg med det. :)

Skal gå rundt og være helt Synnøve Solbakken hele dagen. ;)

bugge -jenta
Skrevet

Ja, har du bunad bruk den. Jeg ser ut som ei budeie, men shitt og, en gang i året kan jeg vel gjøre det også.

Vi har forøvrig et ritual som gjenspilles hvert eneste år. Mannen min må hjelpe meg med ytterdelen på "stakken". Og bruker anledningen til å oye og dra for å vise hvilke krefter som må til for enda et år å snøre meg inn i bunaden.

Lurer på hvordan det blir i år. Har ikke begynt på sommershapen enda, så jeg får sikkert gjennomgå:)

bugge -jenta
Skrevet

Hipp-hipp-hurra.

Enig i at det er ekstra kjekt med mann med bunad, og at bunadene kommer fra samme distrikt, setter prikken over ien.

Skrevet

Jeg har ikke posert for ham i bunaden ennå. :)

Får se hva det fører til på nasjonaldagen... ;)

Ny kjæreste eller ny bunad?

Skrevet

Ny kjæreste eller ny bunad?

Nei, både bunaden og kjæresten er "gamle", jeg mener jeg har ikke posert for ham i bunaden i år. Er en stund siden jeg har brukt den, for å si det sånn... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...